Lizzy
Un kas tad ir benzīna motoram...teiksim 2,5-5Zs.....benzīns, kurš izgaro.:-)
Kaut vai ieceļot stabilajā laivā ir jāpaceļ ~20kg, bet kaniņa ir plastmasas, kura pat ja nokritīs nesaplīsīs. Akumulātors diez vai nesaplīsīs.:-)
Labi tas nu tā...:-).
Es neuzskatu ka el motors būtu labāks, lai vai cik jaudīgs. Viņa priekšrocība ir mazos ezeriņos. Cita lieta ja lieto kopā ar benzīnieku, stabilā laivā....:-).
jeeska: Nav runa par nestabilām laivām vai gļīrīgiem makšķerniekiem kas krīt ūdenī ar visu ekipējumu. Pēc būtības elektromotoram nav nekā, ko tas atstātu ūdenī vai gaisā... :)
Lizzy - bet mīnusi - mazā jauda (0.5zs pret 2.5zs un vairāk), čakarēšanās ar aķu lādēšanu un resurss, kas "turp" vienmēr pietiek, bet atpakaļ - nekad, tomēr lielāki manuprāt :))
Lizzy
Nu Tu gan gvelzs...īpaši ar velcēšanu un ekoloģiju:-).
Kas ir bīstamāk, ja ielīst ezerā 5l benzīns, vai tiek noslīcināts akumulātors ar skābi un svinu:-)
daddy: ir jau elektromotoram vēl daži plusi: klusāks, dabai saudzīgāks, vairāk piemērots velcei, mazāk izbiedē zivis utt.
daddy_j, Tu tokš' esi viens nihilists!!!
:DDD
nu tas jau pasham jaaskataas kur taisaas copeet. Vairums jau praktiski ir atljauts ar benziinieku braukaat :)
elektromotora vienīgais pluss, ka šo var lietot tur kur benzīnnieku nevar, āa un benzīns viņam nekad nebeidzas...a citādi - vieni mīnusi...
Nu degviela neaiznjem daudz vietas, viena 2l pudele :D Vairaak bija domaats Laachukam viss tas rakstaamais :) usmaa kaa reiz buutu normaals benziindzineejs nekaa elektro, kaa nekaa nav nekaada mazaa pelkjiite :)
kkeda- benzīns ar' var izbeigties! :D
Piekrīti, lūdzu, ka viss ir atkarīgs no mērķiem un uzdevumiem, kā jau iepriekš runājām...
Protams kad labaak ir panjemt vienreiz benziina motoru nekaa elektrisko. Nezinu kuraa vietaa tev vinjsh daudz vietas aiznjem, jo taapat elektriskajam ir akjis jaastiepj liidz utt, tas pats vien sanaak, un ar benziinieku vareesi justies droshi kad akjis neizlaadeesies :D pashi braukaajam ar yamahas puusli 310 un ar yamaha 4hp motoru - viss apmierina, gan velcet var utt, tur labi zemos apgriezienus, un ir kluss. Visu var salikt mazaa mashiinaa nolaizhot aizmugureejos benkjus. Degvielas pateerinjs kaut kaads 0.8 - 1l sanaak 1h
KristsKG- ta' jau mēs tākā radinieki sanākam!...
:DDD
2.5(4takt) motorītim uztaisīju "stoiku" pēc saviem izmēriem, varu ievietot motoru ar visu "stoiku" auto aizmugurē starp benķiem. Iznāk tā slīpi...
Citas pieredzes nekādas, jo motoriņu iegādājos nupat.
un man dviinju maasa :)))
Andrisandris- respekts katra viedoklim. Kā sacīt jāsaka, vienam māte, otram kleita, bet man meita!!!
:DDD
Veči, man šajā sakarā ir savs viedoklis, par ko es arī padalījos ar citiem. Nenoliedzu ka katram ir dažādas piekšrocības.
Andrisandris- nu, re! Atkal KristsKG pasteidzās atbildēt manā vietā! :D Es nebūtu mācējis pateikt precīzāk!
Lai paplašināti uztvertu manu iepriekš teikto domu, pajautājiet Aiviss vai V.S.O.P. Es viņu piegājienu esmu uzstādījis kā programmu.
2 coplietudraug skaties PM
iz dzīves... sāku es ar elektro motoru (pirktu kopīgi ar bračku) pirms kādiem 6 - 7 gadiem (kalpo vēl joprojām ļoti labi). Vēlāk palika drusku brīvāk ar naudām un pagājušogad iegādājos benzīnieku Suzuki 6 zs, bet vienalga visbiežāk lietotais motors bija elektromotors, jo 70% gadījumu braucu uz ezeriem, kur ir benzīna motoru liegums. Vajag divus, bet, ja nevar pacelt abus, tad jāsāk ar to, ka jāizvērtē, kur biežāk copē :). Neapšaubāmi ir jūtama atšķirība starp motoru jaudām, īpaši to jūt lielākos ūdeņos vai kaut vai velcējot pa Lielupi. Elektromotors kopā ar pūsli un lielu vēju bez speciālā aķa nozīmēs visai ātru ķeršanos pie airiem (sports arī nav slikti :)), toties seklās, aizaugušās vietās, kur svarīgi biežas apstāšanās, klusums u.t.t., elektromotors būs daudz ērtāks.