zobrats ... pēc pāris nevainīgiem aliņiem var sanākt cope no krasta bez jebkāda transporta līdzekļa vadīšanas tiesībām kabatā nevis cope no airu laivas ar 5hp ... un vainīgs pie visa būs viens zirgs :)
doks1959 ... tieši tā - ņem 4hp un neriskē ar B kategoriju :)
nomainam trīs detaļas un braucam ar 6hp ...
otra lieta - domāju kādam ir arī aktuāls moments iegādāties laivu ar 4hp dzinēju vai tikai 10hp dzinēju .... tas par izmaksām :)
DsKs, 5.aprīlis 2018, 09:25
Ja motoros jēdz, nav jau jauns jāpērk. Ja ne, tad gan tikai jaunu. Es jau ar lietotiem ķīniešiem piedzīvojos maukdams pret straumi airos, lai līdz tumsai mājās nokļūtu.
Tiesības nolikt gan ir stipri lētāk, nekā tās 3 detaļas nomainīt, pie tam ar tiesībām kabatā "saldāks miegs" :)
doks1959 ... tieši tā - ņem 4hp un neriskē ar B kategoriju :)
nomainam trīs detaļas un braucam ar 6hp ...
otra lieta - domāju kādam ir arī aktuāls moments iegādāties laivu ar 4hp dzinēju vai tikai 10hp dzinēju .... tas par izmaksām :)
Ar to dzinēja stiprināšanu visiem domas dalās, es pārvadāju 50hp paceltu līdz galam augšā un nolaižu lejā to kloķi kas to dzinēju tur augšā.
Cik visiem esmu redzējis, daļa braukā ar nolaistiem dzinējiem lejā, daļa ar paceltiem. Bet visu šo laiku nevienam tādu verķi nēesmu redzējis.
Sveicināti.
Interesē viedoklis par motora pārvadāšanu vai var pieliktu pie laivas vest nolaistā pozīcijā ... vai labāk viņu nostiprināt tā, lai motors ir pa vidu starp standarta pozīcijām (klikšķiem).
trokiis, 4.aprīlis 2018, 22:09
Kur LV var šādu nopirkt?

Sveicināti.
Interesē viedoklis par motora pārvadāšanu vai var pieliktu pie laivas vest nolaistā pozīcijā ... vai labāk viņu nostiprināt tā, lai motors ir pa vidu starp standarta pozīcijām (klikšķiem).
Vel nav, bet domaju 5. Ir jega no 6?
kaspars01, 4.aprīlis 2018, 16:41
6niekam jau vajag tiesības kārtot + reģistrācija. Tad jau 10 nieku uzreiz ņemt.
Man patika, ka DZ ir platāka kokpita daļa (tiesa gan zaudē garumu), kā arī baloni lielāki.
Iegādājos Dulkan 325 DZ, tagad tik jātestē.
Kādreiz arī plānoju iegādāties aptuveni šāda izmēra gumijnieci. Kādēļ izvēle krita par labu tieši DZ versijai nevis parastajam Dulkan 325?
Vel nav, bet domaju 5. Ir jega no 6?
Iegādājos Dulkan 325 DZ, tagad tik jātestē.
Poliuretāns ar nav slikta štelle piepucēšanai - aizsargslānis izveidosies, viens paziņa ar to arī ir pellu apstrādājis, bet ar rullīti gan. Zinu, ka paziņa citiem darbiem to draņķi ir arī ar kompresoru pūtis.
Kura laiva jums šķiet labāka bush crab 330 vai dulkan 325?
kaspars01, 4.aprīlis 2018, 00:04
Kādreiz lasīju, bet redzējis neesmu, ka Dulkanam gaitā no purngala šļācoties ūdens vairāk nekā Bushiem. Pašam Bush.
varbūt kāds var ieteikt kā restaurēt,ar ko nokrāsot vecu pellu
motorins, 3.aprīlis 2018, 15:14
Es savu tieši tā,ar sveķiem un stiklašķiedras audumu uzpucēju,tik nevajag aizrauties ar epoksīda uzjaukšanu uzreiz lielos daudzumos,nepaspēsi uzklāt kvalitatīvi :) un laiku jāizvēlas maksimāli sausu,... Veiksmi.
pa kaut vai minimālu slīpumu uz leju - nav grūti arī pa mīkstu pamatni, atpakaļ gan grūtāk, tad labāk vai nu ar to pašu piekabes vinču vilkties vai paņemt garo štropi, ko uzmetot uz farkopa piekabi izvilkt līdz vietai, kur var uzkabināt atpakaļ.
Visu to var darīt, bet agri vai vēlu apnīk un gribas laisties tikai tur, kur var laivu dabūt uzreiz no piekabes nost :)
Piekabei jau var dēļu galos uzmontēt kautkādus ritenīšus, lai var laivu ripināt augšā/lejā, nedzenoties ūdenī līdz dēļiem.
Nevarēšu objektīvi salīdzināt, jo krabja nava, bet ar D325 viss ir pilnīgā kārtībā. Varbūt izņemot vienu lieto - vietas ta maz :) bet to arī krabis neatrisinās. Tāds normāls egoista komplekts sanāk, vienam ir tīri ok, divatā sanāk bakstīšanās ar elkoņiem.