Sveiki.
4hp 4t yamahai pa ziemu izžuvusi degvielas sūkņa blīve(vai membrāna). Kur vēl (bez yamaha centra) tādas varētu dabūt?
Man būtu vēl viens jautājums.
Tām laivām kurām ir jāsēž priekšpusē pie stūres bet kurām nav motoriem elektriskā pacelšanas mehānisma, ar kādu metodi pieceļ motoru braucot krastā ?
Gumijas pūslī sēžot aizmugurē šāds jautājums nebija aktuāls, jo piecēlu ar rokām, bet kā tas notiek, kad jāsēž laivas priekšpusē ?
Ir divi varianti-bākai propķi atgriez vaļā, vai degvielas sūknītis sāk niķoties.
Paldies, pārbaudīšu šo versiju.
Pienākošā šļauciņa ir caurspīdīga, tad vajadzētu redzēt kā burbulis stiepjas garumā ja vakumu rautu?
Sveicināti !
Varbūt kāds var ieteikt kur griesties pēc palīdzības lai sadakterētu Johnsonu 35 zirgi ar tālvadības pulti.
Varbūt ir jau kādam tā bijis, pastrādā minūtes 15 un noslāpst, drusku atdziest un atkal tas pats, pastrādā un apstājas. Dzesēšana iet, benzīna padeve kārtībā.
veliks, 4.maijs 2018, 21:43
Ir divi varianti-bākai propķi atgriez vaļā, vai degvielas sūknītis sāk niķoties.
Sveicināti !
Varbūt kāds var ieteikt kur griesties pēc palīdzības lai sadakterētu Johnsonu 35 zirgi ar tālvadības pulti.
Varbūt ir jau kādam tā bijis, pastrādā minūtes 15 un noslāpst, drusku atdziest un atkal tas pats, pastrādā un apstājas. Dzesēšana iet, benzīna padeve kārtībā.
Pirms ziemas, kad beidz lietot motoru jānomaina eļļa gan motorā, gan reduktorā un miers....
Es visu laiku izmantoju parasto 80/90 eļļu un nekādas problēmas ar reduktoru nav bijušas, kaut motoram jau vairāki desmiti gadu. Ja rudenī rodas šaubas par blīvslēgiem un iespējamo emulsiju - uz ziemu nevajadzētu atstāt aukstā garāžā.
skiperis, 2.maijs 2018, 22:20
Sveiki. Varbut lasa kads kurs braukajas ar merkuriju 4t 4z. Veletos pakonsulteties viena jautajuma. Ja ir ludzu atsaucas.
Es visu laiku izmantoju parasto 80/90 eļļu un nekādas problēmas ar reduktoru nav bijušas, kaut motoram jau vairāki desmiti gadu. Ja rudenī rodas šaubas par blīvslēgiem un iespējamo emulsiju - uz ziemu nevajadzētu atstāt aukstā garāžā.
No cik zirgiem vajag tieības?
Laivu motoriem speciālās eļļas ir it kā mazāk toksiskas un tā arī ir vienīgā atšķirība no auto eļļas. Nokļūstot ūdenī auto eļļas rada lielāku skādi dabai bet motoram ne, ja ieteicamie cipari atbilst.
DSV [02.05.18]: Ja niknaiz zina labák ,tad lej tik iekshá.
Es tikai izteicu domas,ka vajag ísteníbá darít.....
Més jau esam vienmér gudráki par specialistiem,kas to ir izgudrojushi.
Krievu laikos léja visu ko,bet tas bija tápéc,ka nevaréja neko dabút.
Nav jáizgudro no jauna,kad viss jau ir izgudrots.
Daudz smejamies par árzemniekiem,ka baigie duraki un visu dara pec instrukcijas.Já,brízham arí uzrauj smieklu,bet shiem viss sanák.Mums ne.Dívaini,vai ne?
Statoilos bija 4T eļļa laivu motoriem un zāles pļāvējiem.. nekas slikts manam motoram nenotika. :)
Ok, bilde daudz maz skaidra! Paldies par komentāriem!
Bet ja par remontiem, tad tie tomēr būs no gumijas blīvju mechāniskajiem bojājumiem, ne eļļas...tomēr.
Jon-Hill, 2.maijs 2018, 15:29[/quote]
Tápéc ari bija piebilde...pie zinámas labvelígu apstaklju sakritíbas.Labvélígu,ne mums.
Man ir LO chart,piem. Shell,péc kuras arí vados.
Ir arí compatibility chart,lai zinátu kádu jaukt kopá.Ar kádu ne.
Ja nedzīvo Rīgā, nopirkt brenda eļļu var būt problemātiski, ja kas !
Bet domāju, ka ielejot nebrenda Hipoidālo reduktoru eļļu SAE#90 strādās Ne-sliktāk un par litra pudeli tik pat cik par 75cm3 brendīgās!
(Hipoidalā - zobratu pārvada tips. 90 grādos)
Bet ja par remontiem, tad tie tomēr būs no gumijas blīvju mechāniskajiem bojājumiem, ne eļļas...tomēr.
Ja niknaiz zina labák ,tad lej tik iekshá.
Es tikai izteicu domas,ka vajag ísteníbá darít.....
Més jau esam vienmér gudráki par specialistiem,kas to ir izgudrojushi.
Krievu laikos léja visu ko,bet tas bija tápéc,ka nevaréja neko dabút.
Nav jáizgudro no jauna,kad viss jau ir izgudrots.
Daudz smejamies par árzemniekiem,ka baigie duraki un visu dara pec instrukcijas.Já,brízham arí uzrauj smieklu,bet shiem viss sanák.Mums ne.Dívaini,vai ne?
Droshi vien,ka 80% gadíjumu nekas arí nenotiks,bet var arí notikt,khe,khe.
Bija táds gadíjums ar man pazístamu taksistu.
Shis léja savá jaunajá Mercedes dízeljdegvielu visu péc kártas,droshi vien ka arí krásním paredzéto.Tad pateica,ka shis Mercedes esot súds,jo nojuka degvielas augstspiediena súknis.Vecais esot bijis labáks.Vot,tas esot bijis riktígs braucamais.
Tad nu..dabúja braukt uz LT,jo LV súkni nevaréja dabút.Samaksája tikai 1000Ls.
Gadás arí tá.Pie zinámas apstáklju sagadíshanás var bús kaut kas lídzígs.
Atkal tad jautájums,vai to vajag?
Mierīgi lej iekšā auto eļļu, bet tieši tādu pašu speficikāciju, kā norādījis laivu motora ražotājs. Lai sirds mierīga, vari taču laiku pa laikam iztecināt 2 piles un paskatīties vai ir eļļa vēl iekšā vai "kafija ar pienu". Par to pašu naudu varēsi nomainīt 2 reiz biežāk vismaz to eļļu un brauksi svaigucī kā ar tiko spiestu augļu sulu visu laiku :)
Labdien!
Sakiet lūdzu...vai laivas motoram kājā reduktoram der tikai speciālā laivu motoriem paredzētā eļļa vai arī var aizstāt ar automobīļu eļļu GL4/GL5 80w-90? Laivu motoru reduktoriem paredzētās eļļas ir īpašas?
Fishmens, 2.maijs 2018, 12:51
Tapéc,ka lasi pa diagonáli....
Domaju,ka nav vérts meklét ar ko aizvietot kaut kádus tur 350cm3 eljas.Gan nezinu,kas par motoru,bet nav tik svarígi...
Kas notiekás,ja lieto motora reduktoram elju,kas nav paredzéta,vari palasít sheit:
http://www.motoaplis.lv/serviss/laivu_reduktora_remonts.php?valoda=lv
Vai Tev to vajag?
DSV, 2.maijs 2018, 14:17
Man to noteikti nevajag!
Lai gan, tai rakstā es neatradu ne vienu vārdu par to, ka pie vainas ir automašīnas transmisijas eļļa, kura ir tikusi ielieta laivu dzinēju reduktoru eļļas vietā. Var būt rakstā bija domāts reduktors, kuram apkope nebija veikta desmit gadus!?
Tās eļļas ir ar kaut ko īpašas un atšķirīgas? Pēc parametriem it kā viens un tas pats! Un cik es zinu, tad, ja ūdens tiek iekšā, tad emulsija būs gan vienā, gan otrā variantā?!