daddy_j
8.mar
par šito konkrēto motoru nezinu, bet runā, ka, ja škodai, uzliek VW bļembaku, ejot drusku labāk :)))
Headhunter [6.mar]: Padziļinājumā grīdiņa no dēlīšiem derētu, lai lietus laikā nav pa peļķi jāstaigā.
RaimisD, 5.marts 2024, 17:47
hecs7 [5.mar]: Man ir 430.Ambers. ar pastiprinatu tranci. 15 zs.motors. it ka viss.oki ar maniem lielajiem kg it kā nekas jau nelogāsun negrab , njy vienigi kartigi rucka kad brauc nedaudz.li3kas ka apakšā grwb plastmasa Divatā loti brivi var copētManai krakšķ kad copē stāvot uz gala rundukiem. To var aprast, stikla šķiedras kaste 3-4mm biezumā.
kriiilv [5.mar]: Sveiki biedri!Man ir 430.Ambers. ar pastiprinatu tranci. 15 zs.motors. it ka viss.oki ar maniem lielajiem kg it kā nekas jau nelogāsun negrab , njy vienigi kartigi rucka kad brauc nedaudz.li3kas ka apakšā grwb plastmasa Divatā loti brivi var copēt
Interē atsauksmes par amber laivām, konkrēti par - AMBER 430 ALIGATOR un Motorlaiva AMBER 430E varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar kādu no šiem modeļiem un var pakomentēt par to plusiem un mīnusiem. Vai arī ieteikt kādu citu laivu tajā cenu diapazonā?!
RaimisD [5.mar]: kriiilv [13:28]: Sveiki biedri!Liels paldies par viedokli, lika aizdomāties… tā izvēle Latvijā mums nav diez ko liela tajā budžetā
Interē atsauksmes par amber laivām, konkrēti par - AMBER 430 ALIGATOR un Motorlaiva AMBER 430E varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar kādu no šiem modeļiem un var pakomentēt par to plusiem un mīnusiem. Vai arī ieteikt kādu citu laivu tajā cenu diapazonā?!Pats lietoju Amber 430, tai ir tāda pati bundža kā Aligator un E versijai.
Būs ļoti stabila. Nezinu vai tur norādītos 2m viļņus (C klase), bet metrīgie ripā nemet.
Noteikti būs viens kaitinošs sīkums. Nevarēsi pilnībā izliet ūdeni no korpusa. Ja laiva visu vasaru uz ūdens stāvēs tad kondensāts arī būs.
Pat apmetot ripā, ūdeni ārā dabūt nevar. Dēļ muļķīgi izvietotām stiprības ribām un pontoniem. Iespējams ka ir kaut ko konstrukcijā pamainījuši. Šaubos.
Ja neesi svarā zem 60kg tad tas viss klājs krakšķēs staigājot. Lietū būs arī slidens. Nāksies domāt kādu tapsējumu. Padziļinājumā grīdiņa no dēlīšiem derētu, lai lietus laikā nav pa peļķi jāstaigā.
Ja tie sānu runduki ir bez dalījuma, par ko šaubos, tad laba vieta kātiem, ja nē tad tik vieta nelietderīgi izmantota. Nav vajadzības tādai laivai pēc tik daudz kastelēm.
Tā pēc skata tīri ok.
Aizmugurē pie rumpeļa arī vajag grozāmo mīksto krēslu ar atzveltni, savādāk tālos gabalos mugura nogurst.
Rēķinies ka pie norādītās summas klāt salasīsies vēl ;). Neplāno par to ciparu dabūt to ko redzi bildē. Piemet vēl kādus 5 simtus. Tādiem sīkumiem kā enkurcilpām, borta gumijas uzlikai. Atsienamiem āķiem, ūdens noliešanas atverei , ņeržas uzlikām laivas ribām. utt.
(Ja plānojamos ūdeņos krasti nav dolomīta, tad ņeržu neliec, lieki urbumi laivas apakšā )
Un vai tas ir labākais dīls par to cenu, nu hvz.
Izstādē Ķīpenē paskaties, moš ir labāki varianti.
kriiilv [5.mar]: Sveiki biedri!Pats lietoju Amber 430, tai ir tāda pati bundža kā Aligator un E versijai.
Interē atsauksmes par amber laivām, konkrēti par - AMBER 430 ALIGATOR un Motorlaiva AMBER 430E varbūt kādam ir bijusi saskarsme ar kādu no šiem modeļiem un var pakomentēt par to plusiem un mīnusiem. Vai arī ieteikt kādu citu laivu tajā cenu diapazonā?!
Boatshop serviss un LaivuCentrs serviss ir divas dažādas, savstarpēji nesaistītas iestādes
ZobensArnis, 23.februāris 2024, 11:15
Skaidrs. Tad jau drošības pēc būs arī jāpārslēdzas uz citu servisa vietu. Eļļas jau pašam nav problēmu nomainīt, bet, ja jādara kaut kas nopietnāks, tad labāk vedu uz servisu. Vēlme jau ir pašam paskrūvēties, bet dēļ mazās pieredzes ar laivas motoriem bail kaut ko sačakarēt.....
Headhunter, 23.februāris 2024, 08:08
Headhunter [23.feb]: Skaidrs. Tad jau drošības pēc būs arī jāpārslēdzas uz citu servisa vietu. Eļļas jau pašam nav problēmu nomainīt, bet, ja jādara kaut kas nopietnāks, tad labāk vedu uz servisu. Vēlme jau ir pašam paskrūvēties, bet dēļ mazās pieredzes ar laivas motoriem bail kaut ko sačakarēt.....Silti to iesaku. Arī pēc viņu "remonta" motors negāja un biju spiests meklēt vainu vèl 3 servisos (beigās tikai meistars Bums palīdzēja- slāpa pie lielākiem apgriezieniem). Interesantākais ir tas, ka vienā no servisiem, manā acu priekšā no degvielas sistēmas ņēma ārā gana palielas gumijas caurules atliekas (gabaliņus)