Vēl jautājiens!Kaut kur lasīju,šeit pat forumā bij rakstīts,ka maza atšķirība starp 4hp 5hp un 6hp,vai tā ir tiesa un ko vajag,kādas izmaksas lai no 4hp izspiestu 6hp?
Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?
kvoks, 2.septembris 2013, 18:30
Vasals :)
Pašam bij honda.3 sezonas godam nokalpoja.Izņemot vienu reizi kad nezkādā veidā ūdens bij ticis pie bendžoisa un uz ezera nevarēju piešķilt.Pēc copes iztīriju karburatoru ielēju svaigu bendžoisu un iet kā puķe.Visā visumā sūdzēties nevar.Tukšgaitā nedaudz raustās bet iet labi.12L bāku pa sezonu vajag mācēt nobraukt-ekonomisks.Bez remonta iet vēl tagad,tik cits saimnieks. :")
urmaas, 2.septembris 2013, 19:41
Vasals:)
Man ir 5 niece ,bet nožēloju ka nepakrāju un nepaņēmu šo
bums, 2.septembris 2013, 19:50
Kamēr krāšu līdz šim modelim sezona būs noslēgusies:))))
Varu piedāvāt šādu 22zs motorīti
Vairis30, 3.septembris 2013, 08:49
Veterok ;DD
bums, 3.septembris 2013, 07:38
Yamaha vai Mercury :D
kkeda, 3.septembris 2013, 07:29
yamaha
Gudgeon, 2.septembris 2013, 22:05[/quote]
Mercury
ronny, 2.septembris 2013, 22:18[/quote]
:DDDDD!Vo panesās!!!!
Vairi nē uz tik ekskluzīvu nevelk
Zaraza
Nevelcēju.Bliežu ručkā!!!Mani pārbraucieni vairs nav gari.Max 4-5km.Pāris reizes dienā laistīties sanāk.Tais gados,kad katra ceļmalā pamesta kaloša radīja interesi un bija jāpaspārda lai pārliecinātos,vai nav tik cummurs,pie 4Progresa pat 2Viesuļi karājās.Bija jāredz viss un jāpaspēj visur,bet ar gadiem nonāc pie atziņas un pilnībā vari piekrist,nu jau diemžēl nelaiķa,a.god.Krodera k-ga teiktajam:Jūs sapratīsit tik vēlāk to,ka steigties un mēģināt notvert nenotveramo ir bezjēdzīgi.
Jā,kad ciemos atbrauc V.S.O.P. o,oh! Matus izplivinana un ancuku izpurina.
Za ribalku!
Protams,šim modelim, ir iespēja pievienot bāku,bet kaut kā neceļas tērēt 80LVL šim pasākumam
Lbruno, 3.septembris 2013, 08:55
Kāpēc tik dārgi? tur kaut kas jāpārtaisa motorā? Pati bāka jauna 12L maksā 22.50, lietotas ss.lv var dabūt lētāk...
TERE!
Purkšķinu ar Yamaha 5hp(balts) airu aizstājēju.Gadus 3vai 4 .Bez bēdas un bez steigas.Tpu,tpu,tpu!Jo,kur tu aizskriesi?(sevis mierināšanai)
Vienīgā neērtība-bāka motorā.Kad skatīju,domāju +.Ekspluatācijā sanāca kā parasti.Degvielas kanna,pareizāk kanniņa,tāpat jāvadā un jālaistās.Protams,šim modelim, ir iespēja pievienot bāku,bet kaut kā neceļas tērēt 80LVL šim pasākumam.
Bums
A Vējiņam nikādas vainas.Saldajos 80tajos Peipī kalpoja kā rezerves motors.Jo no Viesuļiem(Vihr)tāpat kā ar sievietēm-neko nevar skaidri zināt.100reizes lec uz pusgrienu un pēkšņi izgriež aķi un tad tik uz 100to rāvienu.Tālāk atkal kā pulkstens.
Lbruno, 3.septembris 2013, 08:55
man gan gluži otrādi liekas, ka mazam motoriņam iebūvētā bāka ir priekšrocība nevis trūkums - kompakti un viegli. nafig staipīt vēl vienu bandūru
ar šļaukām līdzi, kas aizņem vietu... rezerves benzīna pārvadāšanai optimāla ir 2L pudele, kompakti un nevajag trekteri... bet 2.5 velces puk-puk-puk režīmā litrīgo bāku pa dienu nevar izbraukt bet maksimālā hodā patēriņš pēc papīriem ir 1L/h... Praksē vairāk par nepilnām 2 bākām dienā nobraukt nav gadījies... 5HP , protams, ēd vairāk, taču domāju ka pat ne 2x vairāk, jo patērinš neceļas lineāri proporcionāli jaudai... Nekur jau ar to pukšķiti neaizskriesi, tāliem pārbraucieniem vajag ko niknāku...
TERE!
Purkšķinu ar Yamaha 5hp(balts) airu aizstājēju.Gadus 3vai 4 .Bez bēdas un bez steigas.Tpu,tpu,tpu!Jo,kur tu aizskriesi?(sevis mierināšanai)
Vienīgā neērtība-bāka motorā.Kad skatīju,domāju +.Ekspluatācijā sanāca kā parasti.Degvielas kanna,pareizāk kanniņa,tāpat jāvadā un jālaistās.Protams,šim modelim, ir iespēja pievienot bāku,bet kaut kā neceļas tērēt 80LVL šim pasākumam.
Bums
A Vējiņam nikādas vainas.Saldajos 80tajos Peipī kalpoja kā rezerves motors.Jo no Viesuļiem(Vihr)tāpat kā ar sievietēm-neko nevar skaidri zināt.100reizes lec uz pusgrienu un pēkšņi izgriež aķi un tad tik uz 100to rāvienu.Tālāk atkal kā pulkstens.
Varu piedāvāt šādu 22zs motorīti

Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?
kvoks, 2.septembris 2013, 18:30
Yamaha.
Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?
kvoks, 2.septembris 2013, 18:30
Mercury
Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?
kvoks, 2.septembris 2013, 18:30
yamaha
Esmu izvēles priekšā.Suzuk,Hhonda,Yamaha,visi 5hp,cena +- vienāda,kuru....?
Es saprotu,kam māte kam meita,bet tomēr,var būt kādam trūkumi,,slimības,,?
kvoks, 2.septembris 2013, 18:30
Kad es biju izvēles priekšā, mani uzpirka tas, ka toreiz jaunajiem, baltajiem Yamahas dzinējiem, atšķirībā no pārējiem, bija tāda fīča, ka varēja motoru gāzt uz jebkuriem sāniem, nebaidoties par eļļu karterī. Tagad jau uz beigām iet trešā sazona, un ja tā padomā, tad motoram nav kur piep.....s.
Система генератора Есть,Tas ir pats galvenais...
Технические характеристики: HONDA BF 5
Мощность (л.с.) 5
Тактность четырёхтактный
Рабочий объём (куб. см) 127
Количество цилиндров 1
Максимальное число оборотов в минуту 5000-6000
Диаметр/ход поршня (мм) 60 x 45
Смазка Мокрый картер
Емкость топливного бака 12 л., выносной
Система управления румпель
Тип запуска ручной
Охлаждение Водяное
Зажигание электронное PGM-IG
Переключение передач Вперед-Нейтраль-Назад
Система генератора Есть
Гребной винт 3 лопасти, 7 7/8 x 6 2/3
Объем моторного масла 550 мл
Объём масла в редукторе 100 мл
Вес (кг) 27.5 кг
Производитель: Япония
Технические характеристики: HONDA BF 8
Мощность (л.с.) 8
Тактность четырёхтактный
Рабочий объём (куб. см) 222
Количество цилиндров 2
Максимальное число оборотов в минуту 4500-5500
Диаметр/ход поршня (мм) 58 x 42
Смазка Мокрый картер
Емкость топливного бака 12 л., выносной
Система управления румпель
Тип запуска ручной
Охлаждение Водяное
Переключение передач Вперед-Нейтраль-Назад
Зажигание электронное PGM-IG
Система генератора Есть
Объем моторного масла 1300 мл
Объём масла в редукторе 285 мл
Гребной винт 4-х лопастной
Вес (кг) 42 кг
Производитель: Япония !!!!!
2 cilindri uz mazajiem apgriezieniem kluss kā elektromotors Visos saitos kur ir motoru recenzijas -neviena slikta vārda
Bumsi ar ko tad tas honda 8 ir tik labs?