atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

andis47 14.11.11
Es nekādā gadījumā nesaku,ka labāk pirkt tur.
Drīzāk tur var meklēt kaut ko,kas šeit nav,vienkārši tirgus tur ļoti liels.
Es pats arī nebraucu tur motoru pirkt.
V.S.O.P. 14.11.11
Par tēmu - kur labāk pirkt leitotus motorus - ir vērts padomāt. "ūdeņainās" ārzemēs dzinējiem ir lieli noskrējieni. Iespējams, ka pie LV vai LT var sanākt gan lētāk, gan labāk. Tikai jāatceras, ka LT ir liels fenderēto motoru īpatsvars un jānodrošinās, lai motoriem būtu vietējie papīri, reģistrācija CSDD, lai sanāk labticīgs ieguvējs. Zinu puišus, kam 2010. gada 50 Hp honda sanāca par 1200 LV naudiņām. Jauns... gandŗīz... neticas, ka gaišs, bet nevienā sistēmā kā zagts neuzrādījās. Ētiskā puse - katra paša ziņā...
andis47 14.11.11
Ja kādam interesē,varu apskatīt kādus piederumus vai lietotus motorus Somijā.Šonedēļ plānoju apmeklēt vairākus laivu centrus.Tur tas tirgus un izvēle krietni lielāka.
Sasha1974 14.11.11
Lauric, visa vaina motora novietojumā pret tranci, kad brauc motors ir perpendikulāri ūdenim, bet noslāpējot motoru un stāvot, motors ir slīpi. Apskati bāku, un redzēsi, ka bākas izvads uz karburatoru ir nepareizā pusē un izbraucot 3/4 bākas, karburatorā sāk raut gaisu. Man arī bija šāda problēma, bet braucot, kad jūtu drīz sāks slāpt nost motors, pieleju bendžu un vālē tālāk. Uz velci mierīgi trīs stundas var nobraukt. Par motora jaukšanu, nekā sarežģīta tanī Suzuki nav, esmu pāris reizes pārjaucis. Švakākā vieta ir kājā ātruma pārslēgs un vajag pievaktēt eļļu kājā, jo sagāžot motoru tā kārtīgi uz sāniem, daļa eļļas var iztecēt pa gāzu izplūdes caurumiem , jo kājā ir ventilācijas caurums, pa ko eļļa iztek. Ar pazeminātu eļļas līmeni var nobeigt asi no motora uz kāju. Tas prieks maksā ap Ls 60
spiningists 14.11.11
Cik viss vienkārši...
Lauric 14.11.11
Ja vienīgi karburatorā varētu iemontēt to sūkni. :) A savādāk tur caurulīte caur krāniņu uz karburatoru.Nekā cita tur nav,
aspens 14.11.11
2.5 HP nav sūkņa!!! Tikai paštece!!
spiningists 14.11.11
Es domāt ka visiem tādi ira.
Lauric 14.11.11
Tam motorītim ir degvielas sūknis?Tiešām neesi kaut ko sajaucis?
spiningists 14.11.11
To Lauric
Tur pie vainas sīka draza sūknī...kas visātrāk ir membrānas tipa un pēc runām neuboijnijs ilgam laikam. Pašam bij tāda vaina. Biju jaucis un tīrījis, kaut arī vizuāli neko tādu netīru nemanīju. Liksta tomēr pazuda...un pagaidām viss Ok. Vari pārbaudīt sekojoši - atvieno šļauku no karbulja un ar izslēgtu aizdedzi pastartē - ta redzēs sūc/nesūc. Pie tam no bākas tas benža jau arī brīvi tek uz karbuli, no karbuļa netek. (stipri pūšot var ko i ieplēst) Tāpēc pilna bāka ir augstāk par karbuli un paštecē viss notiekas. Karoč roc šajā vietā. Var jau tūningot - paņem babiņas spiediena mērītāju lai uzturēt bākā spiedienu :)))))
Lauric 14.11.11
Tieši tā,ar pus bāku(varbūt nedaudz mazāk) tiešām neiet.Slāpst nost.Parasti ieskatos bākā tādā gadijumā,benzīns ir normālā līmenī,līdz tai izteces vietai,ja to tā var nosaukt,vēl tālu.
vlDream 14.11.11
ar pilnu bāku iet un ar pus bāku neiet? pielejot iet ..... vai bākā sāndziņa benzīna ir tik gara cik vajag nu uz to pusi ....... ko tā var pateikt ..... tur tev jāpapēta pašam . kā iet un kā neiet...
Lauric 14.11.11
Cik noprotu,tad zem kapota neko Tur nedrīskt skrūvēt.Ja vien nedaudz tukšgaitu un padevi paregulēt.Vaina noteikti ir degvielas padevē.Un tā izskatās,ka līdz karbūzim viss ir OK.Bet tālāk.......
vlDream 14.11.11
nu ja ir garantija tad ir kā ir pašam līst iekšā ...... ja tā ir vainā degvielā padevē tad .... es tavā vietā izpētītu to bāku kas un kā notiek un gan jau pats atrastu kas pa vainu .........
Lauric 14.11.11
Es netaisos maksāt par jauna motora remontu.Tas,ka jauns dzinējs nedarbojas kā nākas nav mana problēma un man par to nav jāmaksā.Tikai tas viss man aizņem gan laiku,gan nervus un arī nedaudz līdzekļus.
vlDream 14.11.11
servisam ar jāpelna un muļķošanas rēķina .... problēmu varot atrisināt jeb kuru
Lauric 14.11.11
Tā problēma ir gan vienam,gan divatā braucot.taču problēma pastāv,tikai nezinu kur.Biju pāris mēnešus atpakaļ paņēmis motoru nomā pie Ojāra Vecates bāzē un tam bāku varēja sausu izbraukt bez problēmām,taču manam nekādīgi.Vēl ir doma par gružiem degvielā.Var būt dīzē ieskrien kāds sīkums,nosprostojas un bākā līmenim krītot,spiediens arī krīt un tad sāk trūkt.To visu nostāstiju servisā,taču karburatorā neko neatrada.Esot bijis tīrs.Nomainija karbūzi.Un vispār tas nav normāli,ja pats nevar skrūvēt motoru.Neticu es servisiem jau no seniem laikiem.
MaTT 14.11.11
Lauric

Mums tieši tāda pati lieta ar bāku, vienkārši pielejam un braucam tālāk.
Hotentots 14.11.11
Atļaušos izteikt savu amatiera versiju - varbūt nelādzīgs motora novietojums, teiksim, tu pats sēdi aizmugurē, bet priekšā neviens, līdz ar to priekša gaisā - degviela bākā arī nav vienā līmenī visur un padeves nepietiek.

Tas tā - minējums, jo bākā daudz lūkojies neesmu :)
Lauric 14.11.11
Ir viena problēma,kuru pašlaik neizdodas atrisināt.Tātad pāris mēnešus atpakaļ tika iepirkts 2,5Zs Suzuki motorītis.Un jau ilgstoši pastāv viena problēma.Ar pilnu bāku dzinējs iet normāli kā uz maziem,tā uz lieliem apgriezieniem.Kā bāka ir zem vidējā līmeņa,tam acīmredzot sāk trūkt degviela un slāpst nost pat praktiski tukšgaitā velcējot.Sia Vimmo pat karburatoru nomainija,taču problēma netika atrisināta.Nu it kā jau tā nav problēma pieliet benzīnu drusku biežāk,taču manā skatijumā tas nav nopietni.Vai ir vēl kāds,kuram ir tādas pašas problēmas ar tieši šo motorīti?Būšu dikti pateicīgs par noderīgu info šajā sakarā.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs