atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

amucis 13.04.12
aga :))) man tas litrs eļļas braucot uz Rīgu sanāktu kādi 32ls :))))))))))))))))))))) gandrīz par velti:)))))))))))))))))
zogs 13.04.12
Sākam atkal Ginča, jautājums bija par būtību....
Atkal izskan termins "outbordu eļļas" ! Ta maķ ,kāda šķirba, outbordu vai iekšbordu!? Divtaktu, 4 taktu, ar zināmām īpašībām un viss! Pieņemu,ka tās saucamās outbordu ir tikai un vienīgi mārketings, ja neskaita piesauktās ,mistiskās piedevas, kā nodeva dabai! Kas,kā minēja te bumsis, iespējams ir pat kaitīga dzinējam!
Kviesis 13.04.12
ginca, tu spried kā tipisks rīdzinieks... Cik vēl ceļš uz Rīgu un laiks...
ginca 13.04.12
Es nevaru saprast par ko ņemšānās. Mazajiem motoriem vajag eļļu mazāk par litru. E-boatā 1L specīālās outbordu eļļas maksā 6.5 Ls, reduktoram tik pat. Laba auto eļļa nemaksā tak mazāk.
Minhauzens 13.04.12
Gunāra laiva - tas ir labais :D
Headhunter 13.04.12
Īpaši piedziedājums jauks :)
Kviesis 13.04.12


man patika :)
daddy_j,
laivu motoriem arī ir eļļas filtrs !
sagittario 13.04.12
Korķītis- skaisti skan, ne? :)
sagittario 13.04.12
Galvenais, lai zem tā korķīša nav sausums!!! :D
Tas humoram, bet ar lielu nopietnību!
V.S.O.P. 13.04.12
Motoru "kājās" vajadzētu lietot eļļu, kura ir tam paredzēta. Iemesls - parastās transmisijas eļļas sajaucoties ar ūdeni "uzputo" un pārstāj strādāt, speciālās nepārstāj, blīvslēgi nav mūžīgi + regulārās T svārstības, svīšana. Kamēr piefiksēsi, ka ar reduktoru kaut kas nav kārtībā, tikmēr būs jau "mierā".

Šis padoms nav manis izdomāts, bet gan balstās uz speciālista pieredzi.

PS. Varam jau visu darīt paši... arī zobus lāpīt...
daddy_j 13.04.12
motoreļlai tās 100h ar ir no pirksta izzīsts cipars manuprāt :)) es gan tik daudz nenobraucu man iestājas gads.

autiņam labās eļlas jāmaina 15-25 tūkst km, kas ir 300-500 motorstundas. Nu ok autiņam ir eļlas filtrs, bet vienalga nav manuprāt tas tā tik precīzi
zogs 13.04.12
Būs jau labi, es ar tehniku draudzējos jau 35 gadus kā minimums
amucis 13.04.12
galvenais ir laicīgi eļļu nomainīt. nevilkt visas 100h, a nomainīt pie 90h.
zogs 13.04.12
Nu tad što i trebovalos dokazaķ ? :)))
A tad te kaipeika vainīga, tad ne tā vodka tiek lietota....
Laikam jau taisnība- jo vairāk buries, jo vairāk prātu sajauc! Un kā vienmēr, katram sava taisnība....
amucis 13.04.12
nu tak nevar :))) tu pats te buries ar tām eļļām kā pa pelniem :)))
zogs 13.04.12
tad nu nonākam pie manis iepriekš uzdotā jautājuma! Vai ar kvalitatīvu eļļu, kuras specifikācijā nav norādīts laivu dzinējs, bet ir citas dažādas 4taktu tehnikas, var sačakarēt motoru?!
Bļin, riņķadancis!
amucis 12.04.12
ja tev ražotājs prasa hipoidālo eļļu, gāz kaut 75w140. tādas lieto visos pilnpiedziņas japāņos. esi kādu japāni ar beigtu reduktoru redzējis? :)))))))))))))))))))))))))))) ar labas kvalitātes eļļu sadirst motoru nav iespējams.
zogs 12.04.12
Un ja tev ir privātmāja, garāža vai šķūnītis, tad ar glabāšanu ar nav problems, bet man vienīgā novietne ir balkons, vai garāža 185 km no dzīvesvietas :)) Taisnība gan, uz sezonu var glabāt arī tur :)))
Tomēr pārmaksāšanai arī neredzu jēgu! Ne visi var atļauties mētāt lašus tur un šur. Ja man būtu lieks piķis,nebūtu netā meklējis lētāku variantu motoram, bet nopirktu tuvāk esošo pie mājas!
zogs 12.04.12
Nu praktiski tad tu neievēro laivu motoru ražotāju norādījumus! Viņiem reduktoram paredzēts hypoid SAE 90 un tas šajā gadījumā ir tas pats,par ko es runāju....

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs