stiprinājums pie korpusa būtu labāks, bet tajā brīdī sanāca šādi. sākumā pārdzīvoju par stiprinājuma drošību, bet nedēļa zviedrijā pa viļņiem parādīja ka viss ok, bet uz balona tik un tā nedaudz šūpojās ejot pilnā gaitā viļņos.
Intresants risinājums. Manuprāt paliela plātne tik mazai platei. Ja nebūtu RIB laiva, teiktu, ka ideāls risnājums.
Mūsu risinājums RIB laivai būtu ņeržas cauruļu konstrukcija, kura stiprinās pie stiklašķiedras korpusa. Ir būvēts. Pāris dienu jautājums un kalpo nevainojami.
Patīkami paskatīties uz laivu(sarkano), kuru saimnieks uztur ar mīlestību. Labs komplekts!
Paldies jau jāsaka Steno vīriem. Viņi tak taisīja. Izmēģināju sālsūdenī, pagaidām viss ok, nokrāsoja labi, ne velti mēnesi gaidīju :-D
THE
Ļoti labs stiprinājums.
Respect.
Kur sutiji? Izskatas ideali!!
Pielikt var. Diez vaikaut ko gatavu stradīsi savai laivai. Steno laivām un Fjordstar ir jau gatavas platformas ko var izmantot, bet tās der konkrētām laivām un pielāgot grūti citai. Es savam ribam uzsūtīju metāla kronšteinu. Pirmdien iemetīšu bildi.
Zarāzij nebaidi cilvēku:)
Nekas tur nav novecojis, savas funkcijas motors pilda. Lietoju tādu jau otro gadu, esmu ļoti apmierināts, pazīstu vēl pāris šādu motoru īpašniekus un arī tie ir starā.
Par stiprināšanu, motors viennozīmīgi ir jāstiprina priekšā. Raitas ostā stāv RIB"s un tam ir šāds motors nostiprināts priekšā. Uz pūšļa purna pielīmē plastmasas paliktni pie kura savukārt piestiprina motora stiprināsanas kronšteinu un viss notiek. Turpat Raitas ostā ir veikals un tur to štruntu var nopirkt un pielīmēt.
Ja rocība atļauj ir noteikti vērts šādu motoru iegādāties.
Paldies par izglitosanu.
Pie amatieriem sitadas mantinas nonak ar nokavesanos. Protams, shtatos sis modelis varetu but novecojis. Man latvju balinam interese letais gals, galvenais, lai pilda svas funkcijas. Un nemaz jau tik lets ari nav.
Piekritu, ka nebutu seviski gudri sada veida stiprinat motoru Bow mount.
Bet ir tomer liela atskiriba kur motors ir novietots, prieksa vai aizmugure. Nedomaju, ka bus komfortabli braukt pret vilniem un veju ar aizmuguri (aizmugure novietotu motoru). Saubos, ka vins spetu purngalu noturet veja. Un, ja ari notures, tad diezgan atri akumulators bus sauss. Tiri mans personigais viedoklis.
Saprotu, ka sis motors ir domats platformu laivam (Bass Boat), kuteriem un gan jau pellai ar var piemanit. Bet nav jau mums tik daudz to vietu, kur nolaist laivu udeni. Tapec alternativa varetu but puslis 3-4m, kas cenaa ar ir krietni letaks par Baseni un kuteri.
Lai vai ka, bet gribetos izmantot tas pasas Powerdrive V2 I-Pilot novecojusas ficas ari uz pusli, ka piemeram:
Cienītais, manuprāt, nu pārāk specializētu tēmu atvēri vienam motora modelim... Būtu vismaz "MINN KOTA elektromotori" vtml.
Par tēmu runājot, tad PowerDrive V2 nosaukt par "inovāciju" ir diezgan komiski, jo tas kā reizi ir novecojis nosacīti lētā gala modelis, jaunākie ar plašāku fīču un funkcionalitātes klāstu ir Terrova (un tā jūras versija Riptide)...
Runājot par Tavu jautājumu, tad specializētus priekšgala bow mount stiprinājumus gumijas laivām neesmu redzējis, taču domāju, ka uz pasūtījuma jebkurš vietējais ražotājs kaut ko uztaisīs, lai gan verķis sanāks diezgan bīstams no drošības viedokļa.....Tā īsti neredzu funkcionālo jēgu kādēļ tieši vajag bow mount pūslim... Priekšgala motoru montāžu idejiski izdomāja lai cilvēki sežot uz platformas laivas priekšgalā varētu bez roku palīdzības laivu vadīt ar pedāli. Tagad, kad tālvadībai ir bezvadu risinājumi izvietojumam bow vai transom ir mazāka nozīme. Ja lielai un smagai laivai tas vēl varētu būt principiāli, tad pūslim nez...
Si tema varetu intereset daudzus copes holikus, ka ari viest skaidribu kur un ka izmantot so inovaciju elektro motoru pasaule.
Un man interesetu vai so verki var piemanit gumijas laivai prieksa (Bow mount).
Diezgan daudz raknajos pa Dr. Googlu, bet ta ari neko sakarigu neesmu atradis. Iznemot so amatiera uzparikti!!