Gulbis11,
vai ir jēga čakarēt sev nervus pērkot lietotu pa 250 - 300 LVL ja jaunu var pa 500 dabūt ?
paldies par info.
Vel varētu pajautāt - ka ir ar lietotajiem- droši vien kaķis maisā?
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.
osscar, 31.decembris 2013, 17:33
Toties ar to "špiļku" var sabojāt sev copi konkrēti... Nolūzt tā var pat pie mazākā piesitiena, pat straujāk liekot hodā, un tad izvēršas ekstrēma atrakcija "mainām špiļku uz ūdens" ko bez specinstrumentiem (vismaz āmurs un dornis apvalcēto špiļkas atlieku izsišanai no cauruma) paveikt ir jautri. Lielākā daļa man zināmo motoru lietotāju pēc pāris reizēm to nomaina pret apvīlētu naglas gabalu, ko toč var nolauzt tikai kopā ar dzenskrūvi un brauc svilpodami :)
Varbūtība sačakarēt reduktoru, protams, pastāv, it sevišķi ja konkrēti hodā uzbliezīsi pa granīta kluci, bet nu to kluci vēl vajag atrast un arī tad ir vismaz 50/50, ja ne labākas izredzes.
Gulbis11,
visi tevis pieminētie dzinēji palielam ir vienādi. Hondai ir gaisa dzese, kas to padara skaļāku, taču kā pluss ir automātiskais sajūgs kurš ļāvis atbrīvoties no slēgšanas robos. Ja speciāli nelauzīsi, liesi pareizu eļļ un un labu degvielu, tad kalpos labi. Visiem ir viens mīnus, nav atpakaļgaitas, kas ir ļoti neērti
nu tas par to reduktoru ir tad ja neskatās kur brauc un kā brauc :D
vēl merkūram un tohatsu nav špiļka skrūvei, - var sabojāt reduktoru - kas maksā gandrīz tik patcik motors lietots.
mani 2 centi (santīmi jau tūlīt beigsies :D ) :
honda - gaisa dzese (skaļāks, bet var braukt "vatē", nav jāuztraucas par dzeses sistēmu+šim laikam tas sajūgs nav F/R/N)
tohatsu = 2 taktu - imho garām
pārējie abi ņemami = gaumes jautājums. Brendīgie parasti visi labi kalpo ja laicīgi maina eļļas kājā/dzinējā.
tohatsu=mercury 1:1
Man patīk ka šiem ir eļļas datčiks. Moš vēl kādam citam ar ir. neatceros uz sitiena.
Varbūt , kāds var ieteikt , kurš no šiem motoriem būtu viss ejošākais, labāk kalpo u.t.t. vairāk nodarbojos tieši ar velci.
TOHATSU M3.5B2 S
Yamaha F2,5A
Honda BF 2.3 SCHU
Suzuki DF2,5S
prasu jo nav pilnīgi nekādas pieredzes ar benzīna dzinējiem, un naudas ir tik cik viņas ir- tūkstošu nav.
paldies iepriekš.
man 3,6 ar 15zs norm\ali var velcēt :)
Neko daudz nevajag funktierēt! Viennozīmīgi 20 zs. Velcēt varēsi mierīgi , aptuvenais atrums tukšgaitā ar tavu laivu 3 km/h.
Izlasīju visas 361 šīs sadaļas lapas, bet netieku skaidrībā par 10/15/20zs laivu motoriem uz gumijas motorlaivas priekš velcēšanas.
Šobrīd ir Bush 4metriga uz ziemassvētku atlaidēm. Mērķis: copēšanai un meiteņu vizināšanai:)
Kāds motors man ir vajadzīgs lai var gan velcēt, gan arī uzgāzēt.
Formumā izskan viedoklis, ka 15zs un 20zs ir par ātru priekš velces, bet ražotājs rekomendē kā optimālo.
Esmu noskatījis Suzuki vai Hondu.
Sāc vien mācīties somu valodu:))
Jep! No 2k nokaulēt 2,5k un beigās vēl plusos palikt, to gan tikai laikam tīrasiņu čigānbērns varētu paveikt.
Redzēs kā man te sanāks, kaut kāds plāns ir uzstādīts. :)
Morda,neaizmirsti ka tur var arī kaulēties.
Es ik pa laikam atvedu kādu laivu čomiem.Esmu nokaulējis 300-2500 EUR.
Andi, es neaugu, drīzāk jau sapņoju... :)
Pagaidām domāju, kā kaut ko par 2k eiro dabūt, būtu Amerikam rados, ņemto Buster S un kopā ar Ušakovu Rīgā zandartus šlepētu.
Man bija M ar 50nieku.
Ja vari atļauties, ņem ciet.
Morda,diezgan strauji audz:)
Citiem tik straujš kāpums prasa 3-4 gadus:)
Vēl drusku un es tev varēšu piedāvāt jaunu Yamarin Cross.
Zaraza taisnību raksta,šie divi modeļi nav salīdzināmi.Ja R es pielīdzinātu alumīnija airu laivai,tad M jau ir cita kategorija.
Zaraza, palabošu, nummuri uz somu laivu bortiem ir.
R no M atšķiras 30 cm garumā un pāris cm platumā, dibena leņķis un vis pārējais tas pats.