Weeman, Amarok ar pneimu ??? Nevajag jaukt rūpnīcā uzstādītu pneimopiekari ar zem lāgām pabāztu gaisa domkratu.
6.jūlijs 2019, 10:34 | links
Vigulis [06.07.19]: Domaataajs, Noskrējiens tas ir garantijas jautājums. Tādēļ normālu dīleri nevar piešmaukt ar notītu spidometru, vai slepus uzliktu chiptuning. Rūpnīcas pie tā ir stipri piestrādājušas. Noskrējiens saglabājas entajos vadības blokos gan atklāti, gan slēpti, gan dažādās procesu kontroles uzskaitēs. Aizdomu gadījumā noskaidrot var visu.Poļi Vācijā to ir atrisinājuši. Notin pirms katra oficālā apmeklējuma. Arī lielajām fūrēm notin un no visiem kontroles blokiem visu iztīra. Arī repat LV.
edijsk [06.07.19]: Vigulis [10:43]: Domaataajs, Noskrējiens tas ir garantijas jautājums. Tādēļ normālu dīleri nevar piešmaukt ar notītu spidometru, vai slepus uzliktu chiptuning. Rūpnīcas pie tā ir stipri piestrādājušas. Noskrējiens saglabājas entajos vadības blokos gan atklāti, gan slēpti, gan dažādās procesu kontroles uzskaitēs. Aizdomu gadījumā noskaidrot var visu.Poļi Vācijā to ir atrisinājuši. Notin pirms katra oficālā apmeklējuma. Arī lielajām fūrēm notin un no visiem kontroles blokiem visu iztīra. Arī repat LV.Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?
Liekas ka diskusijas iesācējs gribēja uz copi braukt nevis uz purvu kūdru rakt. :)
Neviena tehnika pati nelūst, to paveic cilvēki un viņu ambīcijas. Ja būtu ideāls auto modelis tad auto būvē iestātos regress.
Ir veiksmīgāki un mazāk veiksmīgi modeļi. Veiksmīgākie tiek ilgāk ražoti un arī ekspluatēti. No sava redzējuma varu piebilst ka labākas mašīnas ir, kuras ražotas sērijas beigu posmā.
kutis, 6.jūlijs 2019, 11:10
.Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?
irseejs, 6.jūlijs 2019, 11:55
Domaataajs [06.07.19]: .Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?Protams ka skatās. Īpaši uzņemumiem, kuri nodarbojas ar transporta pakalpojumiem un raksta 100procentus PVN. Tādām mašīnām parasti iekšā ir GPS, kas raksta maršrutus un arī degvielas patēriņu. VID mēdz pačekot arī nobraukumu veicot TA, lai salīdzinātu nobraukumu ar uzrakstītajiem izdevumiem.
irseejs, 6.jūlijs 2019, 11:55
Vai tad ieņēmumus kontrolējošas iestādes nobraukumu un patēriņu uz 100 km skatās?
PSRS laikā gan tina uz priekšu un 'ieekonomēto" degvielu prihvatizēja vai brālīgi sadalīja un dažus rubļus nopelnīja.
Varbūt kāds var izstāstīt par kvadracikliem. Cik saprotu, ir divu veidu reģistrācijas iespējas. Kā traktortehniku vai kā bezceļu transportu ar zaļajiem nr. Ja reģistrē kā TR3, tad vajag TR3 tiesības un var braukt pa ielu. Bet kā ar zaļajiem nr? Vai vispār ir jēga reģistrēt ar zaļajiem nr? Cik saprotu ar zaļajiem pa ielu nedrīkst, tikai šķersot ceļu vai tiltu, pie kam tikai neapdzīvotā vietā?
Esmu redzējis ķīniešu kvadras, kurām ir baltais nr. T.i pilnā reģistrācija un motocikla/piekabes tehniskā pase. Kāpēc japāņu/usa/kanādas ražojumiem nav iespēja reģistrēt uz baltajiem nr?
irseejs, 6.jūlijs 2019, 13:12
Nezinu nevienu uzņēmumu, kurš ar šadām lietām nodarbojās. Jo ieguvums pārdodot pēc 5 gadiem norakstīto auto par dažiem tūkstošiem dārgāk salīdzinājumā ar izdevumos nenorakstīto degvielu būs reāli neizdevīgs uzņēmējam.
irseejs, 6.jūlijs 2019, 14:35