atgādināt paroli atcerēties
 
 
Ienāc ar Draugiem.lv profilu

Laivas un to motori

marti 28.04.11
aaa, nu tad nez. iespeejams, ka tad vispaar neljauj nemaz regjistreet ar lielaaku motoru kaa 3,7kw...
marti 28.04.11
taa kaa tev liekas logjiskaak buutu - taa arii ir
Zivnieks 28.04.11
marti
ņea...man pasē ir rakstīts - airu laiva, ja uzlikšu lielāko motoru, tad tas uzraksts pats nenomainīsies uz motorlaiva, tas paliks airu laiva, vienīgi kā piedeva būs vēl motors :))
Zivnieks 28.04.11
mjā..man jau ar tā likās :)) bet tad arī sanāk, ka tā kā airu laiva nav obligāti jāreģistrē, tad piemēram kazankai uzmauc 20 zs un vālē uz nebēdu neko nereģistrējot...it kā diezgan muļķīgi sanāk..loģiskak jau it kā būtu, ka ar airu laivu drīkst braukt tikai līdz 3.7 kw a ja grib vairāk, tad reģistrē kā motoreni un vīlē...bet lai jau paliek - man mazāk klapatas :DDD
marti 28.04.11
ja airu laivai uzkabinaasi, tad tev vinja jau jaaregjistree kaa motorlaiva. un tad vairaak vinja nebuus airu laiva.
andriskkk 28.04.11
Ja motorlaivai uzkabināsi elektromotoru - tā vienalga būs motorlaiva.
Ja airu laivai uzkabināsi 50 Zs - vienalga airu laiva, cik stabila vai peldoša, tas jau cits jautājums :))))

Likumos ir maģiskie vārdi - "[..]kas paredzēts braukšanai[..]".
guntarskl 28.04.11
Jaaaa....būtu forši, ja arī autiņam līdz 1 litram nevajadzētu tiesības, un varētu pillā braukāt, vai ne:D
Zivnieks 28.04.11
ar aliem ribās un motori virs 5zs toč labāk nerādīties uz ūdeņiem :DD
daddy_j 28.04.11
guntar - tam visam apakšā ir DZIĻŠ aprēķins...ja kādu paņems ar 2 aliem ribās (a tur kur zivnieks braukā tur toč paņems) tad pazaudēsi, ne tikai pa 1.5 min iegūtās laivu tiesības, bet arī autotiesības...ja laivu tiesību nav, tad nav... :))
Zivnieks 28.04.11
gunča
es ne pa tiesībām, tās man ir :)) es tik par to, kas no likuma viedokļa notiek, ja reģistrētai airu laivai uzmaucu motoru, kas atbilst motorlaivas statusam :))))
guntarskl 28.04.11
Ko jūs par tām tiesībām varat ņemties:((
Aizejiet un nokārtojiet, eksāmena biļetes aizpildīt prasa 1,5 minūtes.
Vismaz būs nojausma par noteikumiem kuri jāievēro!!!!!
marti 28.04.11
tad taa tev buus ljoti nedrosha motorlaiva ;)
Zivnieks 28.04.11
tr222
nav gan visamaz tur kur es braukāju - Daugava, Ķīšezers laivai nav jābūt reģistrētai...

vakar vakarā drusku pa šitām laivu lietām aizdomājos - airu laiva skaitās līdz 12 metru gara un ar motori līdz 3.7 kw, bet kas mana reģistrētā airu laiva ir tad, ja es viņai uzlieku piemēram 20 zs motoru??? Es to nedrīkstu darīt??? Man tad laiva ir automātiski jāpārreģistrē, kā motorlaiva??? Vai arī mana laiva paliek airu laiva, tikai ar motoru, kam vajag tiesības???
tr222 28.04.11
Es jau arī šos visus likumus esmu pārlasijis par laivu reģistrēšanu tikai ir viens, vai Rīgas pašvaldības noteikumos nav rakstīts par obligātu reģistrāciju un vadīšanas atļauju nepieciešamību atsaucoties uz šo :Airu laivas reģistrē brīvprātīgi, izņemot gadījumus, ja pašvaldība vai cits iekšējo ūdeņu īpašnieks tam piederošajos iekšējos ūdeņus ir paredzējis airu laivu reģistrēšanu.

Paldies
andriskkk 28.04.11
Pēc instrukcijas - jāpilda no apakšas - kāpēc, kas to lai zin, iespējams - vieglāk kontrolēt eļļas līmeni. Droši, ka no augšas pildot nekas slikts nenotiks.
Tā kā tā eļļa nav diez ko šķidra - iespējams - lai neveidotos kāds gaisa burbulis kaut kur apakšā, kurš rada mānīgu priekštatu par eļļas līmeni.
No apakšas pildot gaiss tiek izsiests pa augšējo atveri.

Tas vienīgais, kas var ienākt manā tehnikas amatiera prātā :D
xoct 28.04.11
kāpēc nevar no augšas to visu darīt????
andriskkk 28.04.11


Speciālās transmisijas eļļas parasti ir pildītas šādos iepakojumos, tad nav nepieciešama ne šprice, ne kas cits.

Ja vispirms atskrūvēsi augšu un tad skrūvēsi apakšu, tad eļļa sāks gāzties ārā (cik nu gāzties, bet uz zemes pleķis būs un motora kāja būs eļļā klāta - eļļa vidēji bieza).

Es parasti datu tā - atskrūvē augšu tā, ka paliek tikai ar pirkstiem līdz galam atskrūvēt (lai noslēdz gaisa plūsmu), tad skrūvēju apakšu - eļļa sūcas ārā ļoti, ļoti lēni. Piemet klāt to tūbiņū, atskrūvē augšu un iepilda eļļu. Ja ir nepieciešamība pildīt vairākas reizes, tad atkal - pirms ņemt tūbiņu nost - aizskrūvē augšu, noņem tūbiņu, piemet klāt nākošo līdz eļļa sāk rādīties augšējā caurumā... Tādējādi zūdībā aizies pāris grami...

Kāpēc vajag speciālo eļļu? Lai neveidotos ūdens emulsija. Aukstākā laikā motors strauji uzkarst un strauji atdziest - parastajās eļļās nav speciālie piejaukumi, lai novērstu ūdens kondensāta rašanos...
Zivnieks 28.04.11
daddy_j
tieši tā...tāpēc drošības labad reduktorā eļļu nomainu reizi sezonā :)))
Boroda 28.04.11
Tos servisus, kur šprices lieto - par slimnīcām sauc. Tur citus motorus labo:))))
daddy_j 28.04.11
Par laivu motoru transmisijas eļlas maiņu. Es sapratu tā, ka tā eļla no eļlošanas īpašībām neko nezaudē, piem. autiņam arī kārbā eļla nav jāmaina.

Problēmas var būt tad, ja tajā eļlā tiek kāda pile ūdens. Bet to nevar uzzināt kamēr eļlu neizlaiž ārā. Ja ūdens tur būs daudz, tipa 3 piles, tad tur būs emulsija. Tā kaukā.

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!

Ja reģistrēsies, arī Tu varēsi piedalīties portāla CopesLietas.lv aktivitātēs!

reģistrēties

skaidrs