Laivas un to motori

Hmm,bet es taču braucu copēt.
23.septembris 2012, 13:51 | links
 
kvoks, ja nav buutisks paarvietošnaas aatrums tad var arii kaa ar greideri shkjuureet uudeni ar laivu.
23.septembris 2012, 13:41 | links
 
Lasu un nevaru ''iebraukt'',kā sākās runas par motoriem/jaudām,tā gandrīz visi atsaucās uz tā saucamo glisi.Nesaprotu,tas ir kruti,copes nepieciešamība,jeb-šu vēl kaut kas?
P.S.Ja nevaru laivu izcelt uz glisi,tas nozīmē ko....?
23.septembris 2012, 13:30 | links
 
tranša biezumi ir dažādi ,tāpēc jau raksta pieļaujamo jaudu .Zapītī arī var iebāzt 200 zirgus tikai cik metrus varēs nobraukt ,tas tā humoram...
23.septembris 2012, 12:30 | links
 
taapat jau arii buscham raxta uz plaaksniites par cilveekiem un motoru..man 4m liidz 30zs un 7 cilveeki tipa celtspeeja 1000kg,bet kur tos 7 saseedinaat ja tikai divi soli un uz katra labi ja divi vareetu uzsseesties:)),bet ir labi,prieksch diviem dzintara letinjiem " kakk raz" :))
23.septembris 2012, 12:16 | links
 
uzlikt var daudzko tikai laivas mūžs būs īss...
23.septembris 2012, 12:12 | links
 
nu un vai tad tev nevar likt 10nieku virsū?
23.septembris 2012, 11:50 | links
 
man Dulkanam uz tranča ir plāksnīte uz kuras ir rakstīts cik var pārvadāt cilvēkus un cik jaudīgu motoru var likt tas pats arī laivas pasē.Par citiem pūšļiem nezinu.Vienīgais iesaku aprīkot laivu pēc visiem noteikumiem ja braukāsiet Rīgas akvatorijā ,jo ūdens policija stāda aktus katru dienu.
23.septembris 2012, 11:34 | links
 
10nieku jaunu var likt jeb kuram pūslim. Es smīnu par ātrumu 23-25 km/h braucot divatā ar 5hp motorīti.
23.septembris 2012, 11:19 | links
 
viss atkarīgs no iegrimes jo mazāka iegrime jo vieglāk izceļ.
23.septembris 2012, 11:13 | links
 
..padaliischos savaa pieredzee..ir 2takteris 5zs yamaha un 10zs 2taktu mariner..kaa arii laivas brig 3m un busch 4m..tad nu taa vienu mani (120kg)ar brig 5-inieks cel ara labi..ar busch4metri jau svakaak..par diviem naff ko domaat..ar mariner 2-us abiem ap 120kg ar brigu un 10zs nedabuu glisaa ar busch 4m un mariner 10 mieriigi..laikam jau viss atkariigs no balonu lieluma un pluudliinijaam
..iisaak,manaa skatiijumaa labaakais komplekts prieksch copes divataa ir 4m laiva,piepuuschamaa protams un 10 zirgu motoriits..un arii aatrums + - ap 30km/h ir pilniigi pietikosch!!!
23.septembris 2012, 11:03 | links
 
porto, neviens jau nesaka ka piecnieks iet pa gaisu ,vienu līdz 120kg izceļ glisē un vēl ir jautājums vai viņš varēs to desmitnieku likt pie tranča ,jo katram trancim ir pieļaujamā jauda.
23.septembris 2012, 10:55 | links
 
arvisbr
Ja var atļauties ņem vis maz10hp, nenožēlosi. Tās pasakas, ka ar 5niekiem iet pa gaisu , neklausies, br
inumi nenotiek. Ar 5nieku būsi apmierināts pirmās pāris reizes, pec tam sapratīsi, ka vajag lielāku.
23.septembris 2012, 10:42 | links
 
lacuks,tu neko nedari nepareizi vienkārši tev kopējais svars ir mazliet par lielu ,paņemsi kādu bērnu uz 35kg un viss notiksies.
23.septembris 2012, 10:32 | links
 
Kā nu ir tā nu ir: Paraugā, kā jāvada ir : [url=http... Bet tā ir laikam kļūda? Bija jābūt [url]htpp.... Sory. Ja tas tā, lapas adminam jālabo, jo ne visi ( ieskaitot mani) nav datoru Guru.
23.septembris 2012, 10:30 | links
 
Tieša norāde, kas tika neveiksmīgi iekopēta atbildē:
[url=http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life[/url]
23.septembris 2012, 10:07 | links
 
Geosam: Iedalījums :Starta un ilgās izlādes akumulatoros ir tikai globāls iedalījums. Zem tā slēpjās ļoti dažādas tehnoloģijas un mērķis, kam akumulators paredzēts. Mums liekās ka ir želeja, nav želejas un viss... Tā tas nav. Pats svarīgākais: akumulatora izlādes- uzlādes ciklu skaits, kamēr akumulators kļūst nederīgs ir ļoti atkarīga no izlādes dziļuma. Starta akumulatoriem tas ir ļoti svarīgs rādītājs! Starta ( automašīnu, parastie) jau var zaudēt savu ietilpību pie 30!!! dziļās izlādes cikliem. Pie seklas izlādes tie kalpos tūkstošus reižu ciklu. Gēla-želejas, ja tā varētu saukt dziļās izlādes akumulatorus, pie dziļās izlādes, ciklu skaits jau būs 5 un vairāk reižu lielāks. Pat nelietojot, gēla-želejas dziļās izlādes akumulators aizies bojā pec 3-5 gadiem, ja vien tas nebūs speciālās sērijas, speciāliem mērķiem. Tapēc, starta akumulatora izmantošana būs rentabla pie salīdzinoši reitiem dziļās izlādes cikliem , jeb tā, šad tad svētdienas braucējiem. Ja peņem ka vasarā 16 reizes izmantosit līdz pilnīgai izlādei...tad varbūt divus gadus izvilks...Rēkīnat varat paši. Dziļās izlādes kalpos 4-5-6 gadi, atkarībā no papildus faktoriem: Temperatūras uzglabāšanā, izlādes dziļuma, uzlādes pareizības... ražotāja, mērķa, kam tas paredzēts, tehnoloģijas. Bet, vispēr visiem , kam šī tēma liekas saistoša, izlasiet te: http://www.windsun.com/Batteries/Battery_FAQ.htm#Cycles vs Life Konkrēti, parskatāmi, lakoniski...principā viss kas jāzin akumulatoru lietotājiem!
23.septembris 2012, 10:02 | links
 
man ir dulkans3,25 un yamaha 4hp vienu izcel glise bez problemam bet divata gan biski pietrukst. yamaha 4hp ir tas pats kas honda 5hp un daudz ir atkarigs kada ir laiva.
23.septembris 2012, 09:57 | links
 
nu nez man 330 un 5hp jamaha- vienu 90kg izceļ uz glīsi bet ar sievu 55kg neceļ.... ko es daru nepareizi, vai es nesaprotu kas ir glīsēšana? :D
23.septembris 2012, 09:12 | links
 
Ronava
4taktu un ar ūdens dzesi.
23.septembris 2012, 02:10 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager