Kastings

@Vigulis tu mazajiem vobleriem lieto FC vai pīto?
12.novembris 2020, 15:00 | links
 
Ja kāds meklē vieglu multu 70-90-110 vobleriem, rotiņiem, foreļu kātam, tad šo vasaru lietoju 18 Shimano Aldebaran 31 MGL - pasaka 135 g, rokā kā mīļs kastanītis.
12.novembris 2020, 14:57 | links
 
Jā, iesācējam pat vēlams, lai neaplauztos un saprastu visas priekšrocības. Vienīgi DC ir dārgāks un salīdzinošos testos nedaudz par drošu un pieredzējuša multa lietotāja rokās zaudē distancē tiem pašiem multu modeļiem ar MGL kaseti. Bet copes konforts- nenoliedzami.
12.novembris 2020, 14:51 | links
 
Vigulis [12.11.20]: Ja distanci uzstāda par mērķi, tad ir kur attīstīties gan tehnikas, gan inventāra līmenī . 30-35m tas tāds vidējs metiens ar 90mm 10g vobleri. Lai gan, no twitch viedokļa, diez vai tālāk vajag.
ja runa par mazākiem mānekļiem, tad ieteiktu papētīt DC tehnoloģijas spoles( Curado, SLX). lietoju, patīk
12.novembris 2020, 14:42 | links
 
Ja distanci uzstāda par mērķi, tad ir kur attīstīties gan tehnikas, gan inventāra līmenī . 30-35m tas tāds vidējs metiens ar 90mm 10g vobleri. Lai gan, no twitch viedokļa, diez vai tālāk vajag.
12.novembris 2020, 14:31 | links
 
Pašam arī ir tāda aukla, kur var redzēt metrus un metiens ap 30-35max sanāk. Mērķis ir arī aizmest ap 50m. Tas attālums būtu pilnīgi ok.

sacensibas komandas biedram bija aukla ar krāsām pa metriem, un bezvējā metām ap 50-55 brīvi mētājot.. tad sanāk ka vējā no muguras var aizmest vel tālāk. No mānekļa un kāta arī atkarīgs, bet tos 50m apmeram met..džerku nevajag tik tālu, jo tālāk pro, jo sliktāka spēle.
Tāpat jamet lai visu copi vari nomētāt bez būtiska diskomforta.
nav jēga visu laiku mest tālu, bet labāk brivi normālu attālumu.

Semtex, 12.novembris 2020, 14:14
12.novembris 2020, 14:21 | links
 
sacensibas komandas biedram bija aukla ar krāsām pa metriem, un bezvējā metām ap 50-55 brīvi mētājot.. tad sanāk ka vējā no muguras var aizmest vel tālāk. No mānekļa un kāta arī atkarīgs, bet tos 50m apmeram met..džerku nevajag tik tālu, jo tālāk pro, jo sliktāka spēle.
Tāpat jamet lai visu copi vari nomētāt bez būtiska diskomforta.
nav jēga visu laiku mest tālu, bet labāk brivi normālu attālumu.
12.novembris 2020, 14:14 | links
 
Cik apmēram sanāk tāli aizmest mānekļus? Gumiju un džerku?

Metu dreifējot ar "parašūtu" vai stājos lai vējš pūš mugurā pret mērķa punktu, tas palīdz metiena attālumam. Bigbaita mānekli atkarinu vismaz metru vai 1.5 no spices lai vieglāk iesākt metienu un metiens neiet ar slodzi mugurai.
beigu fāzē izmantoju kā tādu katapultas efektu pieraujot roktura apakšu pie sevis.. sanāk ka mānekļa lielais svars nav jūtams metienā un arī pele lido diezgan tālu.
ja pret vēju tad pagriežu bremzi ciet kaut vai samazinas attalums, bet var zvetēt un nav bārdas.
ar pirkstu bremzeju katrā metiena beigu daļā lai nostieptu auklu pret kātu,Tāda beigu bārda nav bijusi nekad.
Man arī nav kruts kāts "tālmetējs" bet sg mpp2 220g, mānekļi lido labi.
Metiena attālums nav tik būtisks. dēļ 5m nav jēga iespringt tapec tam pieveršu maz uzmanību:)

Semtex, 12.novembris 2020, 13:25
12.novembris 2020, 14:03 | links
 
Labāk jau sākt ar mazāk bārdu un piegrieztu bremzi. Man dzerkam C4 ir bez dubultās bremzes. ir gadijies kad vajag iemest džerku zem krasta koku zariem, tad arī griezu ciet un var kā ar zobenu vicināties un mest ar spēku asus metienus, zemu no sāna utt.
12.novembris 2020, 13:50 | links
 
Tas viss vairāk attiecināms uz klasisko spiningošanu. Big bait un Jerk gadījumā, metiens ir ietiekami līgans un tas pusķieģelis bremzējas lēni.
12.novembris 2020, 13:32 | links
 
Tur ir dīvainība:) Lai ar multu mestu tālāk, nedrīkst mēģināt mest stiprāk, lai mestu stiprāk bez bārdas nāksies pielikt bremzes un vairs nebūs tālāk. Vienmērīga metiena tehnika un ar prātu atlaistas bremzes. Dārgs, pareizi rēķināts mults to stiprāko metienu varbūt piedos, ar vienkāršāku būs kāposti.
12.novembris 2020, 13:30 | links
 
Metu dreifējot ar "parašūtu" vai stājos lai vējš pūš mugurā pret mērķa punktu, tas palīdz metiena attālumam. Bigbaita mānekli atkarinu vismaz metru vai 1.5 no spices lai vieglāk iesākt metienu un metiens neiet ar slodzi mugurai.
beigu fāzē izmantoju kā tādu katapultas efektu pieraujot roktura apakšu pie sevis.. sanāk ka mānekļa lielais svars nav jūtams metienā un arī pele lido diezgan tālu.
ja pret vēju tad pagriežu bremzi ciet kaut vai samazinas attalums, bet var zvetēt un nav bārdas.
ar pirkstu bremzeju katrā metiena beigu daļā lai nostieptu auklu pret kātu,Tāda beigu bārda nav bijusi nekad.
Man arī nav kruts kāts "tālmetējs" bet sg mpp2 220g, mānekļi lido labi.
Metiena attālums nav tik būtisks. dēļ 5m nav jēga iespringt tapec tam pieveršu maz uzmanību:)
12.novembris 2020, 13:25 | links
 
Paldies! Sākšu tad vairāk spēlēties ar ass bremzi jo, beigu fāzē jau esmu piešāvis roku un nav nekādu problēmu nobremzēt.
Jāpatrenējas pie iemetiena, jo dažreiz izdarot asāku metienu bārda ir sākuma fāzē. Magnēti pašlaik stāv pa vidu


Tā ir. Jo labāka, vieglāka ( dārgāka) auklas kasete, jo mazāk ass bremzi var lietot. Mazāk bremžu- tālaks metiens, kļūdas gadījumā lielāka bārda:). Ass bremzi var regulēt no minimuma- vienkārši novāc aksiālo brīvspēli, līdz maximimam māneklis lēni krīt un, sasniedzot ūdens virsmu apstājas kopā ar kaseti bez pārskrējiena. PIE minimāla regulējuma, metiena beigu fāzē var nākties lietot lielo pirkstu. Tā pa vienkāršo, ja pārskrējiens ar bārdu veidojas metiena sākumā, tad jāpalielina magnētiskās vai centrbēdzes bremzes regulējums, vai jāstrādā pie metiena tehnikas. Ja pārskrējiens veidojas pirms mānekļa iekrišanas ūdenī, jāpievelk ass bremze, vai jātrenē pirksts.

Vigulis, 12.novembris 2020, 12:39
12.novembris 2020, 13:07 | links
 
Tā ir. Jo labāka, vieglāka ( dārgāka) auklas kasete, jo mazāk ass bremzi var lietot. Mazāk bremžu- tālaks metiens, kļūdas gadījumā lielāka bārda:). Ass bremzi var regulēt no minimuma- vienkārši novāc aksiālo brīvspēli, līdz maximimam māneklis lēni krīt un, sasniedzot ūdens virsmu apstājas kopā ar kaseti bez pārskrējiena. PIE minimāla regulējuma, metiena beigu fāzē var nākties lietot lielo pirkstu. Tā pa vienkāršo, ja pārskrējiens ar bārdu veidojas metiena sākumā, tad jāpalielina magnētiskās vai centrbēdzes bremzes regulējums, vai jāstrādā pie metiena tehnikas. Ja pārskrējiens veidojas pirms mānekļa iekrišanas ūdenī, jāpievelk ass bremze, vai jātrenē pirksts.
12.novembris 2020, 12:39 | links
 
Man Revo Toro Beast magnēti ir uz 0, un ass bremze praktiski lidz galam vaļā. ja sanāk pret vēju tad piegriežu kaut ko mazliet ciet lai nemet bārdu.. vienigi ass bremzi vajag atgriezt lai auklas spoles aksiālā kustība nav pārāk liela, ar pirkstu var pačekot. Bet principā lidz galam vaļā.
12.novembris 2020, 12:25 | links
 
Sveiki!

Varbūt kāds var padalīties pieredzē kā labāk regulēt bremzes multam, lai iegūtu labāku distanci?

Pašreizējaim multam Revo Beast X ir magnētu bremzes. Nesen tikai sapratu, ka palaižot vaļīgāk ass bremzi metiens kļust ievērojami tālāks.
Cik vaļīgi var laist ass bremzi un kurā brīdī strādā magnēta bremzes?
Paldies!
12.novembris 2020, 11:56 | links
 
Vigulis [11.11.20]: Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?

dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51

Pat grūti iedomāties, kas tur var dūkt, tas C4 ir tik vienkāršs un konservatīvs, tur gadiem nekas nemainās. Antireversa gultnis? Womshaft pins? Zobratu pāris? Diez vai kāds turēs detaļas uz vietas, vienīgi tur ir diezgan liela unifikācija. Ar detaļām ir pilna USA un ebay. https://www.ereplacementparts.com/abu-garcia-5600-ambassadeur-parts-c-187196_187197_187410.html
Ja nu galīgi nevienu meisteru nevar atrast, PM.
Skaņa Nāk no roktura puses, domāju, ka pinion gear / main gear, bet nesaprotu kāpēc - vai no nodilis vai kaut kas tur ir šķībs. Vēsturi nezinu, jo pirku no rokas lietotu.
11.novembris 2020, 16:58 | links
 
Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?

dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51


Pat grūti iedomāties, kas tur var dūkt, tas C4 ir tik vienkāršs un konservatīvs, tur gadiem nekas nemainās. Antireversa gultnis? Womshaft pins? Zobratu pāris? Diez vai kāds turēs detaļas uz vietas, vienīgi tur ir diezgan liela unifikācija. Ar detaļām ir pilna USA un ebay. https://www.ereplacementparts.com/abu-garcia-5600-ambassadeur-parts-c-187196_187197_187410.html
Ja nu galīgi nevienu meisteru nevar atrast, PM.
11.novembris 2020, 11:10 | links
 
Ar ko smēret multus?? Kurš izmanto Penn smēri?? Vajag tādu smēri kaw pieejama LV.. iesakiet.. big bait spoles.
10.novembris 2020, 13:28 | links
 
Ar ko smēret multus?? Kurš izmanto Penn smēri?? Vajag tādu smēri kaw pieejama LV.. iesakiet.. big bait spoles.
10.novembris 2020, 13:28 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager