par 2.5 lielāku noteikti nevajag! Ja copē viens, tad vajag ručkas pagarinājumu un jāsēž laivā pa vidu. Ja copē divatā viss būs kārtībā.
> sienaazis
man aplauziens konkrets. laikam bez reala testa nekur talak par spriedelesanu netiksu. motoriti man vajag 100%. airet vairs negirbu un boja visu copes kaifu. it seviski, kad pec 6-8h sedesanas laiva vel jaairejas atpakal.
mailiite, gan ar vienu gan otru, samam ir ssaurais gals gan prieksspusee, gan aizmuguree, es to ierindotu tikai un vieniigi kaa airu laivu, ja buusi uz uudens un saaksies vejsh, nu tev taa braukssana var sanaakt ekstreema.
Vispaar neieteiktu likt ssim modelim motoru, ja liec, tad seedi tikai un vieniigi viduu, pagarinot rokturi motoorissiem.
> sienaazis
runaji par 2.5, vai 5?
> jamikus, Zivnieks
mja, ja kaut vai ar 2.5 laivas gals bus lidz ar udeni, vai tuvu tam, tas neder. ka saka 'strjomna'. ar 5 tad vispar 'kapec' bus.
patestet vares tikai vasara. pec postiem un ss.lv testins izmaksas 15 + 15 ls plus vel braukasana.
izskatas, ka izvele un iegade vel ievilksies uz 4-5 menesiem.
mailiit, ja seedeesi viduu, buus ciessami, bet ne komfortabli, ja pats seedeesi aizmuguree, tad bez paarinieka nogrimsi.
mailite
domāju, ka samam 5 varētu būt pa šerpu, tīri smaguma ziņā, bet ieteiktu, pirms pērc sarunā no kāda čomaka uz vienu izbraucienu un noprovē kas un kā. domāju, ka ar 2.5 vajadzētu būt baigi ok, vienīgi jebkurā gadījumā visticamāk kāds smagums būs laivai priekšgalā jāiekrauj, lai nemet baigi purnu augšā.. :)))
Priekš Sama arī 2,5 hp ir par lielu jo braucot pat ar 2/3 gāzes laivas aizmugure ir vienā līmenī ar ūdens virsmu.
ne, ar velci nenodarbojos. motors vajadzigs, lai nebutu jaairejas. lidz kaklam jau ta 'vingrosana'. ja par labu benzinam, tad pec postiem var secinat, ka labak nemt ir 5zs, bet vai prieks 'sams' nebus pa lielu?
ja nedarbojies, pārsvarā tikai ar velci, tad ņem benzīnnieku, pa visam noteikti :)))
divus pirkt kaut ka pa salitu ...
atkariigs kur plaano copeet. ja nedomaa braukt uz enguri vai kanjieri, kur tikai ar elektro atljauts, jeb usmas rezervaataa, tad labaak iesaku benziina dzineeju. bet vispaar ir forshi, ja ir abi :) jo katram savi + un -
mierīgi vari transportēt arī horizontālā stāvoklī. Tikai jāskatās, lai karburatorā eļļa nesatek, jāliek uz pareizo pusi guļus, un nekādu problēmu.
> Baltais62
ka ir ar to benzinieka transportesanu? kaut ko dzirdeju, ka jatransporte obligati vertikala stavokli, kas mana gadijuma nav reali. doma likt sedanam bagaznieka. pec youtube benzinieks ir ari daudz 'plataks', ka elektromotors.
mailite
Ar mazo benzīnnieku būs OK.
sveiki
gribu iegadaties prieks laivas 'sams' motoriti. tehniskajos parametros ir minets, ka vajag elektromotoriti.
kads butu visspiemerotakais? minnKota 36?
atrums man nav svarigs. galvenais ir vieglums un cik ilgi ar to vares vizinaties no punkta A uz punktu B.
parasti uzturos pierigas udenos. dzirnezers un lilastnieks-dunezers (vai vares ar tadu motoriti aizvilkties no viena lilastes gala uz dunezera pretejo galu un atpakal)?
ir doma ari par MERCURY F2.5 M. kas labaks (salidzinot pec max nobraucamiem km)? nebus ta, ka vispar to merkuru nevar pie ta 'sams' piestellet, vai ari parak jaudigs?
Andris1407> pievienojos katram tavam vārdam par Brališa veidoto un loloto Cobru !!!
Palīdziet izvēlēties kuru laivu ņemt Dulkan 325 vai Bush 330R copēšu viens nu dažreiz puiku paņemšu līdz, bet ja divatā (pieaugušie), tad ir laiva bračkam Outland 420.
Brālīt, gaidu tavu jauno produktu !
Bet arī bez spārniem laiviņa ir uz goda. Paldies tev un tavai Cobriņai par vienu, otru skaistu lomu.
Andri nākošgad varēsi gan burtniekā gan jūrā. Man līdz pavasarim būs jau tie stabilizācijas spārni gatavi(šosezon nepaspēju). Savējiem(iepriekšējām un uz priekšu cobrām) taisīšu pa labām cenām .