Orģ. minkota protams būs izturīgāks.
-aiviekstē augštecē ar bendzīnieku vairs nemaz nevar!
-runājot par Aivieksti, man ar gumijnieci vienam aķis pietiek lai no trošu laipām uzbrauktu pret straumi līdz Ičai.. tas ar 74ah protams ar pīpauzītēm. Ja nekļūdos tas ir pie 20.km
Domāju par benzīnieku, bet dažās vietās kur spiningoju benzīnieku nemaz nedrīkst. Gribās jau arī uz Daugavu vai Aivieksti, tur atkal prasās benzīnieks. Lai nu kā, šobrīd jau ir iegūts elektromotors un tiek meklēts aķis. Zvanīju uz eboatu, tur pārdevējs (baigi sakarīgais tipiņš likās :)) ieteica ņemt minnkotas aķi un miers. Teicās labs esam. Laikam jau tā būs jādara...
Man ir Ufimka, sezonu sāku latgalē pa ezeriem -aķis pa dienu nav nobraucams -arī velcējot. Kad atverās Engure laižu tur, ja viens tad ņemu mazo laivu un dienu var izvilkt, ja divatā tad ņemam lielo pellu un vēl kādu pusdzīvu aķi līdz. Līdz sīm airus nēsmu lietojis).
Laiva tev paliela, paņem to pat shnaider ap 100ah un būs ok.
Lādētājs man ir Absar -arī tam ir nozīme.
..un vēl jau kāds kuram stils, daudzi braukā vienā braukāšānā -tad njem bendzīnieku))
Laiva paliela, bush kaiman 330
Lietoju 30to minkotu, jau būs ceturtais gads -kalpo godam.
Par aķi -arī likās par sāļu un neparocīgas formas.. aķis plus lādētājs=ap 200.ls -rezultātā nopirku slodzes vatru -sūds pēdējais, neizturēja pat vienu vasaru. Kolēģis iedeva palietot parasto gadu lietotu uz auto 74ah aķi -iet pa pirmo, ilgi tur, kompakts,laba ručka cena ap 40.ls saucās shnaider.
Liec un moči - ah?..jautājums kādas laivas lieto ...
Sveiciens... Esmu iepircis jauno minn kotinu 30 un tagad tiek meklēts akumulators. Ejot cauri šim forumam redzu ka viedokļi ir daudz un dažādi. Gēla akumulatori laikam nederēs cenas :( dēļ. Draugs ieteica ņemt slodzes akumulatoru vai nu vartas vai deta drivemobil. Labrāt uzklausītu jūsu ieteikumus un kritiku :). Gribētos ap 120 ah un cena līdz 130...
O , 3,55 m , tas jau tuvojās ērtas laivas izmēram , tādā jau var divatā copēt normāli .
gintsgg,
3,55 m
ar dziļo V
laivu vares likt aŗī uz jumta
bagāžniekā 15 - 25 HP motors un aiziet.
Piraac,
ka laiva ir būvēta ar aprēķiniem ka taj jāiet, tad ta arī iet. Ptorats būš arī mīnusi, dēļ dziļā V veida laiva miera stajā šūposies, jo plakana grīda būšdiezgan augstu.
Ko jūs jematies.:))
Aliņš tak priekš pasažiera!:))
Pats esmu manijis,kā Daugavā ūdens poliči nojem no štrāses copmaņus.Jo laivā visi pilni kā mārki.Un paši vainīgi.Jo pārsvarā kāds pazvana,ka laiva tāda un tāda uzvedās neadekvāti.Parasti tie apdzērušies ļautiņi grib būt "gudrākie" un brauc cauri džigotājiem un enkurojās zem copes kolēģu spiningu galiem.Kurš normāls copmanis to pacietīs.
:))
Un arī ieroču atļauja nost , ar visām no tā izrietošām sekām .
Tas Bukam. Braucot ar motoru iesaku nejokoties ar alu,ja noker ar % sankcijas ir taadas kaa ar auto,un auto vaditaja apliec'iba ar nost.
Ar šādiem parametriem bez treilera neiztikt :)) Gaidīšu gatavo produkciju, arī sāku domāt par pūšļa nomaiņu pret kaut ko kreptīgāku :)
Gint, jautā vienkāršak, lai saprot. "Busā ielīdīs?"
Es nesapratu cik ta viņa būs gara .
jaunā laiva būš dzinējam līz 25 ZS,
plata, spēs izturēt 1 m viļnus pat ar ātrumu 50 km/h
50km/h un 1m viļņi? Ir kāds mēģinājis ar laivu tādu triku?
Trimarāna tipa laivām ir jāliek tāds motors, lai laiva glisētu, savādāk netiek izmantotas laivas pozitīvās īpašības. Ar airiem vispār čau :)
Bet ja iet uz glisi, tad ātrums labāks, nekā pūšļiem un pa viļņiem nav kā pa batutu jāvizinās.
Arī metu acis uz šāda tipa laivu :))
Palasot forumu nevarēju nepaplātīties ar mūsu Amber laivu.Stabilitāte laivai ir super (abi var stāvēt kājās un džerkot pie viena borta), laižot pa viļņiem nešļācas virsū ūdens (esam mēģinājuši kādos 30-70 cm viļņos).Enkuru sienam aiz vidējā sēdēkļa bortos speciāli šim nolūkam piestiprinātām cilpām (šeit arī sienam peldošo enkuru). Pārvadājot un neizmantojot enkuru to turam priekšējā kastē .Viena kaste ir arī aizmugurē (tur ir domāta vieta degvielas bākai, bet parasti mēs tur saliekam visas mantas, alu un citus labumus, kurus bail saslapināt (ir arī nācies nolauzt spininga spicīti ieverot šajā kastē).Motoru esam likuši gan 4 zs, gan 15 zs, gan elektromotoru.Ar lielo iet vienkārši super.Pie mīnusiem jāpiemin, ka elktromotoram aķīti noēd diezgan ātri...un ar 4 nieku laižot degvielaspatēriņš krietni lielāks nekā laižot ar kādu pelveidīgo.Vēl šo laivu ir jāvadā tikai ar piekabi, jo 90 kg uz jumta neuzliksi:).Vēl nezinu kā būs ja transportēšanas laikā atstāsim klāt motoru (parasti vedām līdz mašīnas salonā).Ražotājs gan teica, ka var vest mierīgi, bet man tomēr tā mazliet tomēr bail (15 virs 50 kg un visa tā masa tur pa mūsu ceļiem kratās....).Šogad arī būs arī uz aizmugurējā sēdekļa jāuzmontē puedeles turētājs, jo liec kur gribi, alus viemēr izlīst:)).Starp citu, ja ir piedāvājumā kāds 15 Zs 4 taktu motors par labu ciparu dodiet ziņu!
žogs Labas vietas ir jāpārbauda uzmanīgi lēnām un cītīgi Tikai metru palaižoties cope var atšķirties no iepriekšējā punkta par 100% Man tā ir bijis -man vienā laivas galā cope non stopā laivas galā pilnīgs klusums Attālums starp copmaņiem 2 -2,5 m
Man ta upe... bet neiedomājos par tādu lietu!