Davis-Di, 5.aprīlis 2021, 22:29
Nav mans gadījums par to brokeri,par ko arī tiku pieminējis un kas tiek piedāvāts tiem,kas nemāk vai negrib:
Muitas brokeris ir juridiska vai fiziska persona, kas pārstāv muitas iestādēs preču īpašnieku vai preču īpašnieka pilnvarotu personu. Var teikt, ka muitas brokeris ir persona starpnieks, kas palīdz preču īpašniekam un veic visas nepieciešamās muitošanas darbības. Kravu deklarēšana, dokumentu aizpildīšana un uzņēmumu pārstāvniecība muitā ir muitas brokera galvenais uzdevums.
DSV, 5.aprīlis 2021, 22:54[/quote]
Vēlreiz ir kravas kuras bez muitas brokera palīdzības praktiski kā privātpersona nenoformēsi, ja nedari to katru dienu kāda uzņēmuma pilnvarojumā persona un tad visdrīzākais esi izgājis apmācību un nokārtojis sertifikātu - tas attiecas gan uz bīstamajām kravām, gan uz dzīvniekiem un visādiem citiem su, kurus tev LP un cits paku, bandrolu un vēstuļu piegādātājs nepiegādās. Tā, kā neizrauj tekstu no konteksta.
Vēlreiz atkārtošu tev - nav tādas VID muitas noliktavas (muita ir VID struktūrvienība) ir kravu operatoru noliktavas un kravu/pasta loģistikas centri. Ja tev iestrēgst kaut kur tad visdrīzākais iestrēgst pie kravas operātoriem vai arī pasta loģistikas centros, ja sūtījumu saņem no LP tad visi virszemes sūtījumi kam jāienāk LP no lidostas kravu operatoriem vairākas reizes dienā nonāk Ziemeļu ielā 10, izņēmums ja patiešām cehs ir pilns tad kravas var aizķerties pie kravas operatora, bet ari tad LP ir atbildīgs, jo nepieņem sūtījumus! Ja cits operātors, kā UPS, TNT, DHL tad tiem ir savas noliktavas lidostās un arī ārpus caur kuram veic loģistiku - piemēram DHL nodod savus paku sūtījumus Itella, kurai ir loģistikas šķirošanas centri pie lidostas un aiz ķekavas.
PS> Drusku ir pieredze no šīs sfēras, ne tikai sūtot loriņus no ārzemēm!