Babītes ezers

Ieteicamākie mānekļi, cope un ap to Babītes ezerā!
vakar babe bija dāsna viena 8niece izšāva, protams C&R.
9.jūnijs 2019, 09:29 | links
 
Abavnieks [08.06.19]: skutans [21:51]: [quote=575425]skutans [17m]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?

Abavnieks, 8.jūnijs

Tikai 2kg, kopā, jā:)Vajag man arī aizbraukt.
Vajag man arī aizbraukt!
:)))
8.jūnijs 2019, 23:22 | links
 
skutans [08.06.19]: [quote=575425]skutans [17m]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?

Abavnieks, 8.jūnijs

Tikai 2kg, kopā, jā:)
Vajag man arī aizbraukt.
8.jūnijs 2019, 23:12 | links
 
[quote=575425]skutans [17m]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!3kg kādi ir?

Abavnieks, 8.jūnijs

Tikai 2kg, kopā, jā:)
8.jūnijs 2019, 21:51 | links
 
skutans [08.06.19]: Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!
3kg kādi ir?
8.jūnijs 2019, 21:42 | links
 

Ieskrēju vakarā pačamdīt 16:30-19:30, zive ēd, bija mazie exemplāri , mēriņš norāvās. Negribējās mērcēt pēcpusi, biju līdz 21:00 funktierējis padarboties. Zive pietiekami , apenes sausas:) Ne asakas!
8.jūnijs 2019, 21:32 | links
 
Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?

Rxq, 6.jūnijs 2019, 11:59

Bet kā būtu ja laivas apakšu taisa no 10-15 mm mitrumizturīgā saplākšņa, no lielas loksnes? Kau t vai divās daļās. Saplāksnis taču tā nestaigā, vienīgi pēc gadiem sāk atslāņoties.

MV-F, 6.jūnijs 2019, 20:29

Tas varētu nostrādāt! Tikai jāatrod laivu meistars, kas to izgatavos. Visi koka laivu meistari ļoti tālu no Rīgas.... Pašam priekš vienas laivas taisīt montāžas palīgsagataves, meklēt dēļus (ir problēma!) ir tikai ļoti lielam entuziastam pa spēkam.
7.jūnijs 2019, 10:21 | links
 
Iemetīšu atskaiti kā vakar gāja:
Vēlais starts ap 19:30-20.00 līdz 23.00

Zemmēri ap padsmit , asaris pāris reizes izšāva pa vienam , 1 pasūtītājs mērs devās mājās , otru negribējās pat mērīt +- 48-50...

Līmenis kādus 10-15 cm zemāk no normas, lēpenes man liekas šogad ir palikušas vairāk, garā zāle jau līdz augšai izstiepusies..

Līdz ar saules norietēšanu aiz Liepājas šosejas devos mājās. Laivas praktiski neredzēju.
7.jūnijs 2019, 10:20 | links
 
Rxq [Vakar]: Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?Un kas notiek ar svaru ja tās visu laiku piķē?
Tad pēc desmit gadiem to ,, nevarēs divatā pacelt un pavilkt,,!?

Brencis21, 6.jūnijs 2019, 18:26

Jaunus gabalus liek tikai tad, kad ļoti nepieciešams. Parasti pietiek ar sakarsēšanu un izlīdzināšanu. Darvas-piķa sastāvs kausējamiem materiāliem ir arī sintētisks- tas ir, staipīgs, elastīgs pēc uzsilšanas labi veidojams. Parastais piķis ir trausls. Ir atsevišķi nopērkams elastīgais piķis, sastāvā kā uzkausējamajam materiālam, bet labāk ir ar stiklauduma- sintētikas pildījumu. Tā pie plāna slāņa panāk ideālu ūdensnecaurlaidību. Pēc remonta laivu uzreiz var laist ūdenī- viss sacietējis, nesmērē.
7.jūnijs 2019, 10:13 | links
 
Ja reiz visu gribas ar komfortu, tad par Vecupeniekiem nav sliktu ko pateikt. Ērti piebraukt, ērti nogādāt mantas līdz laivai, laivu izvēlies pēc sirds patikas, un var arī papļāpāt ar bāzes džekiem, kuriem vienmēr ir info, ka kaut kur, kaut kam BIJA! :D

Ne asakas!

Abavnieks, 6.jūnijs 2019, 20:23

Jap, Vecupenieku bāze prīmā, saimnieki arī laipni un pozitīvi noskaņoti cilvēki, vienkārši man tā puse ir sveša + vēl tālāks ceļš jāmēro. Toties, kamēr peldi pa kanālu līdz ezeram, uz velci var paspēt kādu zaļsvārci izmānīt :D
6.jūnijs 2019, 20:49 | links
 
Un kas notiek ar svaru ja tās visu laiku piķē?
Tad pēc desmit gadiem to ,, nevarēs divatā pacelt un pavilkt,,!?

Brencis21, 6.jūnijs 2019, 18:26[/quote]

Darvojot ar lodlampu tiek izkausēts arī vecais piķis un jauns nemaz tik daudz klāt nenāk. Sievastēvs darvoja katru pavasari un laivu varēja divatā cilāt.
6.jūnijs 2019, 20:44 | links
 
Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?

Rxq, 6.jūnijs 2019, 11:59


Bet kā būtu ja laivas apakšu taisa no 10-15 mm mitrumizturīgā saplākšņa, no lielas loksnes? Kau t vai divās daļās. Saplāksnis taču tā nestaigā, vienīgi pēc gadiem sāk atslāņoties.
6.jūnijs 2019, 20:29 | links
 
sosalele [06.06.19]: jau gadus 4 braucu uz Dalderiem, man un laivas ir tikai slapjas tad ja līst lietus. Laivas nav koka, bet vismaz nav vannā jāsēž.
Man atkal ar Dalderiem ir bijusi tikai slikta pieredze, ja reiz tā runājam. Divreiz bridu pa ūdeni, lai vispār tiktu pie laipas, zābaki līdz celim, bet tāpat jau copi nesākot biju slapjš :D
Pēdējā reizē laivai duļļi bija tik izjāti, ka pret vēju airējot tie leca ārā. Bet katram jau sava bāze tuvāka sirdij.

Ja reiz visu gribas ar komfortu, tad par Vecupeniekiem nav sliktu ko pateikt. Ērti piebraukt, ērti nogādāt mantas līdz laivai, laivu izvēlies pēc sirds patikas, un var arī papļāpāt ar bāzes džekiem, kuriem vienmēr ir info, ka kaut kur, kaut kam BIJA! :D

Ne asakas!
6.jūnijs 2019, 20:23 | links
 
Rxq [06.06.19]: Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?
Un kas notiek ar svaru ja tās visu laiku piķē?
Tad pēc desmit gadiem to ,, nevarēs divatā pacelt un pavilkt,,!?
6.jūnijs 2019, 18:26 | links
 
Babītes ezerā pieejams copes kajaks https://jacksonkayak.com/blog/kayak/big-tuna/, interesentiem rakstīt personīgi strautsk@gmail.com
6.jūnijs 2019, 17:56 | links
 
Koka laivas, tāpat kā podziņtelefoni izzūd. Paliek tikai tiem, kas jaudā tās darvot, labot, un saprot, kāds no tās labums. Koka makšķernieku laivas, lielākajā vairumā, ko nosaka arī to cena, izgatavošanas sarežģītība, ir plakandibenes. Protams tās ļoti stabilas stāvot kājās. Lielā masa tās daļēji aizsargā no zagļiem...Plakandibenēm ir praktiski neatrisināma problēma: Izžūstot rodas dibenā šķirbas, koka dēļu platuma izmēra staigāšanu nevar savietot ar dēļu stiprināšanu- tie ir perpendikulāri un stiprināšanas vietas neļauj laivas dibena dēļiem staigāt...Tā tas nav ar pārlaiduma dēļu laivām, kad viss staigā līdzi. Kamēr jauna, var ar visādiem silikoniem, linu , darvu izlīdzēties. Pēc ziemas, ja laiva izžūst, sākas šķirbu problēma, un darvo kā gribi, liela iespēja problēmām. Tadas plakandibenes man ir jau vairāk kā 50 gadus un problēma bijusi visām. Nu jau gadus 20 izlīdzos ar jausējamā jumta ruberoīdveidīgā pārklājuma uzkausēšanu... ielāpu likšanu ar to, katra gada tehnisko uzfrišināšanu. Ruberoīds daļēji pielīp...daļēji vaļā, jo dēļi mitri, staigā izmēros. Bet ja labi to pārklāj, iznāk kā ruberoīda vanna. Dēļi kalpo mehāniskajai stiprībai. Protams tie piebriest...un ja kas, ūdens straumēm nenāk. Paceļ laivu, atrod vietu, ja var, ar ugunsmetēju-gāzi piekarsē atkal. Var ar lipīgo jumta remontlenti ar alumīnija foliju uzlīmēt. Aun aiziet. Kāda pieredze citiem?
6.jūnijs 2019, 11:59 | links
 
jau gadus 4 braucu uz Dalderiem, man un laivas ir tikai slapjas tad ja līst lietus. Laivas nav koka, bet vismaz nav vannā jāsēž.
6.jūnijs 2019, 11:35 | links
 
Sezonas sākums, koks pa ziemu sarāvies, šīm vajag vēl pastāvēt nedēļu ūdenī lai piebriest un tad jau tas ūdens minimāli. Mums arī atklāšanā tas pats. Tā kā esmu stūrmanis tad nu smaguma cents uz aizmuguri un jā, sanāca pa 15-20 min. Pasmelt to ūdeni. Cerams,ka jaunedēļ tā vairs nebūs.

Brencis21, 5.jūnijs 2019, 19:23


Nu nestāsti pagājušogad visu sezonu no laivām ūdeni smelt vajadzēja. No kuras vairāk no kuras mazāk. Šogad arī apmeklēju Dušeļus , bet jau nākam reiz došos uz Dalderiem tik vien dēļ tā ka negribu kā MT9 turēt mantas miskastes maisā.

Cenas tagad arī ir paceltas , bet ja kvalitāte nemainās kāpēc maksāt dārgāk?
6.jūnijs 2019, 09:47 | links
 
Nezinu, vai tas ir normāli, ka koka laiva laiž ūdeni. Manam sievastēvam bija koka laiva Slokas ezerā padomju laikos. Viņš katru pavasari pirms ielaišanas ezerā, laivas dibenu līdz iegrimes vietai kārtīgi nodarvoja. Nekad laivā nesmēlās ūdens.Es domāju, ka pirms sezonas koka laivas ir pareizi jāapstrādā. Tad arī nebūs tādu problēmu.
5.jūnijs 2019, 20:23 | links
 
Sezonas sākums, koks pa ziemu sarāvies, šīm vajag vēl pastāvēt nedēļu ūdenī lai piebriest un tad jau tas ūdens minimāli. Mums arī atklāšanā tas pats. Tā kā esmu stūrmanis tad nu smaguma cents uz aizmuguri un jā, sanāca pa 15-20 min. Pasmelt to ūdeni. Cerams,ka jaunedēļ tā vairs nebūs.
5.jūnijs 2019, 19:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager