atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

V.S.O.P. 13.04.12
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".

Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.

PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...
daddy_j 13.04.12
motoreļlai tās 100h ar ir no pirksta izzīsts cipars manuprāt :)) es gan tik daudz nenobraucu man iestājas gads.

autiņam labās eļlas jāmaina 15-25 tūkst km, kas ir 300-500 motorstundas. Nu ok autiņam ir eļlas filtrs, bet vienalga nav manuprāt tas tā tik precīzi
zogs 13.04.12
Būs jau labi, es ar tehniku draudzējos jau 35 gadus kā minimums
amucis 13.04.12
galvenais ir laicīgi eļļu nomainīt. nevilkt visas 100h, a nomainīt pie 90h.
zogs 13.04.12
Nu tad što i trebovalos dokazaķ ? :)))
A tad te kaipeika vainīga, tad ne tā vodka tiek lietota....
Laikam jau taisnība- jo vairāk buries, jo vairāk prātu sajauc! Un kā vienmēr, katram sava taisnība....
amucis 13.04.12
nu tak nevar :))) tu pats te buries ar tām eļļām kā pa pelniem :)))
zogs 13.04.12
tad nu nonākam pie manis iepriekš uzdotā jautājuma! Vai ar kvalitatīvu eļļu, kuras specifikācijā nav norādīts laivu dzinējs, bet ir citas dažādas 4taktu tehnikas, var sačakarēt motoru?!
Bļin, riņķadancis!
amucis 12.04.12
ja tev ražotājs prasa hipoidālo eļļu, gāz kaut 75w140. tādas lieto visos pilnpiedziņas japāņos. esi kādu japāni ar beigtu reduktoru redzējis? :)))))))))))))))))))))))))))) ar labas kvalitātes eļļu sadirst motoru nav iespējams.
zogs 12.04.12
Un ja tev ir privātmāja, garāža vai šķūnītis, tad ar glabāšanu ar nav problems, bet man vienīgā novietne ir balkons, vai garāža 185 km no dzīvesvietas :)) Taisnība gan, uz sezonu var glabāt arī tur :)))
Tomēr pārmaksāšanai arī neredzu jēgu! Ne visi var atļauties mētāt lašus tur un šur. Ja man būtu lieks piķis,nebūtu netā meklējis lētāku variantu motoram, bet nopirktu tuvāk esošo pie mājas!
zogs 12.04.12
Nu praktiski tad tu neievēro laivu motoru ražotāju norādījumus! Viņiem reduktoram paredzēts hypoid SAE 90 un tas šajā gadījumā ir tas pats,par ko es runāju....
amucis 12.04.12
es piem. savā suzukā leju liqui molly 10w40 un 75w90 reduktorā tikai tāpēc, ka šā ražotāja eļļas mums ir atļāvis liet savās garantijas mašīnās Ford un Toyota rūpnīcas.
amucis 12.04.12
kanniņā eļļai nekas nevar notikt, to var glabāt.personīgi es eļļu mainu pirms katras sezonas un pofig vai ir tās 100 stundas vai nav. pēc tam jau pēc noskrējiena. :) ražotājs iesaka mainīt eļļu pēc noteikta noskrējiena vai 1 reizi gadā. tas gan mašīnām.
zogs 12.04.12
P.S. Tas pats, es domāju, attiecināms arī uz transmisijas eļļu! Par cik laivas un to pričendāļi vairumā tiek uzskatīti par ekskluzīvu, tad nu cena līdz ar to arī augšā. Sūds par kaut kādu piedevu!
zogs 12.04.12
Usi, neteikšu,ka tā vispār būtu kapeiku pīī... :) Tie tomēr ir lati, kuru mēdz pietrūkt citā reizē!
"lielo" brendu eļļa, tik par puscenu no citas ,tai līdzīgas ar iespējamms citu mārketingu ( tas ir močiem un auto)!
Tālab jau sainteresējos par īpašībām!
zogs 12.04.12
Da pie pārdomām tiku, jo autobodē (10W-30)tika piedāvāts iepakojums 2L, cena kaut kur 12 laši bija. Vajag nepilnu litru... Staķikā eļļas ar dīlera norādītiem parametriem nebija, ieskrēju hušu uc tehnikas bodē/darbnīcā, tur SAE 30 tika piedāvāts.... 1L ap Ls 3....Sāku mājās pētīt,kas un kā??? kālab nevarētu es ņemt šo?nakuj man tagad lieku taru turēt, ja mājās ir nepieciešamais tilpums pirmajai reizei, bet nomaiņai gribēju paņemt uz priekšu.
Sanāk jau tā feniņu piša ar :D Bet lieki seši laši un pārpuskanniņa uz balkona..... praktiski uz ilgu laiku... Vai to vajag? Litrīgu iepakojumu būtu paņēmis un miers mājās, i uz pārdomām ,iespējams liekām, nebūtu uzrāvies!
amucis 12.04.12
to zogs Iespējams laivu motora eļļām ir klāt mazāk sūdīgu piedevu kas nonākot ūdenī var kaitēt dabai. Gribu piebilst, ka laba pussintētika (10w30, 10w40) nekad nemaksās zem 3.50 litrā razļivā.
usis 12.04.12
zogs, a ko nu tagad darīt;)
+ nav zināmi, - netik, palikām pie tā paša kapeikišanas varianta?
zogs 12.04.12
Lai nebūtu pārpratumu, minēšu, ka dotās SAE 30 ir "labo" brendu ražojumi!
zogs 12.04.12
Fiksi pārskrēju pāri.... atradu pietiekami sev iepriekš tik konkrēti nezināmā!
Secinājums: neredzu iemeslus,kālab šī (vai cita) SAE 30, kura paredzēta dažādām 4 taktu motortehnikām, nebūtu piemērota laivu dzinējam!
usis 12.04.12
zogs, a baigi sarežģiti , tur vajag ohfordas doktoru naftasķīmijā, kuru nesaista konfidencialitātes līgums:)
marketologi sarakstīs da jebko

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs