Laivu reģistrācija

Tagad man ir Krim izpirku no metala loma. uztūnēju aizkniedeju caurumu tagad laba laiva DOKUMENT NAV NEKĀDU un gribu registrēt vai tas ir iespējams.
11.janvāris 2018, 16:36 | links
 
.. sākt vajag ar jautājumu un tik tad, jau izlemt vai pirkt, vai nē...kā parasti viss ačgārni !!!
Un otrs, lasi forumu šeit viss ir atbildēts,,bet gribas pa fikso, ar karoti mutē, lai ielej !!!
26.jūnijs 2016, 17:29 | links
 
Labdien, vai ir iespēja reģistrēt gumijas laivu, ja nav viņai dokumenti ? Laiva tika iegādāta krievijā un ir tikai laivas grāmatiņa kas nāca līdzi.
26.jūnijs 2016, 17:18 | links
 
Es 4m Līdakas tipa laivu bez problemām piereģistrēju kā paštaisītu.Tikai vajag droši bīdīt savu versiju un izlikt laivas raksturojumu,lai nau nakādas aizķeršanās un lieku jautājumu.
9.jūnijs 2016, 19:11 | links
 
Es arī domāju, ka nekādu problēmu nebūs, ja varēji pierunāt reģistratoru uz ''airu laivu''. Vēl viens pluss - nevajag riņķi.
9.jūnijs 2016, 18:48 | links
 
banans
Nebūs Tev problēmu, tieši otrādāk. ja neliks lielāku motoru par 5zs, tad bēdu nezināsi. Neviens neko nevarēs pieprasīt to starp Tev nevajag tiesības, un arī karstā dienā par aukstu alus malku nebūs jābaidās no alkometra (laivā gan likumiski dzert aizliegts). Taču ja Tev ir piereģistrēta kā motorlaiva, brauc ar airiem, bez tiesībām, tad gan par to var izčakarēt ka esi motorlaivā bez tiesībām... baigi gan daudz tādus gadījumus neesmu dzirdējis, bet ir bijuši, bet tas ir tad ja trāpās īiiiiiiipaši piekasīgi poliči.
9.jūnijs 2016, 17:41 | links
 
Sveiki visi kas var palīdzēt.
Lasu visu forumu un netieku gudrs...
Šodien piereģistrēju Bush Crab 360 CSDD.Domīgais onkulis man klārēja ka vajag reģistrēt kā motorlaivu jo ražotājs ir noteicis max jaudu motoram 20zs un tātad ir jāreģistrē kā motorlaiva.Bet tad uzreiz arī brīdināja ka vajadzēs kuģošanas tiesības.Man motors ir 5zs un ilgi mēs diskutējām ka man nav vajadzības reģistrēt laivu kā motorlaivu.Beigās onka nopūtās un teica ja gribi piereģistrēšu kā airu laivu bet tad nedusmojies ja uz ūdens kāds piebrauc klāt un uzliek sodu.
Vobšem piereģistrēju kā airu laivu un lietošu 5zs Suzuki motoru....Būs man problēmas vai nebūs?

Ja vadās pēc csdd darbinieka teiktā visi kas reģistrē laivu kuras ražotāji ir norādījuši maksimālo dzinēja jaudu kas ir virs 5zs tad tā ir motorlaiva nevis airu laiva un visiem jābūt kuģošanas tiesībām.Bet ja onkulītis kurš visu mūžu izmantojis tikai airus un par dzinēju nav pat aizdomājies bet ražotāja noteiktais laivas iespējamais maksimālās jaudas limits ir piemēram 15zs tad sanāk onkulītim vajag tiesības gribot negribot...Sviests!
9.jūnijs 2016, 17:21 | links
 
niks88
Es nezinu kā var pierādīt, ka neesi pats būvējis. Pasaki, ka pirms ngadiem kopā ar kkādu rada gabalu kas bijis baigais meistars paņēmāt par paraugu konkrētu laivas modeli un pēc tā ar būvējāt. Nezinu kā var pierādīt, ka tā nav patiesība.
9.jūnijs 2016, 15:36 | links
 
nu jaaa, domaju ja aizvediisu laivu uz csdd uzreiz buus skaidrs, ka nav pasgatavota, bet vai es kaa fiziska parsona vispaar varu sev izgatavot laivu, tur uzreiz nepieprasiis kkaadus papirus no izgatavotaja firmas kas piem. vinu man uzlimejis..?
9.jūnijs 2016, 14:54 | links
 
Iespējams ir, bet piezvani viņiem un noprecizē visu. Visticamākais Tev ar laivu būs jābrauc uz turieni, jāatrāda viņu ekspertiem, jāpastāsta no kāda materiāla būvēji, ar kādām jaudām rēķinies utt. Ir iespējams viņus arī izsaukt pie sevis, bet tas maksās. Variants ir tikt pie akta, ka laiva pirkta ārzemēs, tad citus papīrus nevajag, bet par šo es tik smalki nezinu, to lai citi zinošāki pastāsta.
9.jūnijs 2016, 14:21 | links
 
sveiki. tikku pie pavecas,bet labas motrlaivas, laivai nav nekaadu dokumentu, domaaju to pieregistreet kaa pašgatavotu,, Vai tas ir iespeejams un ko man staastiit csdd???
9.jūnijs 2016, 14:18 | links
 
Mēģināšu tomēr piereģistrēt laivu. Kā vispār notiek numurs salīdzināšana? Kādi dokumenti nepieciešami lai salīdzināt numurus, un pēc tam reģistrēt laivu?


Īpašuma tiesības pliecinoši dokumenti: pirkuma čeks, pirk-pārd. līgums (ja lietota laiva) un pirmā tiesību ieguvēja čeks, vēlams laivas tehniskā pase, un, protams, pati laiva. Tas viss, ja reģistrācija pirmreizēja (laiva nav bijusi reģistrēta CSDD).
14.aprīlis 2016, 23:25 | links
 
Mēģināšu tomēr piereģistrēt laivu. Kā vispār notiek numurs salīdzināšana? Kādi dokumenti nepieciešami lai salīdzināt numurus, un pēc tam reģistrēt laivu?
23.marts 2016, 19:02 | links
 
Esam gājuši gan no Pāvilostas, gan Liepājas, gan ar reģistrētu, gan nereģistrētu "pūsli," nekad robiņiem nekas nav pieteikts, pat nezināju par šādu likuma punktu. Tomēr, arī no robiņu puses nav bijušas nekādas pretenzijas. Vairākas reizes viņi ir pārbaudījuši. Galvenais kas interesēja, dokumenti, drošības aprīkojums. Jā, un vienmēr aizrāda par attālumu kuru gribot negribot sanāk pārkāpt :D
23.marts 2016, 00:54 | links
 
Pēc tā ko skaidroja man - robežakvatorija būs tikai ar Baltkrieviju. Lietuva Igaunija ir šengenā.

skiperis, 22.marts 2016, 17:33


Cik ilgi-izsktās ka šēngena šķīst pa visām vīlēm pušu.:)
22.marts 2016, 18:14 | links
 
Pēc tā ko skaidroja man - robežakvatorija būs tikai ar Baltkrieviju. Lietuva Igaunija ir šengenā.
22.marts 2016, 17:33 | links
 
Skiper jautājums, ja laiva nav reģistrēta tad jūra vispār nevar, arī vējenēs 500-800 metrus no krasta? vai tomēr ir kādi izņēmumi?
Ok saprotu ka līcī uz asariem jau droši ka var.

hecs7, 21.marts 2016, 08:56

Ja dodies copēt no matracīša, tad nav jāpiesaka. :)
Pēc manas pieredzes ir tā-Jāpiesaka iziešana jūrā no upju grīvām kur ir muitas zona, vai robežu kontroles punkts. Venta, Aģe(Skultes osta), Pāvilosta. Citur, kur esmu copējis, neesmu pieteicies. Braucu ar reģistrētu laivu.
22.marts 2016, 10:37 | links
 
Tikko dabūju konsultāciju no robežsargu amatpersonas. Izrādās, ka robežsargi par robežakvatoriju uzskata tikai ūdeņus pa kuriem iet robeža ar trešajām valstīm nevis EU.

skiperis, 21.marts 2016, 20:03


Paldies par skaidrojumu!

Noteikumos gan par EU nekas nav teikts (to pašu noteikumu 2.10.), līdz ar to "pēc likuma" pienāktos pieteikt arī iziešanu atsevišķos Gaujas, Mēmeles un Daugavas posmos - robežakvatorija ar Igauniju, Lietuvu un Baltkrieviju...
22.marts 2016, 09:34 | links
 
Tikko dabūju konsultāciju no robežsargu amatpersonas. Izrādās, ka robežsargi par robežakvatoriju uzskata tikai ūdeņus pa kuriem iet robeža ar trešajām valstīm nevis EU. Pieteikums gan esot vēlams, bet jūrā ieairēties var arī ''uz savu galvu''. Galvenais lai būtu pilns laivas aprīkojums. Robiņi un krasta apsardze gan prasa pieteikt iziešanu, bet tas ir vairāk jūsu pašu drošībai, ja kas notiek arī viņus ''drāž'', ka nav zinājuši kur un kas. Atvainojos, ja kādu pārāk sabiedēju, bet es vairāk orientējos uz piekrastes noteikumiem nevis iekšējiem ūdeņiem tādēļ sanāca nedaudz skarbāk.

skiperis, 21.marts 2016, 20:03


Labāk skarbāk nekā iedrošināt ar peldpūsli līdz 3km bez bēdu airēties.
21.marts 2016, 23:41 | links
 
Tikko dabūju konsultāciju no robežsargu amatpersonas. Izrādās, ka robežsargi par robežakvatoriju uzskata tikai ūdeņus pa kuriem iet robeža ar trešajām valstīm nevis EU. Pieteikums gan esot vēlams, bet jūrā ieairēties var arī ''uz savu galvu''. Galvenais lai būtu pilns laivas aprīkojums. Robiņi un krasta apsardze gan prasa pieteikt iziešanu, bet tas ir vairāk jūsu pašu drošībai, ja kas notiek arī viņus ''drāž'', ka nav zinājuši kur un kas. Atvainojos, ja kādu pārāk sabiedēju, bet es vairāk orientējos uz piekrastes noteikumiem nevis iekšējiem ūdeņiem tādēļ sanāca nedaudz skarbāk.
21.marts 2016, 20:03 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager