Kamēr viena Bushveidīgā ir airu laiva un cita ir motorlaiva tikmēr brīvi var nereģistrēt un ja motors līdz 5zs. Nav ko te biedēt cilvēkus. Ja kādam uzliek sodu nepamatoti, pārsūdziet!
DF paldies par atbildi! Outland un Minkota ir jau tautas pārbaudīti brendi.... Fushida kkas jauns un līdz ar to nevar saprast ...ko darīt, jo Serviss un tādas lietas arī ir atrunātas, bet vai ir kalpotājs pēc brošūrām jau nesapratīsi un tamdēļ vēršos šeit! Varbūt tomēr kāds ir jau padarbinājis pāris gadus vai gadu un zin +/- kas par izstrādājumu!
Lietot alkoholu laivā pēc būtības vispār ir aizliegts, jo tā ir publiska vieta, tieši tāpat kā uz ielas, parkos, vtml. Pēc būtības šmigā nedrīksti būt arī uz ielas, bet ja nebūsi ķēmā, tad uz atskurbtuvi neraus. Parunājos šogad ar pašvaldībniekiem, kuri jau gadiem mani un manu laivu pazīst, tie ar teica, ka ja nav motorlaivas, un neesi pilnīgi lopā, tad neko jau viņi nedarīs, vienīgi piklājības pēc to auksto bairīti karstā laikā jānoliek maliņā, ja redzi, ka policija tuvojas. Taču motorlaivu alko pārbaude šogad viņiem ir un būs topā, jo beidzot tikuši pie vajadzīgajiem aprīkojumiem un visas ekipāžas.
Vīri ir kādam pieredze ar Fushida elektromotoriem? Esmu jauna E-motora meklējumos un salīdzinoši ar Minkotta vai Outland cena pret jaudu....Fushida izskatās krietni labāks! It kā made in Japan, bet nav nekādas infas vai kaplo izstrādājums vai nē!
dzhams, 8.jūlijs 2016, 09:40
Man ir Outland 1100 pagaidām nekāda vaine, bet es labak iesaku MiniKot jo viņus ražo USA un ja kaut kas nojūk tad daļas ātri var dabūt Lv
Par alkohola lietošanu gan nebūtu tik pārliecināts, jo 21.punkts nosaka sekojošus aizliegumus: 21.12. vadīt kuģošanas līdzekli vai mācīt vadīt kuģošanas līdzekli:
21.12.1. ja alkohola koncentrācija asinīs pārsniedz 0,5 promiles;
21.12.2. esot narkotisko, psihotropo, toksisko, citu apreibinošu vielu vai reakcijas ātrumu un uzmanību samazinošu medikamentu iespaidā.
Iepriekšējā noteikumu redakcijā pašās beigās bija punkts, kurā bija atrunāts, ka šmigas lietošanas aizliegums neattiecas uz airu laivām, bet tagad tāda nav. Teorētiski pat pārvietojoties ar airiem laiva (kuģošanas līdzeklis) tiek VADĪTA un dzerstīties NAV atļauts.
EdgarsB maldies...būs piekasīgi menti izčakarēs tā, ka maz neliekas...īpaši ja vēl viņa tiešām ir reģistrēta kā motorlaiva, tad pēc būtības kaut airēsi ar airiem, Tev jābūt tiesībām un arī promiles līdz ar to pa nullēm, un ja kkas ne tā, tad norausies tā, ka paliksi arī bez mašīnas tiesībām - ir bijuši gadījumi.
Ja arī nav reģistrēta, bet uz laivas ir sertifikācijas numuri, tad viņi var arī laivu sašņorēt un pierādīt, ka tā pēc ražotāja datiem ir motorlaiva kurai jābūt reģistrētai - tad vari norauties vēl trakāk... Bet šis ir ļaunākais scenārijs, pie ļoooti piekasīgiem mentiem (Daugavā ar sarkanu RIB viena tāda ekipāža ir :)).
Vīri ir kādam pieredze ar Fushida elektromotoriem? Esmu jauna E-motora meklējumos un salīdzinoši ar Minkotta vai Outland cena pret jaudu....Fushida izskatās krietni labāks! It kā made in Japan, bet nav nekādas infas vai kaplo izstrādājums vai nē!
Tā nu gan nav...motorlaivām ir jābūt reģistrētām, airu laivas gan var nereģistrēt, ja to nepieprasa konkrētā ūdeņa noteikumi. Ja pārvietosies ar mazāku motoru par 5zs, tad vari riskēt un mēģināt policijai iestāstīt, ka tā ir airu laiva un tādēļ neesi reģistrējis, ja nebūs baigi piekasīgie gan jau palaidīs, bet es neriskētu. Ja brauksi virs 5zs, tad gan obligāti jābūt reģistrācijai un tiesībām arī. Motorlaivām glābšanas riņķis ir obligāts. Iesaku zvanīt pašiem csdd, bet to manuprāt var darīt vairākas reizes, jo man liekas, ka viņiem pašiem viedokļi var atšķirties :D
arvis_an, 8.jūlijs 2016, 08:33
ja pārvietojas ar motoru mazāku par 5zs tad nekas nevienam nav jāmēģina iestāstīt un nekāda riska nav un var relaksēti bujānīt uz klāja.
ja nav reġistrēta, kā policija var pierādīt ka motorlaiva, mazuma kas pēc kā izskatās.
Ja laiva ir reģistrēta kā motorlaiva, tad tai ir jābūt nokomplektētai ne tikai ar glābšanas riņķi. Pat airu laivām, kuras garākas par 4m, ir jābūt nokomplektētām.
Tā nu gan nav...motorlaivām ir jābūt reģistrētām, airu laivas gan var nereģistrēt, ja to nepieprasa konkrētā ūdeņa noteikumi. Ja pārvietosies ar mazāku motoru par 5zs, tad vari riskēt un mēģināt policijai iestāstīt, ka tā ir airu laiva un tādēļ neesi reģistrējis, ja nebūs baigi piekasīgie gan jau palaidīs, bet es neriskētu. Ja brauksi virs 5zs, tad gan obligāti jābūt reģistrācijai un tiesībām arī. Motorlaivām glābšanas riņķis ir obligāts. Iesaku zvanīt pašiem csdd, bet to manuprāt var darīt vairākas reizes, jo man liekas, ka viņiem pašiem viedokļi var atšķirties :D
Romka, ja vietā kur gribi braukt nav prasība reģistrēt laivu, tad neko nevajag.
Tadai laivai muitas deklaraacija nav vajadziiga. No attieciigaas summas pieprasa
csdd var vēl muitas deklarāciju paprasīt uzrādīt, ceru, ka laiva ir legāli šķērsojusi robežu, viss tik sarežģīti, ka vieglāk bij šeit laivu pirkt :)
ā, tad vēl vajag EU sertiikāciju laivai iziet, kā ne kā viņa nav europa ražota!
Nopirku krievijaa ривьера 3600 compakt. Un tadu vajag registreet?
Nju bet piepusamai motorlaivai vajag rinki?
līdzi ir jāņem pati laiva, laivas pase- numuru salīdzinašanai ar laivas numuru, personas apliecinoši dokumenti, ja ir tad arī glābšans veste, kam pieškir arī laivas numuru , kā arī rinķis, bez tā nekā!
Un kadus papirus janem uz csdd?