Viss par bezceļu tehniku

Apspriežam jautājumus par ziemas, vasaras bezceļa tehniku. Kvadrocikli, sniega motocikli, motosuņi un cita tehnika. Iegāde, remonts, rezerves daļas utt..
Ja par copmaņu mašīnītēm, tad, protams, apzinoties, ka katrs jau pie sava vāģīša pierod un slavē, un man krietni tīkamāks, lētāks un uzticamāks par to duster (ar to gan minimāli braukts) liekas vēl Japānā taisīts 2004-2006gadu x-trail, ar to labu laiku jau apmierināts braukalēju un netaisos mainīt. Liekas ideāli neizlepušam cilvēkam- caurgājamība, izturība, vadāmība, patēriņš, viss apmierina.
18.decembris 2018, 08:26 | links
 
Par kādu caurgājamību jūs tur runājat, dusteram viss ir no nissan. Tik pat labi var teikt, ka vecajag xtrailam ir laba caurgājamība, vai pirmās paaudzes kaškajam :)
Tas, ka īpašniekam vai tiem testētājjiem nav žēl dzīt bez žēlastības, sabuktējot sliekšņus, grīdu, izputēju, tas ir cits jautājums.
Elektroniskā bloķēšana tur ir tupa kā cirvis. Bloķējās tikai starpasnieks līdz 50:50, un ja nemaldos, ne pa cieto. Subaram tas ir pastāvigi, toyotai tagad arī. Bet visu mūsdienās izsaka cik labi strādā elektroniskā bloķēšana uz katru riteni atsevišķi un klīrenss, jo mehāniskie bloķētāji vēl nāk tikai mercedes G klasei, bet tā ir pavisam cita cenu kategorija.
Dusterim ir milzīgs vērtības kritums. 3 gadus vecs dusters maksā labi ja 50procentus no iegādes vērtības. Un cena 19tūkstoši par šādas klases mašīnu, kurai pat nav elementāras mūsdienu ekstras - līkumu gaismas, xenona, dubultā klima, sēdekļu apsilde aizmugurē sēdošajiem, stūres apsilde utt., ir reāls kosmoss. Nemaz nerunājot, ka visur viss "torčī". Nav pat normālu "padkriļņiku" arkās...nemaz nerunājot par to, ka tai mašīnai nav bremžu aizmugurē. 2019. gadā pilnpiedziņas krosoveram ar neatkarīgo daudzsviru piekari aizmugurē tiek likti bremžu trumuļi. Kā astotajam žigulim.
18.decembris 2018, 06:09 | links
 
Caurgājamība laba, katrā ziņā, tur kur ar Duster braucu tagad ar L200 pat tuvumā nerādos.
Apetīte stabili 6l.
Rezumē: kamēr Duster ir garantija, ja nav baigi izlepis, ar to mopēdu var braukt, pēc tam labāk ne:)
18.decembris 2018, 00:08 | links
 
Nobraucu ar 14-tā gada Duster 3,5 gadus 0- 128000 km. Līdz 120k viss bija normāli, tikai apkopes, vienreiz nomainiju amīšus, bremžu klučus un ik pēc 30k mainiju aizmugurē vienu gultni, bet pēc 120k sākās...
17.decembris 2018, 23:39 | links
 
nevajag no dustera,pa viņa cenu,gaidīt x5 komfortu un kvalitāti,neesat naivi
17.decembris 2018, 22:56 | links
 
No sliekšņiem dusterim smērējas bikses kapitāli, tas nu ir fakts, bet tomēr budžetnieks. 5-6 gadi iekš LV pirkts no 5-7k cenā. Ap 150 k birstot kardāns. Caurrūsēšana uz 5 gadiem. Nu tā vismaz klārē.
Bijām reiz pirms gadiem uz vīkendu paņēmuši. Paskatīts aŗī jaunākais ražojums. Kāju nospieda iepriekšējam viduskonsole, kur ātruma kloķis, jaunākajam, šķiet, ka tā problēma mazāka.
A vispār no Amaroka, piemēram, arī smērējas bikses ar dubļiem.
17.decembris 2018, 22:34 | links
 
Kāds paziņa izmanto šo verķi kā copes auto un nemeklē alternatīvu, visur var izbraukt, un nebaidoties ilgstoši atstāt.
17.decembris 2018, 22:18 | links
 
paturpināšu, kā cūka. Pie mazākās peļķes tā apmet ar dubļiem ne tikai sānus, bet arī priekšējo stiklu.
Principā, kvalitātes ziņā sliktāks ir tikai žigulis.
17.decembris 2018, 22:01 | links
 
Tomēr putekļu lupatai (duster) ir tik daudz trūkumu, ka saskaitīt apniktu. Jā, caurgājamība, klīrenss, arī degvielas patēriņš ir +, bet viss pārējais šajā brīnumā ir ļoti neērts, nekvalitatīvs, līdz kaulam tracinošs, u.t.t. Burtiski katra detaļa šajā čigānvāģī ir "fantastika". Un nosaukums atbilstošs. Iekāpjot un izkāpjot nevar nenosmērēties ap durvju rokturiem, un sliekšņiem!!! Tie ir uzkonstruēti tā, ka visu laiku ir netīri, jo mašīna ir kā
17.decembris 2018, 21:51 | links
 
Bija sakarīgi palasīt, viss tomēr cenu, ekonomikā utt. velk uz Dusteriem:)Noskatījos yootooba, foresters netiek līdzi čigānu autiņam ne vienā pozīcijā:)
17.decembris 2018, 19:12 | links
 
Man pašam ir Kia sorento. Pastāvīgā aizmuges piedziņa, pieslēdzama priekša un pazeminātie, ir rāmis. Braucu 3 gadus, pagaidām esmu apmierināts, izturīgs un caurgājemība laba. Lielākais mīnuss - jāuzpasē rūsa.
17.decembris 2018, 10:12 | links
 
Shiirs [16.12.18]: Tieši tā. :) Veco šrotu no rīta iespējams nevarēs piedarbināt. Attiecīgi visas problēmas atkrit.
"vecajam šrotam" ir mazāk izredžu būt neiedarbinātam! :)
Pats vairs nebraucu ar "vecu šrotu"!
16.decembris 2018, 20:21 | links
 
liel adaļa parketnieku = bezpiedziņa aka fwd. pastāvīgs 4x4 ir tikai šķiet subaru, dažiem audi, dažiem tuaregiem/porše un vitarai. Pārējiem ir ala tā haldex sistēma - pieslēdzas tad kad izslīd - tas ekonomijas nolūkos..lsd difi ar vairs nav - tipa tos imitē abs - bet kad bremzē - tad tā sistēma nestrādā ...crv piem. un citiem. Automātiskās sistēmas nemīl slodzi ja ilgi spolē var visu to pasākumu nokurināt :-)
16.decembris 2018, 20:10 | links
 
Copmaņi, kāda pieredze ar toyota Rav 4, nu un subaru forester, padiskutējam, kas labs, kas slikts???

sidla5, 15.decembris 2018, 19:35


Man ir vecais foris no Vācījas dzīts (2 gadi LV) - tapēc nav puvis (gribēju jaunāku - bet tie visi šroti) . Copei gerai - 2.0turbo + manuālis ( bez turbo ir pazeminātais robs - bet tas ir nīkulīgāks). Laba kompletācija - āda etc, protams tas copei nav primāri. Uzliku rupjas AT riepas un maucu. Ja salīdzinu ar otru savu auto ( tomāts, un arī pastāvīgs 4x4 +LSD ir abiem ) - subaru foris turbo ir krietni naskāks, dinamiskāks - neizskatās pēc suv...bet klīrenss savi 20+ manā variantā. Ir arī āķis. Liels bāgūzis - vietas mazāk aizmugurē...
16.decembris 2018, 20:08 | links
 
Tieši tā. :) Veco šrotu no rīta iespējams nevarēs piedarbināt. Attiecīgi visas problēmas atkrit.
16.decembris 2018, 19:58 | links
 
Ja vēlaties braukt pa bezceļiem tad jājem vecie labie džipi. Ja tikai laivu no slipa izcelt, tad pietiks ar parketnieku.
Jo prastāks auto, jo mazāk problēmu.

urmaas, 16.decembris 2018, 17:47


Tur Tev pilnīgi ir taisnība, ne jau pa velti ir teiciens, jo krutāks džips jo tālāk jāiet pēc traktora. :))
16.decembris 2018, 19:03 | links
 
Ja vēlaties braukt pa bezceļiem tad jājem vecie labie džipi. Ja tikai laivu no slipa izcelt, tad pietiks ar parketnieku.
Jo prastāks auto, jo mazāk problēmu.
16.decembris 2018, 17:47 | links
 
No sākuma jau būtu jāsaprot, kādiem mērķiem auto paredzēts... Kur un kā pārsvarā parvietosies
16.decembris 2018, 17:43 | links
 
4x4 kuriem motors šķersām,kā likums piedziņa ir huiņa,pārsvara kam ir klasiskā shēma ka subaru,audi quottro,ar piedziņām nav problēmu
16.decembris 2018, 17:15 | links
 
Budžetnieks Dusters ir ar palielu bagāžnieku, tikai aizmugurējā sēdeklī vieta bērniem vai konkrētiem knariņiem sanāk.
A un jaunajam putekļotājam tagad arī salona sildīšana esot labāka.
16.decembris 2018, 10:53 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager