Dzhi - sarunā ar kādu un pamēģini viens to laivu uzstūķēt uz auto jumta. Viegls pasākums nav :)
3.6m esmu redzējis uz jumta vedam, bet 4m gan nē :))
ilmarsvs, piezvani uz Bush, viņi ne tikai ražo, bet arī remontē laivas no PVH.
Es vispaar metu acis uz 4m + relinji
esmu vedis 360 uz jumta apgāztu uz mutes Bet visā visumā tik garu neiesaku. :D jāatzimē, ka man gan nebija jumta reliņu. Bet dabūt augšā un pēc tam lejā vienam pašam ir sasodīti grūti....
jautaajums - ja gumijniecei paarpuusts ķīlis, iespējams ko labot vai nekaa no labošanas nesanāks?
pēdējā laikā vispār nepumpēju ķīli, jo kad piepumpēju, veidojas kautkāds gaisa burbulis starp grīdu un to ķīli.... un nevar dabuut ārā...
vai ir kādas zāles, ja neskaita - izmest laivu ārā vai "pārdot"....
jautaajiens no praktiskaas puses- cik garu puusli var paarvadaat uz sedana jumta bagaazhnieka?
Krabim nav nekādas vainas. Atšķirība - uzrautais purns un nedaudz savādāka forma - lai varētu ātrāk veikt šuvju metināšanu, līdz ar ko lētāks process - lētāka laiva.
uzrautais purns labs pret vilni - nesit šļakatas iekšā.
mīnusi krabim - kaimanam ir garāks celiņš, pa kuru bīdīt soliņus, priekšējais arī var sēdēt, krabim jau vienam tikai ērti, priekšējam jādomā kaut kas cits. Vēl - priekšā ir neliels lenķis grīdai (dēļ uzrautā purna), nedaudz neērtāk stāvēt, bet īpaši nejūt. man ir 3.6m krabis :)
karlis5 man ir grūti spriest par crabu jo man nav bijusi saskare ar šo modeli. Ieej Buch mājas lapā un papēti visus modeļus, varbūt tas Tev palīdzēs izdarīt izvēli. Jo to var iespaidot dizains, krāsa kā arī daudz citu aspektu.
Man ir 345, no sākuma arī pamēģināju 325, bet priekš mana rumpja bija drusku pa mazu, tāpēc paliku pie 345, priekš viena ideāli, bet var copēt arī divatā. Tie piemontējamie riteņi ir laba lieta, es noskatījos kā Agris neija ar vienu rociņu laivu ar visu mazo motereli aizvilka, pateizi sakot pat aiztūma no savas slēgtās piekabes līdz ūdenim. Vi'ņs tikai tos riteņus neceļ augšā, bet ļaut viņiem peldēt līdzi laivai, jo gaiss riepās viņus smuki notur virs ūdens.
sapratu,laivu būs jānokomplektē ar riteņi, kurus var piemontēt pie tranča,
ziks- kādas plusi kaiman laivai, salīdzinot ar crabu
Kārli, ir pieejami riteņi, kurus var piemontēt pie tranča. Aizvilkt varēsi kur gribi, ja vienīgi pa galīgiem arumiem nav jāstiepj.
SS reklāma riteņiem
Lētākais pieejamais variants, protams, pašam arī nav problēmu uzbūvēt.
Salikšana - 10-20minūtēs vajadzētu salikt. Lielāko laiku aizņem pumpēšana.
karlis5 laivu es p
arvadāju busā tikai mazliet izlaižot gaisu. Kas atiecās uz dabūšanu līdz ūdenim tam kalpo pie tranča pistiprināti divi ritenīši kurus ielaižot laivu ūdenī nofiksē augšējā stāvoklī un uz priekšu! Tikai laiva man ir buch kaiman
Vairis30. Pagaidām plānoju pārvadāt automašīnā saliktā veidā. Kāda garuma Dulkan Tev ir. 325 ļoti skaisti izskatās mājas lapā. uztrauc vai viens varēšu aizvilkt līdz ūdenim,
to ziks Bush Crab300 laivu tu pārvadā izjauktā veidā? cik ilgs laiks nepieciešams uzpūst un salikt kopā. Vienam var aiznest līdz ezeram,velkot pa zemi var sabojāt audumu pa asām akmeņu šķautņēm Ar kādu motoru brauc.
Kārli, tikai pēc viegluma, man ir Dulkan ar finieri, ja ir piekabe, tad nav tik traki
Paskatījos Outland laivas, cenas augstākas kā Bush, tehniskie raksturojums pieticīgs, cik liela nozīme alumīnija grīdai un kādas priekšrocības salīdzinot ar finiera grīdu?
GRAND laivas arī ir labas, paši ar tādu braucam copēt. Daudz labāk uz glisi lec ārā nekā Buch.
Ir 3 mīnusi, kas šajā Grand laivā tracina:
1.balta, kā sniegs ziemā;
2.nevar novietot beņķus, kur gribi kā Buchā, un to stiprināšana tāda kretīniska, bet atkal, turp šurp neslīd.
3.cena
Outland ražojumiem atsauksmes labas, tikai tā cena, tā cena :)))
ieteiktu tev uzmest aci arii Outland laivaam,skjiet ka taas buus vieglaakas ,griida no alumiinija,ne finiera piem.