doks1959 > ..insanti, kas bija par problēmām (konkreti) ? Un kā Tu viņas uz ūdens risināji,, vai pārgāji uz airiem un ko tad mājās viņam dariji ?
bushmans, 29.augusts 2016, 14:46
Bija gan airi jālieto, gan dažkārt elektromotoru vadāju līdzi. Pats tikai tīrīju un mainīju sveces. Maz gan ko tas deva. Mana saprašana, ka tur ķeza ar karburatoru-adata iestrēgst. Kaut gan neesmu pārliecināts. Pamatā vedu uz Krasta ielas (China - bike veikalu) un tie sūtīja uz Daugavpili, kur ir serviss (10-14 dienas). Reizes 5-6 tur pabija. Pēc aizvešanas zvans-viss esot O.K.(tāpēc doma par karburatoru, vedot atkratījās), bet pēc pārvešanas pirmā copē atkal slāpst nost. Krievu saitos var apskatīt - tur veči parāda virkni iemeslu kāpēc tāds čakars. Kam poņa motoros un jūt patiesu gandarījumu ķimerējoties, tad šis motors - Parsun 5HP (par citiem Parsuniem nav pieredze) būs kā reize.
Labvakar!
Ko varat pateikt par parsun motoriem? Interesētu jaunākas atsauksmes no īpašniekiem. Forumā lasu gan sliktas, gan labas atsauksmes. Doma par jauna iegādi, nevis lietota.
pienef, 27.augusts 2016, 23:04
No man paziņām diviem PARSUN dzinēji
Pirmais paņēmis šogad 9.8 HP pagaidām nesūdzas.
Otram puikam 2.5 HP jau trīs gadus, jau pirmajā sezonā pārstāja lekt jo pazuda kompresija, nomainīja gredzenus uz YAMAHA, tagad iet.
Ar cieņu.
Man ķīniešu zālespļāveja motors 3.5hp uzlikts uz evinruda 2.3 kājas...un viss, ko es no tā *rupuča* gribēju - notiek! Lec uz 1-2 (silts, auksts), pateriņš 0.6L 4.5 stundās, velcei (ko ari gribēju - ideāli :) Jā, atruma nav, bet to es no viņa negaidiju, arī būvējot !
...ta kkā :)
bushmans, 29.augusts 2016, 15:16
Jūs gan esat pacietīgs Džeks, izturēt 4.5 stundas zāles pļāvēja pukstēšanu pie auss, apsveicams entuziasms.
Ieliktu albumā tā monstra foto.
Ar cieņu.
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Manuprāt prātīgāk ir ņemt 20 hp, ja jaunu veikalā, jo cenas starpība ir salīdzinoši neliela, svars arī praktiski tas pats, bet jaudas tomēr 2x vairāk.
Mēs velcējam ar 115hp 3-5km/st pa jūru līdz pat 6 stundām no vietas un nekādu problēmu.
tev nevajag vieglāk, tev vajag vairāk
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
.. sorry, izrādās *lielajiem* motoriem (paložņāju, palasiju) ir termostats,,tātad - vēsais motors : atkrīt !
kkas > un argumenti vismaz īsi ?
..man akal piedomājot pie tēmas - 4T dzinējs un mazie apgriezieni ! Šķiet, ka motors nepietiekoši uzsilst un strādā vēss,,ar visām no tā izrietošajām !
Izeja varētu būt samazināt dzesējošā ūdens caurplūdi !
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
muļķības. un iemācies eļļas.
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
Nejaanis, 30.augusts 2016, 15:52
muļķības. un iemācies eļļas.
parasti jau visiem 4T dzinējiem nepatīk tukšgaitas un mazie apgriezieni, jo dzīvo eļļas pusbadā. Un dzesējas ar švakāk. :) drīzāk es teiktu, ka vajag šķidrāku eļļu liet, lai eļļas sūknim būtu vieglāk pumpēt. kaut ko no 0w40 repertuāra.
3-5 km/h ir ok, ja dziļāks par 4 m var uzdot gāzi.
Es ar velcēju ar 50zs, nekādu problēmu, ātrums zemākais no 4-5km/h.
grus
apkārt daudz pazīstamie kas velcē pat ar 50 zs. Ja negribās velcēt ar pavisam minimāliem apgriezieniem, tad brauc ar tuč tuč lielākiem, iemet kaut spaini ūdenī kas bremzēs, ja gribās advencētāk, tad pie motora pēdas var piemontēt "durtiņas", kuras noloka uz leju un samazina ātrumu. Bet ar 9.8 zs toč nevajadzētu būt problēmām un nekas papildus jāliek nav, īpaši ja 4taktu motors - klusiņām un mierīgi varēsi velcēt.
Es velcēju ar 90 ZS, nav problēmu.
Ielej biezāku eļļu un nebūs problēmu ar zemiem apgriezieniem
http://latrexlaivas.lv/index.php?route=product/category&path=96_101_111
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Varbūt kāds var pastāstīt, vai ar šo dzinēju nebūs problēma velcēt? Ir dzirdēts, ka šiem dzinējie netīkot, ja visu dienu pukšķina! To varētu ārstēt ik pa brīdim iedodot ručkā. Esmu dzirdējis,ka lai normāli velcētu nepieciešama arī lēnā dzenskrūve utt. Daži stāsta, ka ar dzinējiem virs 5 kleperspējām vispār nav ieteicams velcēt! Kā tad tur īsti ir? Varbūt kāds kuram ir pieredze varētu nest apgaismību!:)
Jau iepriekš paldies!
grus, 30.augusts 2016, 13:14
Labdien!
Ir sacēlies viens jautājums! :D
Ir doma pūslim iegādāt jaunu dzinēju, visticamāk Tohatsu 9,8.
Varbūt kāds var pastāstīt, vai ar šo dzinēju nebūs problēma velcēt? Ir dzirdēts, ka šiem dzinējie netīkot, ja visu dienu pukšķina! To varētu ārstēt ik pa brīdim iedodot ručkā. Esmu dzirdējis,ka lai normāli velcētu nepieciešama arī lēnā dzenskrūve utt. Daži stāsta, ka ar dzinējiem virs 5 kleperspējām vispār nav ieteicams velcēt! Kā tad tur īsti ir? Varbūt kāds kuram ir pieredze varētu nest apgaismību!:)
Jau iepriekš paldies!
Man ir 55zs un diemžēl bez trima, pirku komplektā ar laivu un tā sanāca, jo pirmām kārtām pirku laivu. Krampi vajag baigo, bet izcelt var, ar regulēšanu nav problēmu, manam laikam ir divas pozīcijas :) nākamo pirkšu ar trimu.
Marti, Ivog, Coplietdraug! Paldies par atbildēm, laikam nav prāta darbs pa laivu dancot lai ar smagu motoru muskuļu tonusu pacelt.
Mīnusu nav, ir tikai plusi.
Vari regulējot leņķi dabūt optimālo ātrumu un cēlienu.
Vari iebraukt seklās vietās virzoties uz priekšu tik ar pašu dzenskrūves galu.
Trima remonts vairs nav nekāds kosmoss, jebkuras problēmas mērāmas maksimums pāris simtos.
Ja kāds ir lietojos laivas motoru ar elektrisko hidraulisko pacēlāju un bez. Lūdzu, uzrakstiet plusus un mīnusus tīri no praktiskās puses. Varbūt ir motora jauda, no kuras nav jēgas šim papildus aprīkojumam? Līdz šim pie plusiem izdevies pieskaitīt motora leņķa regulēšanu braukšanas laikā, pie mīnusiem, sastopoties ar šķērsli (nogrimis baļķis, akmens seklumā, sēklis) motora kāja neamortizējās (nekustas), jo savienota ar hidrauliku, attiecīgi bojājumi lielāki + ilgtermiņā vēl viena lieta, kuru jāremontē. Ir vēlme saprast šī papildus aprīkojuma lietderību.
close24, 29.augusts 2016, 20:51