@Vigulis tu mazajiem vobleriem lieto FC vai pīto?
12.novembris 2020, 15:00 | links
Vigulis [12.11.20]: Ja distanci uzstāda par mērķi, tad ir kur attīstīties gan tehnikas, gan inventāra līmenī . 30-35m tas tāds vidējs metiens ar 90mm 10g vobleri. Lai gan, no twitch viedokļa, diez vai tālāk vajag.ja runa par mazākiem mānekļiem, tad ieteiktu papētīt DC tehnoloģijas spoles( Curado, SLX). lietoju, patīk
sacensibas komandas biedram bija aukla ar krāsām pa metriem, un bezvējā metām ap 50-55 brīvi mētājot.. tad sanāk ka vējā no muguras var aizmest vel tālāk. No mānekļa un kāta arī atkarīgs, bet tos 50m apmeram met..džerku nevajag tik tālu, jo tālāk pro, jo sliktāka spēle.
Tāpat jamet lai visu copi vari nomētāt bez būtiska diskomforta.
nav jēga visu laiku mest tālu, bet labāk brivi normālu attālumu.
Semtex, 12.novembris 2020, 14:14
Metu dreifējot ar "parašūtu" vai stājos lai vējš pūš mugurā pret mērķa punktu, tas palīdz metiena attālumam. Bigbaita mānekli atkarinu vismaz metru vai 1.5 no spices lai vieglāk iesākt metienu un metiens neiet ar slodzi mugurai.
beigu fāzē izmantoju kā tādu katapultas efektu pieraujot roktura apakšu pie sevis.. sanāk ka mānekļa lielais svars nav jūtams metienā un arī pele lido diezgan tālu.
ja pret vēju tad pagriežu bremzi ciet kaut vai samazinas attalums, bet var zvetēt un nav bārdas.
ar pirkstu bremzeju katrā metiena beigu daļā lai nostieptu auklu pret kātu,Tāda beigu bārda nav bijusi nekad.
Man arī nav kruts kāts "tālmetējs" bet sg mpp2 220g, mānekļi lido labi.
Metiena attālums nav tik būtisks. dēļ 5m nav jēga iespringt tapec tam pieveršu maz uzmanību:)
Semtex, 12.novembris 2020, 13:25
Tā ir. Jo labāka, vieglāka ( dārgāka) auklas kasete, jo mazāk ass bremzi var lietot. Mazāk bremžu- tālaks metiens, kļūdas gadījumā lielāka bārda:). Ass bremzi var regulēt no minimuma- vienkārši novāc aksiālo brīvspēli, līdz maximimam māneklis lēni krīt un, sasniedzot ūdens virsmu apstājas kopā ar kaseti bez pārskrējiena. PIE minimāla regulējuma, metiena beigu fāzē var nākties lietot lielo pirkstu. Tā pa vienkāršo, ja pārskrējiens ar bārdu veidojas metiena sākumā, tad jāpalielina magnētiskās vai centrbēdzes bremzes regulējums, vai jāstrādā pie metiena tehnikas. Ja pārskrējiens veidojas pirms mānekļa iekrišanas ūdenī, jāpievelk ass bremze, vai jātrenē pirksts.
Vigulis, 12.novembris 2020, 12:39
Vigulis [11.11.20]: Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?Skaņa Nāk no roktura puses, domāju, ka pinion gear / main gear, bet nesaprotu kāpēc - vai no nodilis vai kaut kas tur ir šķībs. Vēsturi nezinu, jo pirku no rokas lietotu.
dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51
Pat grūti iedomāties, kas tur var dūkt, tas C4 ir tik vienkāršs un konservatīvs, tur gadiem nekas nemainās. Antireversa gultnis? Womshaft pins? Zobratu pāris? Diez vai kāds turēs detaļas uz vietas, vienīgi tur ir diezgan liela unifikācija. Ar detaļām ir pilna USA un ebay. https://www.ereplacementparts.com/abu-garcia-5600-ambassadeur-parts-c-187196_187197_187410.html
Ja nu galīgi nevienu meisteru nevar atrast, PM.
Semtex [19.okt]: ar to sāc,tur nekas nav tāds.. iztirit un zobratus ieeļot.. bezgaligaja viitnē smēri regulāri pieskatīt.Attaisīju, saeļļoju, nekādu izmaiņu - dūc vienalga. Kas Rīgā nodarbojas ar šādu spoļu remontu un var arī detaļas sadabūt pieņemamā laikā?
dzirnavnieks, 10.novembris 2020, 11:51