Aktīvākie lietotāji

172 video

Jaunākie komentāri

Pievieno video

Arī Tu vari pievienot video šeit. Atrodi video kādā no populārākajiem video portāliem, kuru Tu vēlies parādīt citiem, galvenais, lai tas būtu par makšķerēšanu.

Šobrīd mēs atbalstām video no šādiem portāliem:

Sveiciens. Šoreiz tika apciemota Irbes upe. Samērā ilgais sausuma periods ir ļāvis upēm atgriezties pie normāla līmeņa, lai gan āra un ūdens temperatūra neliecina par pavasara iestāšanos, riskējam un dodamies lašveidīgo medībās. Smaga diena, daudz cilvēku, bet taimiņš krastā. Visiem, Ne ASAKAS!
MARTA-Team | 13.mar, 10:42 |
  • Vērtējums ir 0 no 5

Sveiciens! Šajā epizodē vēlos paņemt līdzi Jūs uz līdaku un laivu sezonas atklāšanas festivālu. Cope 3 dienas pēc kārtas 1.2.3. maijā. Otrajā dienā pieslēdzas arī Osis. Feina atklāšana šogad bija. Patīkāmu skatīšanos un ne asakas!
RolandsD | 15.05.23 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Sveiciens, visiem! Copes kanālam "Uz Copi" aiziet 2. sezona! :) Uz copi izrauties nebija izdevies kopš pērnā gada rudens. Saprotot to, ka raibo sezona ir pašā finiša taisnē, tad nebija variantu kā bija jāizbrīvē divas dienas, lai dotos pie, manuprāt, Latvijas skaistākās upes Gaujas uz copi.
RolandsD | 29.04.23 |

Tā kā šogad neizdevās laicīgi dabūt licenci Salacā un Ventā diemžēl tieku tikai pie līdakām, dodos ekspedīcijā atklāt jaunus ūdeņus ar mērķi, lai kāda lašveidīgā zivs "ieteš pa kātu" Dienas pirmā daļā divi neveiksmīgi kontakti, parunājos ar sevi un nolēmu, ka nepadošos. Kā rezultātā tiku arī pie mērķa zivs, kura paaugsies un gaidīs mani atkal. Makšķerēt ir forši! Abonējam kanālu, būšu pateicīgs. Uz 1000 abonentiem noteikti būs vērtīgs konkurss!
MARTA-Team | 20.04.23 |
  • Vērtējums ir 0 no 5

Sanijai un Dimam patīk medīt foreles, kāpt meža brikšņos, noiet desmit kilometrus pa mežonīgu, neizbraucamu egļu mežu, lai beidzot sasniegtu neskartu upi, lauku ceļa platumu un noķertu neiespējami kūdras zivis - pelējumu vai foreli. Un vakarā, kad zvaigznes mirdz ar sudraba zvīņām virs telts, puiši kurs uguni, uzvārīs tēju un klusi apspriedīs pagājušo dienu zem sausas malkas sprakšķēšanas, un augšā lidojošās dzirksteles izgaismos viņu priecīgās neskutās sejas, jo laime, tā ir - nāk tiem, kas ir mērķtiecīgi, smagi strādā un nebaidās paklupt.
karharadon | 26.03.23 |
  • Vērtējums ir 3 no 5

Tā nu sanāca, ka iepirktā licence iekrita februāra līdz šim aukstākajā dienā. Temperatūra vēl ap plkst. 10 bija -12°C, bet par laimi no rīta biju kaseti piesūcinājis ar Johnson's Baby Oil un strādāt varēja diezgan labi. Ap pusdienlaiku izdevās realizēt vienīgo kontaktu, kamēr kolēģis tika pie 2 līdakām.
deadmau5 | 14.02.23 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

17-19.06.2022. devāmies jaudīgā braucienā uz Latgali. Tika izbaudīta Latgales viesmīlība un tās skaistums. Cope arī neizpalika.
RolandsD | 06.07.22 |

Pēdējā maija nogalē aizskrēju uz rīta cēliena copīti. Kā tad tur veicās skatāmies video. Paldies, par atbalstu un abonējam kanālu un turpinam doties #uzcopi
RolandsD | 07.06.22 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Maija vidus. Dodamies uz vakara copi ar Osi. Feins vakars un līdakas izrāda aktivitāti. Skaties kā mums gāja video atskatā un tiekamies nākamreiz! Ja arī Tev patīk šāda veida saturs, tad abonē kanālu un komentāros iesaki, kur doties uz nākamo copi? :) #UzCopi
RolandsD | 27.05.22 |

2022. gada 4. & 7. maijs. Sezonas sākums un šī gada vēlais pavasaris liek manīt. 4. maijā apciemoju Baltiņu un 7. maijā devos uz Juglu. Abas dienas bija saulainas, bet vējainas. Baltezers VS Juglas ezers, kas no tā sanāca? skatāmies video.. :)