Es pats esmu tīrijis jaunam Suzuķim degvielas sistēmu ,bija ieliets 95 un atstāts uz 2 gadiem nelietots Tā emulsija bija aizvilkusi dīzi tā ka bija gandrīz vai jāborēr pa jaunu Iesaku lietot 98 it sevišķi sezonas beigās, kad zinat ,ka beznzīna paliekas paliks dzinējā
To Mix-master
Cepuri nost - īsi un skaudri. Kā tostā - "lai mūsu vēlmes sakrīt ar mūsu iespējām".
Un cope ir atpūta.
Sūdīgākais ir ar to laivas salikšanu pie zemām temperatūrām.
Šeit prasīt dzinēju izvēle ir tieši tā pat kā prasīt kuru degvielu liet E95 vai E98. Pie kopsaucēja šeit nenonāksi. Pērc kurš tev patīk labāk, vai kuram labāk cena. Visi viņi ir labi.
sveiks kaspars01.no tautas dzirdeeju labas atsauksmes par tohatsu dzineiem,bet taalaak ?katraa gadijumaa noveelu tev veiksmi.
palasiju paris lapaas atpakal.
janem yamaha vai tohatsu, yamahai pluss ka var pārvadāt visās pozīcijās
kaspars01, 6.jūlijs 2015, 16:39
Izņemot ar dzenskrūvi gaisā, citādi asinis satecēs galvā.:)
palasiju paris lapaas atpakal.
janem yamaha vai tohatsu, yamahai pluss ka var pārvadāt visās pozīcijās
Sveiki,
Vēlos nopirkt laivai jaunu dzinēju. 5HP
Kuru ieteiktu mercury, yamaha vai kādu citu?
Ar 3,3 var mierīgi ķert divatā. Labu laiku nobraucu ar 2,9 m Dulkan, divatā nedaudz saspiesti, bet ir OK. Šīs laivas galvenais pluss ir tas, ka to var salikt jebkuras laivas bagāžniekā.
Tagad man ir 4m Dulkans. Pilnīgi cita braukšana: daudz stabilāka, mazāka iegrime, lielāks ātrums ar tās pašas jaudas motoru, nekā ar 2,9 m, vietas pietiek lai copētu trijatā. Šai laivai ir vēl vairāki desmiti plusu un varētu to slavēt un slavēt, tomēr gribu vērst uzmanību uz mīnusiem, kas būtu jāņem vērā:
1) Ir reāls čakars viņu salikt. Nav tā, ka tas būtu neērti dēļ kādām konstrukcijas nepilnībām, tas vienkārši prasa daudz fiziska spēka, līdz ar to ja esi viņu salicis un izjaucis sestdienā, tad svētdien vairs uz copi negribēsi braukt;
2) Viņa aizņem daudz vietas saliktā veidā;
Es tā pamocījos pus sezonu (līdz 10 izbraucieniem), nospļāvos, nopirku treileri un noīrēju garāžu. Tagad esmu aizdedzies ar to, ka vajag lielāku motoru.
3) Šī nav airu laiva. Ar 3,30 var airēt pa mazu ezeru, bet 4 m ir paredzēta konkrēti izmantošanai ar pietiekamas jaudas iekšdedzes motoru. Savādāk uz airiem pat pie neliela vēja Tevi aiznesīs vēja virzienā, nevis tur, kur airēsi.
4) Viņa maksā 3x dārgāk, nekā minētais 3,3 Storm;
Līdz ar to, ja perspektīvā neplāno iztērēt vēl vismaz 800 EUR treilerim, katru mēnesi maksāt par garāžu, 150 EUR par āķa uzlikšanu mašīnai, vēl kādus 700 EUR piemaksāt starpību par tikšanu pie lielāka motora, tad labāk braukt ar 3.30.
mions, ņem labāk laivu līdz 4m garumā, vnk pēc tam nožēlosi kad tik mazu paņēmi, jo vietas 2viem cilvēkiem būs nedaudz pa maz.
Gedis, 2.jūlijs 2015, 10:23
dulkans, bush-tik ņem lidz dēļus, profili var atškirties
Sveiki,kur var iegadaties saliekamajai gridai sanu AL listes?
Mazkukainis, 2.jūlijs 2015, 14:32
Visdrīzāk pie laivu ražotājiem.
Sveiki,kur var iegadaties saliekamajai gridai sanu AL listes?
mions, ņem labāk laivu līdz 4m garumā, vnk pēc tam nožēlosi kad tik mazu paņēmi, jo vietas 2viem cilvēkiem būs nedaudz pa maz.
Tiešām te forumā nav neviens, kas lieto laivu STORM 330? Gribētos tomēr kādu komentāru par tās īpašībām.
http://www.xnet.lv/aqua-storm-stk330-piepusama-gumijas-laiva.html
mions, 1.jūlijs 2015, 11:59
Spriežot pēc svara 50 kg. 3.3 m. laivai par maz. Tātad plānākais no iespējamākiem PVC materiāliem 800g. uz m2. Aksesuāri arī no lētākajiem.
Ar cieņu.
Cabelas internetveikalā tirgo 2 veidu MinnKotas elektromotorus- saldūdeņiem un sālsūdeņiem. Varbūt kāds var padalīties pieredzē- kas notiek ar parastajiem MinnKotiem pēc copes Baltijas jūrā. Ir pamats bažām, ka tas varētu sākt pastiprināti rūsēt?
NeKapteinis, 30.jūnijs 2015, 23:38
MinnKota Terrovas gultņi izskatās tā kā bildē, saiti patin uz leju, tur ir
foto
Arī informāciju var pasmelties.
mions, ko gribi dzirdēt, parametri redzami,,,mēs tak nezinam Tavas, copes vai izklaides paradumus!
Un kā parasti auditorija sadalitos 50/50!
Man piem. šķiet, ka priekš gumijas laivas pasmaga, (pats esmu noskatijis AVIKS 280ST) bet copei ar kādu kopā - pašā laikā, kādu motoru liksi, kuros ūdeņos... utt !
Vizinos tik pa Daugavu Riga un Koknese.
Mazkukaini, ja tavos ūdeņos prasība par obligātu reģistrāciju, tad vajag, bet citādi vari pat 5 zirgu motoru kabināt un vizināties vienā mierā un nekādus papīrus nevajag.
Juurasbullis, 1.jūlijs 2015, 08:33
Mazkukaini, ja tavos ūdeņos prasība par obligātu reģistrāciju, tad vajag, bet citādi vari pat 5 zirgu motoru kabināt un vizināties vienā mierā un nekādus papīrus nevajag.
Cabelas internetveikalā tirgo 2 veidu MinnKotas elektromotorus- saldūdeņiem un sālsūdeņiem. Varbūt kāds var padalīties pieredzē- kas notiek ar parastajiem MinnKotiem pēc copes Baltijas jūrā. Ir pamats bažām, ka tas varētu sākt pastiprināti rūsēt?
Esmu uztaisijis projektiņu copes laivai no aluminija, ar visiem izklājumiem DXF formātā (rūpnieciskai griezšanai).
Mēģināju, salikt vienā: derīgo platību, ērtības (pats copēju),drošību un svaru.
Zīmēju: 3000x1400x40, ap 50 kg.
Varbūt kāds, kas reāli darbojas ar šīm lietām,,,PM, un apspriedīsim, plusus , mīnusus un būves reālās izmaksas.