5zs mercury ir made in Japan, ļoti labs motors bez jebkādām problēmām un motoriem , kas nav vecāki par 10 gadiem ar detaļām problēmu nav.
kapēc gan jaunam motoram jāsūta detaļas, un pēc cik gadiem 7, 10 tās savajadzēsies:)
Nebijis piedāvājums 5zs mercury
999 euro
eboat.lv
ginca, 29.maijs 2014, 18:20
Man ir viens Mercury un citiem neiesaku. Detaļas no štatiem jāsūta vai arī uz vietas mēnesi iepriekš jāpasūta pa kosmiskām cenām. Vispār ar rezerves daļām motoriem pie mums ir bēdu ieleja, lai neteiktu vairāk.
Nebijis piedāvājums 5zs mercury
999 euro
eboat.lv
Nav jau runa par elektromotoru, runa ir par stabilitāti. Es ar pūsli un ariem juros drošāk. Ar elektromotoru mierīgi var laisties iekšā ja nav viļņi un jūra ir kā dīķis.
Bebrs,
kāpēc jūrā jālaiž ar elektromotoru ?
Noasa šķirstu neatgādina, drīzāk gan to ko laiž zemē 1.8 m dziļumā :D
Jūrā noskatījos kā ar Latreksveidīgo laivu ar elektromotoru čaļi mocās, man ar gumijas pūsli gājā jestrāk.
Paskatījos savam 4hp (vecais pelēkais), arī virsū stāv skrūve ar soli 8
mmartins, 28.maijs 2014, 12:53
Tagad jaunie arī ir atkal ir pelēkie:)
Paskatījos savam 4hp (vecais pelēkais), arī virsū stāv skrūve ar soli 8
Par dzenskrūvi nezinu,nu tāda ka jau visiem standarta yamahas 4 HP.
koki, 27.maijs 2014, 19:53
Uz skatu visas dzenskrūves ir vienādas, bet īstenībā viņas ir vairākas ar dažādiem leņķiem jeb soļiem. Yamaha 4, 5 un 6 Zs motoriem nāk dzenskrūves ar soļiem 6, 7 un 8 (uz dzenskrūves rakstās 7 1/2x8 pēdējais "8" ir tas solis). RU forumos pat tiek minēts propellers ar soli 5.
Jo zemāks solis jo lielāka starta jauda, bet mazāks maksimālais ātrums. Jo lielāks solis atkal otrādāk mazāka starta jauda jeb uzrāviens, bet lielāks maksimālais ātrums.
Un tapēc gribu atrast kam ir Yamahas dzenskrūve ar soli 6 vai 7 (jo manam ir solis 8) un sarunāt notestēt dzenskrūvi vai mans F5 motors cels lielāku svaru kā manējā dzenskrūve.
Ps. Jo braucot vienam glisē (pēc antikavitācijas spārna izgatavošanas) izziet ap pus gāzi, bet braucot divatā ar visām pekelēm jūtams ka nedaudz pietrūkst šī uzrāviena. RU forumos lasīju atskaites (bija pat video) kur divatā ar F4 motoru iet glisē, bet motoram bija virsū dzenskrūve ar soli 6.
Un english only un the google USSR manuāl:(
koki, vai goglei prasīji?
Man jau motors ari tagad strādā normāli un atpakaļ atbraucu tā tika nekas nebūtu bijis. Kāds nezin kur var dabūt lietotajā rokasgrāmatu nu vismaz krievu valoda. Ir visādas bet ne latviski. Laikam jau uz pilnu gāzi nepatīk motoram braukt. Par dzenskrūvi nezinu,nu tāda ka jau visiem standarta yamahas 4 HP.
Ātrāk motoru nokaus visu dienu braucot uz pašu mazāko gāzi, nekā uz pilnas gāzes.
Katram dzinējam ir savs resurs ar noteiktu apgriezienu skaitu,cik ilgā laikā to izlietosiet atkarīgs no jums pašiem. Nav starpība vai brauc pusstundu vai piecas stundas pilnā gāzee jo temperatūras režīms ir vienāds un dilstošās detaļas tiek noslogotas vienādi.
Tamdēļ jau man bija shoks! Pabraucu 5 min un pluk! Padalas pieredze kuriem ir no 2,5 līdz 4hp ka braucot un uz cik ilgu laiku var dot pilna ruchka.
koki, 26.maijs 2014, 21:54
Tohatsu 4Zs dot uz pilnu var kaut visu dienu, bet jāpievienojas tiem, kas saka par benzīna patēriņa palielināšanos.
vajag nedaudz "jaudīgāku" dzenskrūvi.
Hmm, nezināju, ka mēdz būt jaudīgākas un mazāk jaudīgas dzenskrūves :D