Viss par bezceļu tehniku

Apspriežam jautājumus par ziemas, vasaras bezceļa tehniku. Kvadrocikli, sniega motocikli, motosuņi un cita tehnika. Iegāde, remonts, rezerves daļas utt..
kvoks [06.07.19]: Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31
Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.

Vigulis, 5.jūlijs 2019, 17:08



Vigulis!
Pilnīgākās muļķības stāsti,nekādas smiltis neko nesaēd un kompresoru maina dēļ tā ka nobeidzās kāds spilvens un savlaicīgi to nesataisi.Tajā cenu kategorijā jau nāk slēgtie spilveni ne vis kā c5 vaļēji.Pats braucu ar allroadu 3 gadi un esnu apmierināts,pat ļoti!Copei IDEĀLS variants,protams ieguldījumus prasa kā jeb kurš auto,bet iebraukt varu ,,kur acis rāda,,-gandrīz:)
Paņem volvo xc90 vai xc70 un nebūs problēmas.audi 3.0tdi motori ir pēdējie suuuuu.Kad sāksi taisīt,nezināsi kur ņemt naudu.Tikai beidzat bez šitām muļkībām,ko es te runāju utt.Pats izgāju cauri audi a6c6.Sprauslas vien maksa 1500 visas sesas.Par pārējo spried pats.
6.jūlijs 2019, 16:39 | links
 
Kā ar Audi Allroad A4 vai A6 modeli? Ir vērts izskatīt kā variantu? Varbūt zinātāji var nokomentēt + un -?!

Aigars82, 5.jūlijs 2019, 13:31
Uzturēšanai vajadzēs ļoti daudz naudas. A4 allroad gan nav augstumā regulējama piekare. Bet pneimo piekare vispār mūsu ceļiem un laika apstākļiem diezko nav. Smiltis saēd pneimoatsperes, ziemā sistēmā rodas un sasalst kondensāts utt. Lietotam auto gadā pa kādai statnei būs jāsamaina, pa pāris gadiem- kompressors. Braukšana ir krietni konfortablāka, mazāk jūt ceļa grambas, bet viss maksā.

Vigulis, 5.jūlijs 2019, 17:08




Vigulis!
Pilnīgākās muļķības stāsti,nekādas smiltis neko nesaēd un kompresoru maina dēļ tā ka nobeidzās kāds spilvens un savlaicīgi to nesataisi.Tajā cenu kategorijā jau nāk slēgtie spilveni ne vis kā c5 vaļēji.Pats braucu ar allroadu 3 gadi un esnu apmierināts,pat ļoti!Copei IDEĀLS variants,protams ieguldījumus prasa kā jeb kurš auto,bet iebraukt varu ,,kur acis rāda,,-gandrīz:)
6.jūlijs 2019, 16:27 | links
 
Bet vai tad iekš CSDD par konkrēto tēmu nav skatīts? Tur arī B kategorijas tiesības derēja ja runa iet par kvadraciklu. Ja par moci, tad A kategorija.
6.jūlijs 2019, 14:52 | links
 
Domātājs, es te runāju par motocikla reģistraciju, TR3 nav problēmas dabūt, bet man ļeņins likt tiesības, bet A kategorija ir. Piemēram ķīniešu CF moto ir tāda opcija.
6.jūlijs 2019, 14:41 | links
 
Ja nemaldos, tad vieglajām automāšīnām, vid ir noteicis degvielas patēriņa griestus, ko var norakstīt uz 100 km. Katram modelim. Par smagajiem nezinu.
6.jūlijs 2019, 14:40 | links
 
Nezinu nevienu uzņēmumu, kurš ar šadām lietām nodarbojās. Jo ieguvums pārdodot pēc 5 gadiem norakstīto auto par dažiem tūkstošiem dārgāk salīdzinājumā ar izdevumos nenorakstīto degvielu būs reāli neizdevīgs uzņēmējam.

irseejs, 6.jūlijs 2019, 14:35


Pie mums varbūt, ka tā arī nedara, bet citās valstīs, kur ieņēmumus kontrolējošās iestādes ir liberālākas, varbūt tādas lietas notiek.
6.jūlijs 2019, 14:40 | links
 
Varbūt kāds var izstāstīt par kvadracikliem. Cik saprotu, ir divu veidu reģistrācijas iespējas. Kā traktortehniku vai kā bezceļu transportu ar zaļajiem nr. Ja reģistrē kā TR3, tad vajag TR3 tiesības un var braukt pa ielu. Bet kā ar zaļajiem nr? Vai vispār ir jēga reģistrēt ar zaļajiem nr? Cik saprotu ar zaļajiem pa ielu nedrīkst, tikai šķersot ceļu vai tiltu, pie kam tikai neapdzīvotā vietā?

Esmu redzējis ķīniešu kvadras, kurām ir baltais nr. T.i pilnā reģistrācija un motocikla/piekabes tehniskā pase. Kāpēc japāņu/usa/kanādas ražojumiem nav iespēja reģistrēt uz baltajiem nr?

irseejs, 6.jūlijs 2019, 13:12

Ar zaļajiem tā varētu būt, balto numuru var dabūt kā traktoru, ja viņš atbilst T3 prasībām. Zaļo numuru jebkuram varot dabūt. Bet par auto - moto numuru nezinu, it kā tos vairs neparedzot.
Čomam CAN kvadra ražots Meksikā prasībām atbilst, dabūja traktora balto bez problēmām.
6.jūlijs 2019, 14:38 | links
 
Domaataajs [06.07.19]: .Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?

irseejs, 6.jūlijs 2019, 11:55

Vai tad ieņēmumus kontrolējošas iestādes nobraukumu un patēriņu uz 100 km skatās?
PSRS laikā gan tina uz priekšu un 'ieekonomēto" degvielu prihvatizēja vai brālīgi sadalīja un dažus rubļus nopelnīja.
Protams ka skatās. Īpaši uzņemumiem, kuri nodarbojas ar transporta pakalpojumiem un raksta 100procentus PVN. Tādām mašīnām parasti iekšā ir GPS, kas raksta maršrutus un arī degvielas patēriņu. VID mēdz pačekot arī nobraukumu veicot TA, lai salīdzinātu nobraukumu ar uzrakstītajiem izdevumiem.

Plus tāda veida notīšana jau reāli pieskaitāma krāpšanai, par ko iestājas kriminālatbildība.

Nezinu nevienu uzņēmumu, kurš ar šadām lietām nodarbojās. Jo ieguvums pārdodot pēc 5 gadiem norakstīto auto par dažiem tūkstošiem dārgāk salīdzinājumā ar izdevumos nenorakstīto degvielu būs reāli neizdevīgs uzņēmējam.
6.jūlijs 2019, 14:35 | links
 
.Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?

irseejs, 6.jūlijs 2019, 11:55


Vai tad ieņēmumus kontrolējošas iestādes nobraukumu un patēriņu uz 100 km skatās?
PSRS laikā gan tina uz priekšu un 'ieekonomēto" degvielu prihvatizēja vai brālīgi sadalīja un dažus rubļus nopelnīja.
6.jūlijs 2019, 14:24 | links
 
Vigulis, es nestrīdos par garantijām, es pārpublicēju to, par ko esmu lasījis. Un acīmredzot šādas tādas lietas māk apiet cilvēki.
6.jūlijs 2019, 14:20 | links
 
Liekas ka diskusijas iesācējs gribēja uz copi braukt nevis uz purvu kūdru rakt. :)
Neviena tehnika pati nelūst, to paveic cilvēki un viņu ambīcijas. Ja būtu ideāls auto modelis tad auto būvē iestātos regress.
Ir veiksmīgāki un mazāk veiksmīgi modeļi. Veiksmīgākie tiek ilgāk ražoti un arī ekspluatēti. No sava redzējuma varu piebilst ka labākas mašīnas ir, kuras ražotas sērijas beigu posmā.

kutis, 6.jūlijs 2019, 11:10


Gribēju uz copi braukt, pa pilsētu un vēl iesēdināt iekšā bērnu , sievu, kaķi un gribēju lielu bagāžnieku, te viens ieteicās par pikapu un lada ņivu, tie varianti tomēr galīgi nederētu manā situācijā. :) Vēl jau baigi labi, ja ir jumta sliedes un āķis piekabei. Var gumijnieci uz jumta piesiet, vai arī kaut kādas mēbeles pārvest , būvmateriālus.

Skatīšos tagad video apskatus ar salīdzinājumiem starp tiem ieteiktajiem modeļiem.

Bet bija vērts te uzrakstīt, pajautrāt jūsu visu viedokli, tiešām daudz ko uzzināju un tagad ir varianti, par kuriem pirms tam nebiju iedomājies.

Paldies visiem par atbildēm.

Starp citu, diezgan loģiski, ka vislabākās varētu būt tās, kuras tiek ražotas sērijas beigās, bet par to nekad nebija sanācis aizdomāties, tik tagad, ka tu tā pasaki, tad ir tāds - ā nu jā - loģiski taču. :D
6.jūlijs 2019, 13:36 | links
 
Varbūt kāds var izstāstīt par kvadracikliem. Cik saprotu, ir divu veidu reģistrācijas iespējas. Kā traktortehniku vai kā bezceļu transportu ar zaļajiem nr. Ja reģistrē kā TR3, tad vajag TR3 tiesības un var braukt pa ielu. Bet kā ar zaļajiem nr? Vai vispār ir jēga reģistrēt ar zaļajiem nr? Cik saprotu ar zaļajiem pa ielu nedrīkst, tikai šķersot ceļu vai tiltu, pie kam tikai neapdzīvotā vietā?

Esmu redzējis ķīniešu kvadras, kurām ir baltais nr. T.i pilnā reģistrācija un motocikla/piekabes tehniskā pase. Kāpēc japāņu/usa/kanādas ražojumiem nav iespēja reģistrēt uz baltajiem nr?
6.jūlijs 2019, 13:12 | links
 
edijsk [06.07.19]: Vigulis [10:43]: Domaataajs, Noskrējiens tas ir garantijas jautājums. Tādēļ normālu dīleri nevar piešmaukt ar notītu spidometru, vai slepus uzliktu chiptuning. Rūpnīcas pie tā ir stipri piestrādājušas. Noskrējiens saglabājas entajos vadības blokos gan atklāti, gan slēpti, gan dažādās procesu kontroles uzskaitēs. Aizdomu gadījumā noskaidrot var visu.Poļi Vācijā to ir atrisinājuši. Notin pirms katra oficālā apmeklējuma. Arī lielajām fūrēm notin un no visiem kontroles blokiem visu iztīra. Arī repat LV.
Ja jau pat fūrēm notin, tad man rodas loģisks jautājums, kā tad viņi noraksta degvielas izmaksas?
6.jūlijs 2019, 11:55 | links
 
Vadības blokus un to programmas neražo auto ražotājs. Un modernam auto visu nodzēst bez pēdām ir nereāli. Cita lieta ir dīlera prasme, vēlme, vajadzība noskaidrot lietu patieso stāvokli.
6.jūlijs 2019, 11:40 | links
 
Vigulis [06.07.19]: Domaataajs, Noskrējiens tas ir garantijas jautājums. Tādēļ normālu dīleri nevar piešmaukt ar notītu spidometru, vai slepus uzliktu chiptuning. Rūpnīcas pie tā ir stipri piestrādājušas. Noskrējiens saglabājas entajos vadības blokos gan atklāti, gan slēpti, gan dažādās procesu kontroles uzskaitēs. Aizdomu gadījumā noskaidrot var visu.
Poļi Vācijā to ir atrisinājuši. Notin pirms katra oficālā apmeklējuma. Arī lielajām fūrēm notin un no visiem kontroles blokiem visu iztīra. Arī repat LV.
6.jūlijs 2019, 11:31 | links
 
Kutis, taisnība un tam ir loğisks izskaidrojums. Jauns modelis iznāk tirgū nevis tad, kad ir tehniski tam gatavs, bet tad, kad pēc tirgus akalizētāju domām ir īstais brīdis. Parasti zaļš. Ražošana tiek pabeigta dīleru servisos apmēram gada laikā :). Klients ar savu patērēto laiku maksā par vēlmi iegūt to pašu svaigāko. Ja runājam par jaunu auto, tad prātīgs risinājums ir sagaidīt modeļa beigu izpārdošanu un ar lielu atlaidi paņemt jaunu veco modeli.
6.jūlijs 2019, 11:30 | links
 
 
Kutis, “izņēmi vārdus no mutes” .
6.jūlijs 2019, 11:15 | links
 
Amarok, feins auto, ja novērsta rūsēšana.
6.jūlijs 2019, 11:12 | links
 
Liekas ka diskusijas iesācējs gribēja uz copi braukt nevis uz purvu kūdru rakt. :)
Neviena tehnika pati nelūst, to paveic cilvēki un viņu ambīcijas. Ja būtu ideāls auto modelis tad auto būvē iestātos regress.
Ir veiksmīgāki un mazāk veiksmīgi modeļi. Veiksmīgākie tiek ilgāk ražoti un arī ekspluatēti. No sava redzējuma varu piebilst ka labākas mašīnas ir, kuras ražotas sērijas beigu posmā.
6.jūlijs 2019, 11:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager