Paldies par komplimentu. Pats tur esmu sēdējis, ne vienu gadu vien, laikam jau tomēr kaut ko būšu uzzinājis. Bet lai nu...
krumujancis, 25.oktobris 2016, 23:04
Zinām mēs šitos sēdētājus, gan jau ministērijas atradīs veidu kā no tādiem tikt vaļā, šis patiesībā ir sāpīgs jautājums. Nav tik viegli redz atvaļināt šādus kadrus.
tas iepriekšējais - skutanam
Paldies par komplimentu. Pats tur esmu sēdējis, ne vienu gadu vien, laikam jau tomēr kaut ko būšu uzzinājis. Bet lai nu...
Vispār jau ne jau ministri vada ministrijas un viņu darbu un darbību, bet kā nu tur tas čins bija tam ierēdnim, bet pa lielam ministrijas vadītājs. Viņi tur nosēž n ministrus. Ministrs tur tik tāds ieliktnītis uz laiku. Mēģina pabīdīt savas, kādas pietuvinātas personas intereses, ja paspēj un viss. Nu un protams sapist visu ko vēl var sapist. Šadurskis ir glauns piemērs :D
micuks, 25.oktobris 2016, 22:34
Valsts sekretārs, šamā vietnieks(i), departamenta vadītāji -tāda nu tā čina. Pa lielam ministri nāk paglupi un pupināmi, šo mello darbu paveic valsts sekretārs, ieved dzīvē (ministrijā) pie rociņas un izrāda jauno ēku:)))
Ministram nav jāuztraucas par to, kā viņa izdotie rīkojumi ietekmēs ministrijas darbiniekus un apkopējas. Ministra pirmais uzdevums - sakārtot pārraugāmo jomu un nozari. Visiem ir pie pakaļas, vai Ašeradens ekonomikas ministrijas apkopējām un bampetniecēm kniebj ciskā vai tikai neķītri uzsmaida, toties VISIEM IR SVARĪGI, lai Ašais Rādens sakārto, piemēram, Latvenergo tarifus normālā veidā, nevis kā tagad - pilnīgās auzās. Jo Latvenergo un Sadales tīkli ir vistiešākajā Ašeradena pārraudzībā.
andreiko, 25.oktobris 2016, 11:52
=============================
Lielāko tiesu jau tā ir, ka mūsu ministri ir spečuki kādai iekniebt ciskā, taču tiem nav sajēgas kādā veidā risināt sasāpējušos ekonomiskos jautājumus.
Un tad nāk palīgā mēģinājumu un izslēgšanas metode, pamēģina - nesanāk, mēģina atkal, un tā bez gala. Kamēr beigās pēc ilga laika, iespējams, kaut kas kroplīgs sanāk.
Tā kā ministri parasti nespēj sakarīgi noformulēt uzdevumus ministrijas ierēdņiem, kas nu sen jau nav noslēpums, tad ierēdņi dara tā, kā māk, vai tā, kā ir sapratuši ministru, jo ierēdņiem nav jādomā, tikai jāizpilda rīkojumi. Tad nu esam veiksmes stāstā, tut kak tut.
krumujancis, 25.oktobris 2016, 22:30
Valsts pārvalde rādās biedri tev ir tumša bilde, vakara humoram der:)))
Saeimas divi tupākie purni- šadurskis un spolītis. Abiem uz ģīmjiem rakstīts, ka palīgskolu izcilnieki
Vispār jau ne jau ministri vada ministrijas un viņu darbu un darbību, bet kā nu tur tas čins bija tam ierēdnim, bet pa lielam ministrijas vadītājs. Viņi tur nosēž n ministrus. Ministrs tur tik tāds ieliktnītis uz laiku. Mēģina pabīdīt savas, kādas pietuvinātas personas intereses, ja paspēj un viss. Nu un protams sapist visu ko vēl var sapist. Šadurskis ir glauns piemērs :D
micuks, 25.oktobris 2016, 22:34
To činu sauc - Valsts sekretārs!... daļēji Tev ir taisnība, bet ja ministrs ir ar pautiem, tad viņš var izdarīt visu ko vajag, ko grib un ko ir iecerējis!... bet problēma ir tur, ka mūsu valstī nav valsts vīru (vārda vistiešākajā nozīmē), tikai vieni mīkstie jeb valsts bābas...
Ministra rīkojumi tiek pildīti ar Valsts sekretāra starpniecību. Un tur jau ir tā fiška, ka šis sekretārs nav radīts domāšanai, bet Šķēles vārdiem sakot, ielikts vislielākais idiots, un ja tāds ir arī ministrs - tad laba kompānija algas saņemšanai
Vispār jau ne jau ministri vada ministrijas un viņu darbu un darbību, bet kā nu tur tas čins bija tam ierēdnim, bet pa lielam ministrijas vadītājs. Viņi tur nosēž n ministrus. Ministrs tur tik tāds ieliktnītis uz laiku. Mēģina pabīdīt savas, kādas pietuvinātas personas intereses, ja paspēj un viss. Nu un protams sapist visu ko vēl var sapist. Šadurskis ir glauns piemērs :D
Ministram nav jāuztraucas par to, kā viņa izdotie rīkojumi ietekmēs ministrijas darbiniekus un apkopējas. Ministra pirmais uzdevums - sakārtot pārraugāmo jomu un nozari. Visiem ir pie pakaļas, vai Ašeradens ekonomikas ministrijas apkopējām un bampetniecēm kniebj ciskā vai tikai neķītri uzsmaida, toties VISIEM IR SVARĪGI, lai Ašais Rādens sakārto, piemēram, Latvenergo tarifus normālā veidā, nevis kā tagad - pilnīgās auzās. Jo Latvenergo un Sadales tīkli ir vistiešākajā Ašeradena pārraudzībā.
andreiko, 25.oktobris 2016, 11:52
=============================
Lielāko tiesu jau tā ir, ka mūsu ministri ir spečuki kādai iekniebt ciskā, taču tiem nav sajēgas kādā veidā risināt sasāpējušos ekonomiskos jautājumus.
Un tad nāk palīgā mēģinājumu un izslēgšanas metode, pamēģina - nesanāk, mēģina atkal, un tā bez gala. Kamēr beigās pēc ilga laika, iespējams, kaut kas kroplīgs sanāk.
Tā kā ministri parasti nespēj sakarīgi noformulēt uzdevumus ministrijas ierēdņiem, kas nu sen jau nav noslēpums, tad ierēdņi dara tā, kā māk, vai tā, kā ir sapratuši ministru, jo ierēdņiem nav jādomā, tikai jāizpilda rīkojumi. Tad nu esam veiksmes stāstā, tut kak tut.
CL politdiskusijas, iepējams, grauj partiju:)
Juurasbullis, 25.oktobris 2016, 22:07
Mja... Neizklausās labi
stāvam bezdibeņa malā, bet gatavi spert lielu soli uz priekšu.
krumujancis, 25.oktobris 2016, 10:58
Principā nekas labs nav gaidāms- nākamgad kara dzelžos jāiegulda vēl tur n-tos miljonus vairāk,lai sasniegtu prasītos 2%. Citām nozarēm vairāk jau nu toč nekas netiks... A būtībā- kam pārmest? Es jau labprāt krieviem pārmestu-viņi te žvadzinās pie robežām, a mums miljoni par sūda ieročiem jātērē...Miljoni,kurus varētu ieguldīt daudz sakarīgākās lietās...
Tāpat kā nevari vadīt savu uzņēmumu un to attīstīt, ja nav zināšanu un mērķprogrammas.
Tieši tāpat ir arī ar ministriju vadīšanu.
Ministram būtu svarīgi zināt un saprast kā viņa pieņemtie lēmumi ietekmēs visus ministrijas pakļautos līdz pat apkopējam ieskaitot. Diemžēl, mums Latvijā tādu ministru nav. Ir cilvēki, aizbāžņi, kuri var vadīt jebko, taču, kā jau zināms, kas der visam - tas neder nekam.
Un tādēļ jau arī tā dzīvojam, ka lēmumus pieņem diletanti, atbildības par sekām nekādas - un ekonomika iet strauji grīstē. Par to liecina konvulsīvās nodokļu maiņas un to palielināšana, kurai kā sekas - saimnieciskās darbības apjoma samazināšanās.
Ekonomikā esam jau lielu pārmaiņu priekšā, kā soc laikos teica - stāvam bezdibeņa malā, bet gatavi spert lielu soli uz priekšu.
krumujancis, 25.oktobris 2016, 10:58
Ministram nav jāuztraucas par to, kā viņa izdotie rīkojumi ietekmēs ministrijas darbiniekus un apkopējas. Ministra pirmais uzdevums - sakārtot pārraugāmo jomu un nozari. Visiem ir pie pakaļas, vai Ašeradens ekonomikas ministrijas apkopējām un bampetniecēm kniebj ciskā vai tikai neķītri uzsmaida, toties VISIEM IR SVARĪGI, lai Ašais Rādens sakārto, piemēram, Latvenergo tarifus normālā veidā, nevis kā tagad - pilnīgās auzās. Jo Latvenergo un Sadales tīkli ir vistiešākajā Ašeradena pārraudzībā.
andreiko, 25.oktobris 2016, 11:52
Lāābs, Andreiko! īpaši par ciskām :))))
Tāpat kā nevari vadīt savu uzņēmumu un to attīstīt, ja nav zināšanu un mērķprogrammas.
Tieši tāpat ir arī ar ministriju vadīšanu.
Ministram būtu svarīgi zināt un saprast kā viņa pieņemtie lēmumi ietekmēs visus ministrijas pakļautos līdz pat apkopējam ieskaitot. Diemžēl, mums Latvijā tādu ministru nav. Ir cilvēki, aizbāžņi, kuri var vadīt jebko, taču, kā jau zināms, kas der visam - tas neder nekam.
Un tādēļ jau arī tā dzīvojam, ka lēmumus pieņem diletanti, atbildības par sekām nekādas - un ekonomika iet strauji grīstē. Par to liecina konvulsīvās nodokļu maiņas un to palielināšana, kurai kā sekas - saimnieciskās darbības apjoma samazināšanās.
Ekonomikā esam jau lielu pārmaiņu priekšā, kā soc laikos teica - stāvam bezdibeņa malā, bet gatavi spert lielu soli uz priekšu.
krumujancis, 25.oktobris 2016, 10:58
Ministram nav jāuztraucas par to, kā viņa izdotie rīkojumi ietekmēs ministrijas darbiniekus un apkopējas. Ministra pirmais uzdevums - sakārtot pārraugāmo jomu un nozari. Visiem ir pie pakaļas, vai Ašeradens ekonomikas ministrijas apkopējām un bampetniecēm kniebj ciskā vai tikai neķītri uzsmaida, toties VISIEM IR SVARĪGI, lai Ašais Rādens sakārto, piemēram, Latvenergo tarifus normālā veidā, nevis kā tagad - pilnīgās auzās. Jo Latvenergo un Sadales tīkli ir vistiešākajā Ašeradena pārraudzībā.
Reizēm labs ministrs var arī nebūt konkrētās jomas profesionālis. Viņa galvenais uzdevums ir ministrijas darbu pārraudzīt (skats no malas reizēm ir ģeldīgāks par branžas kolēģu piesegšanu) un panākt to, lai ministrija strikti pildītu MK lēmumus attiecīgajā jomā. Galvenais ministrijas fīrers jau ir valsts sekretārs (parasti tie nav nekādi viendienīši), ministrs vairāk uzskatāms par tādu kā ģenerālmenedžeru (nba un nhl valodā), nevis galveno treneri.
Savulaik esmu runājis ar vairākiem iekšlietu ministrijas vecākajiem ierēdņiem. Viņi par visu laiku labāko iekšlietu ministru nosauca ... dakteri Robertu Jurdžu (tēvzemietis, nu jau aizsaulē). Esot bijis ļoti sakarīgs un loģisks, nav izdevis stulbas pavēles, nav lieki jaucies profu darbā, toties palīdzējis politiski sakārtot daudzas juridiskās nebūšanas caur Saeimu un MK.
Krūmujanci,
Latvijā tam nav lemts notikt, ka ministrs būs 100% savas ministrijas speciālists. Vai tad var, piemēram, no Šadurska prasīt sakārtot sporta nozari, ņemot vērā, ka viņš ir matemātiķis ?!? Lai to realizēt, vajadzētu skaldīt ministrijas, bet tā atkal būtu valsts aparāta palielināšana, pret ko visi tik ļoti protestēja ... Miets ar diviem galiem tā teikt ...
Tāpat kā nevari vadīt savu uzņēmumu un to attīstīt, ja nav zināšanu un mērķprogrammas.
Tieši tāpat ir arī ar ministriju vadīšanu.
Ministram būtu svarīgi zināt un saprast kā viņa pieņemtie lēmumi ietekmēs visus ministrijas pakļautos līdz pat apkopējam ieskaitot. Diemžēl, mums Latvijā tādu ministru nav. Ir cilvēki, aizbāžņi, kuri var vadīt jebko, taču, kā jau zināms, kas der visam - tas neder nekam.
Un tādēļ jau arī tā dzīvojam, ka lēmumus pieņem diletanti, atbildības par sekām nekādas - un ekonomika iet strauji grīstē. Par to liecina konvulsīvās nodokļu maiņas un to palielināšana, kurai kā sekas - saimnieciskās darbības apjoma samazināšanās.
Ekonomikā esam jau lielu pārmaiņu priekšā, kā soc laikos teica - stāvam bezdibeņa malā, bet gatavi spert lielu soli uz priekšu.