atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

ivog 25.05.14
Sveiki, kāds zina, kur dabonamas bez iepriekšējas pasūtīšanas tās skrūvītes un blīvītes motora kājai, kur eļļu maina? Skrīvītem galvas nomuļļātas, blīvītes izjukušas. Motors Mercury 50 hp, divtaktu.
ivog 25.05.14
Ka ar motora darbību karsta laika? Ir kāds parkarsejis? Jāņem nost vāks? Es vienkārši tāpat pajautaju!

koki, 25.maijs 2014, 17:32


Nav tik traki - viņš tak ar ūdeni dzesējas.
ivog 25.05.14
Tohatsu iegādāts pirms 5 gadiem , mainu pats eļļas un viss iet bez problēmām, pagāšgad nomainīju dzenskrūvi vienkārši nodila no lielas braukāšanas pa akmeņiem un niedrēm.

Malikis2011, 23.maijs 2014, 13:23

Kur viņiem tagad tirgo dzenskrūves?
koki 25.05.14
Ka ar motora darbību karsta laika? Ir kāds parkarsejis? Jāņem nost vāks? Es vienkārši tāpat pajautaju!
sookrat 25.05.14
Bākai nav nozīmes (tas tikai, ka no bleķa), bet visas šļūtenes ar pumpi ir vienādas. Tev tikai jāiegādājas attiecīgā motora šļūtenes uzgalis. Specializētajos veikalos ir pietiekama izvēle. Pats pirku Hondai Krasta 89.

skiperis, 24.maijs 2014, 08:56


Paldies par atbildi!
koki 24.05.14
Vis kārtība! Izgāju apkopi i Togo 58 euro. Tagad atputishos un uz vakaru jalaizh ieksha! Jaapskatas ko tas lopinsh spēj pavilkt. Par Deglavas ielas 50 salonu vaicaju veikala vaditajai viņiem nesot nekas kopīgs. Vispār ir okej!:) Ja nu pagaidiju kādas 2,5 stundas,man pacietības daudz.
skiperis 24.05.14
Bākai nav nozīmes (tas tikai, ka no bleķa), bet visas šļūtenes ar pumpi ir vienādas. Tev tikai jāiegādājas attiecīgā motora šļūtenes uzgalis. Specializētajos veikalos ir pietiekama izvēle. Pats pirku Hondai Krasta 89.
sookrat 24.05.14
Motoram ir šitāda degvielas padeves ieeja un man ir Veterok bāka. Kā sajūgt bāku ar motoru, lai viss strādā. Kādus savienojumus, trubas, pumpjus vajag?
Malikis2011 23.05.14
Tohatsu iegādāts pirms 5 gadiem , mainu pats eļļas un viss iet bez problēmām, pagāšgad nomainīju dzenskrūvi vienkārši nodila no lielas braukāšanas pa akmeņiem un niedrēm.
spiningists 23.05.14
Par motora ekspluatāciju.
Tālā 2008.g. rudenī iegādājos jaunu Mercury4t 4 zs motorīti. No sākuma apzinājos, ka apkopes Rīgā man garām - ceļš no D-pils vien kas ir un galvenais laiks.

Pa šo laiku novērotais un labotais:

1. Degvielas šļutenes ir kaka - kamēr benža iekšā viss ok, pēc ziemas stāvēšanas tukšā paliek cietas, noņemtas vispār pārvēršas plastmasā, iekš tā dabūju daļu samainīt, jo sāka dot sūci savienojumos. Problemas bij ar diametru, jo klasiskās auto ir citāda diametra, starpība pārs mm.

2. Bij noplīsis iekšējās bākas degvielas snīpis. Tā kā ir vibrācija un materiāls kaut kāds ne plastmasa, tad tas sagādāja problēmas līmēšanā... Nu bet ārējā bāka vienmēr var tikt pieslēgta :)

3. Šaize pārs reizes bij ar degvielas sūkni - tukšu bāku izbraucot, pa jaunu uzpildoties nu nekādi nelec. Jaucu, pētīju un ieteikums - nelieniet tur, ja filtri visi vietās, nēk tur neatradīsiet - variants - atmest aizspriedumu un sausām lūpām esot iepūst BĀKĀ! Tālāk viss štokos.

4. Iesaku pievērst uzmanību tranča leņķa regulēšanas stieņa gala fiksatoram, konstrukcija bez uzticības, drošībai iestūmu tērauda drātiņu, dubults neplīst.

5. Pēc labas piebraukšas (3.gads) brīziem slāpa brīvgaitas velcē - izlīdzējos ar droseļa stāvokļa regulēšanu, vintiks viegli atrodams un skrūvējams. Kvalitātes skrūve, vai īstās reg. skrūve atrodas pakaļā totālā un regulēšana iespējama noņemot iekšējo bāku vai super lokanu skrūvgriezi.

Pārējais ir neaiztikts. To ko vajadzētu veikt - vārstu bīdekļa starpas kontrole, bet diez vai to kāds vispār piedāvā/veic pie garantijas apkopēm. Apgriezienu tukšgaitas regulēšana - ja neslāpst un neraustās tad jau OK, savukārt max. apgriezienu regulēšana un kontrole nepieciešama tējkannām kas mauc pilnā ruckā un tik un tā ilgtermiņā nelīdzēs - nokaus to dzinēju tā vai tā. Nominālās jaudas (slodze ilgāku laiku) apgriezieni kudi mazāki.
spiningists 23.05.14
To Kaspars71
95% nokaušanas gadījumu būs pie vainas lietotājs. Pretējo būs nu ļoti grūti pierādīt.
koki 22.05.14
yamaha 2.5 zirgu motorītim, apkope 57 EUR(favorīts pie SKY). Pēc apkopes motoriņa apgriezieni pat netiek atregulēti... laikam smērvielām cenas uzlEkušas debesīs!

staff, 22.maijs 2014, 09:20

A varbūt doma ka tur brauc Biezie pēc motoriem.:)
koki 22.05.14
Nu ja! Pats Strādāju Maleju iela,respektīvi tuvāk būtu remonts Pildas iela,jeb A Deglava 50. Tikai neko konkrētu tur nevar saprast.
porto 22.05.14
Gaisa gabals!
koki 22.05.14
Man ari pie Skaya Autofavorita. Nu redzes cik man noplēsis. A nevar iet Deglava iela ja jau tur ari Yamahas centrs. Maksāt piķi un braukt tādu gaisa gabalu:(
kaspars71 22.05.14
Pirmdien (19.05) biju savu F5 aizvedis uz pirmo apkopi Yamaha centrā (pie Serģa). Eļļa motorā, kājā, 2-vas blīves un karbiķa pieregulēšana pēc opkatkas maksāja 41,50 EUR.

Protams ka to visu var izdarīt pats, bet pirmo apkopi jebkurā gadījuma labāk uzticēt dīlerim lai vēlāk nav jāmeklē kurš pie kā ir vainīgs... autiņu jau arī kad nopērk jaunu garantijas laikā apkopes ir jāveic pie dīlera vai sertificētā servisā.
staff 22.05.14
yamaha 2.5 zirgu motorītim, apkope 57 EUR(favorīts pie SKY). Pēc apkopes motoriņa apgriezieni pat netiek atregulēti... laikam smērvielām cenas uzlEkušas debesīs!
Hotentots 21.05.14
Tāds nu tas bizness. Garantija ir spēkā tad, ja ir veiktas apkopes, par ko ir jāmaksā... te nu izvēle...
ivog 21.05.14
Ja pašam rokas līkas lai eļļu nomainītu, tad tik stiep uz apkopi un maksā :D
kutis 21.05.14
Ir nu gan cuciba! Kam tad garantija? Par eļļām tur nekas dārgs nesanāk,bet darbs!

koki, 21.maijs 2014, 21:38


Garantija ir tikai rūpnīcas defektiem kuri gadās labi ja viens uz desmit tūkstošiem, pārējais ir tikai reklāmai lai ietu pie dīlera uz apkopi.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs