Laivas un to motori

23.augusts 2019, 10:30 | links
 
Paaldies, veči, par pārdomām un ieteikumiem. vārdu sakot, pačakarējos mazliet. izņēmu 2cm palikni un nolaidu motoru zemāk uz tranča paša. motora leņķis 2.pozīcija, mazliet spiezas prieksa ātrums ap 30km plaksnes ari celas augsa. pārliku uz 3.poziciju viss ook. plaksnes ceļas, bet mazāk. Rezultāts: ātrums pret vilni 35km/h, rpm5500-5550. tā neko pieugums no 26km/h.
4.poz-rauj gaisu, par augstu.
Tagad satieku uz ūdens kolēģi. Baloni par mīkstu viņam arī liekas. turpat ar Bravo veidīgo pumpi piedzenam balonus un ķīli līdz uz plāksnes norādītajam darba spiedienam. Arī es nekad nevienu laivu tā nebiju dzīnis pilnu, arī raustījos, tagadējai laivai tak 10 gadi. Nu ok, davai, tagad viss skaidrs aizies lupatās, jāvelk veste utt smiedamies. Rezultāts 30km/h plāksnes minimāli ceļās un jā tas varēja būt dēļ mazā spiediena. mainu pozicijas leņķim, bez izmaiņām. braucu krastā liku paliknni 1cm nekas nemainas. +2cm kopā 3cm pacelts un tas ir priģels, jo augstāk fiksācijas pēdas motoram neļauj. visos augstumos un poziijas 29-30km ātrums. apgriezieni 5100-200.
Tagad pēc motora koda apskatījos tehnisko speceni, kāja nav 430, bet arī 381mm. Hondai ir S, L un X izmēra kājas. S(381) un L(508) 20hp.
atsauce:
https://marine.honda.com/outboards/motor-detail/BF15-20
Kad ar mīkstiem baloniem sasniedzu 5500rpm kuros tad arī sasniedzas tie 20hp bija maksimums un tālāk jau ir dzenskruves solis jameklē. lielāks pat 2 soļus sanāk, pareizi???
Tagad sanāk, ja pareizu saprotu, piedzinam balonus laiva pacēlās, protams arī trancis augstāk. līdz ar to motors. Bet ideālais variants bija kad bija mīksti baloni. Finālā sanāk: A) kā jau addd minēja ir zāģēt tranci, jo tad sanāk, ka trancis ir augstāks B) nolaist balonus.
kā jums šķiet tas viss?
23.augusts 2019, 10:27 | links
 
vlDream. No 1978 gada ir elektroniskā aizdedze. Tur vajag tiristorus КУ202 nomainīt uz BT151 un diodes КД209 uz FR207 - nebūs jāčakarējas ar dzirksteli. Ja starterī un gāzē ir mehāniski defekti - būs problēmas, jāmeklē "donors". Kautko var mēģināt pameklēt Rāmavas darbnīcā. Ja saproti krievu mēli:

https://lodkavmore.life/other/veterok-8-tehnicheskie-harakteristiki.html

skiperis, 23.augusts 2019, 07:36

Es pa rus ņe bumbum es tik tā pajautāju .. Cik youtube atradu ka paši krievi ar nav diez ko sajūsma par vņu ..
23.augusts 2019, 10:23 | links
 
Varbūt kādam interesē?

viksviks, 22.augusts 2019, 23:48
Dāvini ?
23.augusts 2019, 10:20 | links
 
vlDream. No 1978 gada ir elektroniskā aizdedze. Tur vajag tiristorus КУ202 nomainīt uz BT151 un diodes КД209 uz FR207 - nebūs jāčakarējas ar dzirksteli. Ja starterī un gāzē ir mehāniski defekti - būs problēmas, jāmeklē "donors". Kautko var mēģināt pameklēt Rāmavas darbnīcā. Ja saproti krievu mēli:

https://lodkavmore.life/other/veterok-8-tehnicheskie-harakteristiki.html
23.augusts 2019, 07:36 | links
 

Varbūt kādam interesē?
22.augusts 2019, 23:48 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39


Laivunams, farvāters
22.augusts 2019, 14:38 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39


Neesmu 100% pārliecināts, bet liekas ,ka eboat.lv piedāvā kredītu motoriem un laivām.
22.augusts 2019, 11:32 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?

BigJay, 22.augusts 2019, 10:39



Man kamēr AMBER laivu taisīja .. maksāju pa daļām, sanāca bezprocentu kredīts :D
22.augusts 2019, 11:20 | links
 
Nekas briesmīgs nav. Gan starteris, gan gāze ir pletīzera sarežģītības līmenī. Ilgus gadus lietoju, bet, pārdodot laivu, uzdāvināju jaunajam īpašniekam. Ja ir elektroniskā aizdedze, vajag tiristorus un diodes nomainīt pret firmeniekiem un nebūs jāčakarējas ar aizdedzi, kura ir ļoti cimperlīga.

skiperis, 20.augusts 2019, 12:11
Nu tad pastāsti sīka? cik viņbamir zs un cik ēd st ? aizdedze ir orģināla laikam .. kas ir tavi ieteiktie???
22.augusts 2019, 11:20 | links
 
BigJay [22.08.19]: Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?
Patēriņa kredītu paņemt jau var jebkadam mērķim. Eboat bija piedāvājums sadarbībā ar UniCredit Leasing
22.augusts 2019, 10:46 | links
 
Gribēju jautāt, vai ir kāda vieta kur var nopirkt laivu un motoru uz nomaksu?
22.augusts 2019, 10:39 | links
 
Nekas briesmīgs nav. Gan starteris, gan gāze ir pletīzera sarežģītības līmenī. Ilgus gadus lietoju, bet, pārdodot laivu, uzdāvināju jaunajam īpašniekam. Ja ir elektroniskā aizdedze, vajag tiristorus un diodes nomainīt pret firmeniekiem un nebūs jāčakarējas ar aizdedzi, kura ir ļoti cimperlīga.
20.augusts 2019, 12:11 | links
 
Nu ko lai citu saka dāvatam zirgam zobus neskatās ..Nu neko lai staav stūri ...
20.augusts 2019, 09:49 | links
 
vlDream [7:22]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)

urmaas, 20.augusts 2019, 08:31Kā to saprast?

vlDream, 20.augusts 2019, 08:37

Ja patīk ķīlēt un ņemties ar dzelžiem tad tieši laikā jo problēmu nekad netrūks.
Biežāk būsi darbnīcā nekā copē uz ūdens.
20.augusts 2019, 09:41 | links
 
Dddddd
20.augusts 2019, 09:34 | links
 
vlDream [7:22]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..Patīk sex? :)

urmaas, 20.augusts 2019, 08:31
Kā to saprast?
20.augusts 2019, 08:37 | links
 
vlDream [20.08.19]: Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..
Patīk sex? :)
20.augusts 2019, 08:31 | links
 
Tiku pie motora Veterok 8 1979 gads lietota pasmags ap 23 kg kur var dabut kādu info par viņu un rezerves daļas?starters nedarbojas un gaze jaremonte..
20.augusts 2019, 07:22 | links
 
addd [15:56]: Sveiki vīri. Nesaprotu, kas pa lietu laiva Bush Skate 410 motors 20hp Honda, pie ātruma 25km/h vēl paliek 3daļa ručkas griez līdz galam nekas nemainās, rēc vairāk, bet ātrums no tā nemainās. Tas man liekas baigi švaki priekš 20hp. mainīju pozīciju motoram nekas nemainās. Mainīšu vēl augstumus uz tranča tad redzēs kā būs, bet liekas, ka ir uzcelts jau maksimāli motors.
Otra lieta ir: priekšējās grīdas plāksnes ceļās savienojumā augšā pie pilnas gāzes, tad nodomāju ka tas ir motora stāvoklis pie vainas, pārliku stienīti, kas domāts motora leņķim pret tranci, lai purnu nespiež uz leju, bet nekā. pārliku par 3 pozīcijām to stieniti motors jau gandrīz pa tukšo iet pie lielāka ātruma. varbūt jālaiž motors zemāk un pozīcija atkal uz 3 caurumu likt!?
kā citiem, kādas domas/pieredze par to?

latvians88, 17.augusts 2019, 09:47

Tas latvians88.

Par grīdas plāksnēm, ja grīdas plāksnes ceļas savienojumā uz augšu, pie pilnas gāzes, un laiva vēl sāk delfinēt, tad domāju ka vienkārši slēdzi kas ļauj motoram brīvi celties uz augšu nepārslēdzāt.
Par ātrumu, šaubos ka ar motora leņķa maiņu un celšanu uz augšu Jūs būtiski ko labāku sasniegsiet, es vairāk sliecos uz to ka motors jālaiž tieši lejā, jo tai ātrumā viņš sāk ķert gaisu. Situācija dīvaina, protams bailes zāģēt tranci, izeja būtu pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un tad atrast motoram augstuma balansu.
Cieņā.Hondas motora kāja ir garāka par standarta S(381). Zāģet točna neko nevajag. Es visām laivām esmu cēlis par 3-4cm uz augšu

multiplikators, 19.augusts 2019, 21:24


Multiplikator
Priekšlikums bija nevis zāģēt tranci, bet pielikt klāt regulējamu iznesamo tranci un ar tā palīdzību regulēt motora augstumu.
Cieņā.
19.augusts 2019, 23:26 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager