zarazij-
"šķūnis, kas šķūnis, taču mūsdienās klientam daudz svarīgāks saturs, sortiments un cena, nevis eiroremonts unciti ponti"
šī gan pērle :)
usis, 14.marts 2018, 09:39
visā pasaulē pēc 2008. gada krīzes stipri izmainījās saprašana par nepieciešamo ārišķīgumu un "prestižu". Visas nozares, kur nav tieši svarīgi ārējā spozme ( tas galvenokārt ir svarīgi luksusa preču un dārgām high end brendu lietām) uzņēmumi no A klases birojiem un elitārām tirdzniecības telpām pārlīda uz rūpniecības rajoniem vai salīdzinoši citām "noplukušām" telpām, minimizējot jebkuru neefektīvu un dārgu m2. un ne tikai sīkas utes kā pie mums, bet miljardu koorporācijas. Protams, nogrieza arī daudz ko citu - tīri reprezentatīvus banketus, prezentācijas, izstādes , visu "balastu" un "planktonu", no garkājainām pupainām sekretutkām un asisķentkām līdz apkopējām (katrs pats var darba vietu iztīrīt, rokas nenokritīs arī ja esi šlipšē). Utt.
14.marts 2018, 09:48 | links