Spininga kāti

...esmu lasījis, ka āķa aizkabinamos neliek tāpēc, ka āķis var ieskrāpet epoksīda virsmu un tā izsaukt lavīnveida bojājumu tajā vietā. Špinings ieplaisā, un sliktākajā gadījumā lūzt. Bet ja cenu šamajam uzliek kartīgu, tad lai pirktu...uzliek arī āķa karināmo, jo tas atmaksājās....
30.jūlijs 2014, 10:42 | links
 
...esmu lasījis, ka āķa aizkabinamos neliek tāpēc, ka āķis var ieskrāpet epoksīda virsmu un tā izsaukt lavīnveida bojājumu tajā vietā. Špinings ieplaisā, un sliktākajā gadījumā lūzt. Bet ja cenu šamajam uzliek kartīgu, tad lai pirktu...uzliek arī āķa karināmo, jo tas atmaksājās....

Rxq, 30.jūlijs 2014, 10:42


Tieši tā! Lielākai daļai japāņu kātu šo rinķīšu nav tieši tā iemesla dēļ, ka viņi izmanto augstākās klases ļoti delikātu un plānu grafītu, un uzskata ka nekāds iespējams āķa spices kontakts ar kātu nav pieļaujams. Viņi liek turētājus uz gumijām ar spices fisatoru ar magnētu. Mēs tādus bijām bišķin ievilkuši no Owner, taču nenovērtējām popularitāti- 50gab. izgrāba vienā setā čutj ne kaudamies, a tagad vairs uz šo sezonu no ražotāja nepasūtīsi, jo Owner izceļas ar ļooti lēnām piegādēm ... Meklējam alternatīvu...
30.jūlijs 2014, 13:41 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.
30.jūlijs 2014, 13:51 | links
 
Vajadzīgas atsauksmes no tiem kas ir lietojuši - Vai Graphiteleader Tiro GOTS-792ML zandartu copei nav par mīkstu? Ko teiksiet?
31.jūlijs 2014, 00:26 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.

maituputns, 30.jūlijs 2014, 13:51


sho gan nezinaaju. Liels paldies par praktisu padomu :)
31.jūlijs 2014, 16:16 | links
 
Āķis ir mazākā bēda. Iedomājaties kad tiek aizkabināts māneklis, piemēram ar džiggalvu. Un tad kāts tiek ielikts laivā un notiek pārbrauciens pa viļņiem pietiekami lielā ātrumā. Džiggalva tā vien klapē pa kātu. Lai arī apakšējā daļa ir resnāka, vienalga grafīts tiek bojāts.

maituputns, 30.jūlijs 2014, 13:51


Šo es piefiksēju, kad gar krastu vazājos ar džiga kātu. Ejot no vietas uz vietu, kabināju aiz āķu turētāja, kas radīja visu laiku monotonu ausaines dauzīšanos pa kātu. Iztēlojos savā galvā to kā blīva objekta sišanos pret stiklu, tāpēc ātri vien sāku mānekļus turēt rokās, ejot no vietas uz vietu.
31.jūlijs 2014, 16:49 | links
 
Skatos, ka vīri ir aizķēruši dikti delikātu tēmu par āķu aizkabināšanas vietām, tā lietderīgumu un iespējamo bojājumu sekām.
Es gribētu šai sakarā izteikt savu viedokli.
Cik noprotu, tad runa ir par kāta apakšējo daļu (resnāko galu), kur tiek iestrādātas cilpas speciāli mānekļu aizkabināšanai. Ja jau mēs tik skurpolozi uz šo lietu skatāmies, tad katrs sevi cienoš copmanis izdomās kā savu kātu no šīs iespējamās traumas pasargāt, piemēram uzlīmējot 10-20 cm garu aizsarg materiāla sloksnīti ap kata daļu, kura neļaus māneklim šo bojājumu izdarīt. Ir taču tik daudz iespējamo materiālu, sākot no parasta plānā porolona līdz pat visādiem tehniskajiem materiāliem un galu beigās zamšaudumam līdzīgu materiālu ar vienkāršu divpusējo līplentas materiālu vai ko tamlīdzīgu. Cik nu kuram iztēle tālu raisās, līdzekļi atļauj un augsti izkoptais profesionalisms uz izteikto jūtīgumu iezīmē savu robežu. Nedomāju, ka tie centimetri padarīs to kātu darba nespējīgu un atņems tam piedēvēto jūtīgumu.
31.jūlijs 2014, 22:03 | links
 
Skatos, ka vīri ir aizķēruši dikti delikātu tēmu par āķu aizkabināšanas vietām, tā lietderīgumu un iespējamo bojājumu sekām.
Es gribētu šai sakarā izteikt savu viedokli.
Cik noprotu, tad runa ir par kāta apakšējo daļu (resnāko galu), kur tiek iestrādātas cilpas speciāli mānekļu aizkabināšanai. Ja jau mēs tik skurpolozi uz šo lietu skatāmies, tad katrs sevi cienoš copmanis izdomās kā savu kātu no šīs iespējamās traumas pasargāt, piemēram uzlīmējot 10-20 cm garu aizsarg materiāla sloksnīti ap kata daļu, kura neļaus māneklim šo bojājumu izdarīt. Ir taču tik daudz iespējamo materiālu, sākot no parasta plānā porolona līdz pat visādiem tehniskajiem materiāliem un galu beigās zamšaudumam līdzīgu materiālu ar vienkāršu divpusējo līplentas materiālu vai ko tamlīdzīgu. Cik nu kuram iztēle tālu raisās, līdzekļi atļauj un augsti izkoptais profesionalisms uz izteikto jūtīgumu iezīmē savu robežu. Nedomāju, ka tie centimetri padarīs to kātu darba nespējīgu un atņems tam piedēvēto jūtīgumu.

veliks, 31.jūlijs 2014, 22:03


Izdarīt jau var visu, taču par to reti aizdomājas...
Un biezajam grafītam vai stikla šķidrai jau tāda paskrāpēšana un pabukņīšana neko dižu nenodara, adudziem amerikāņu kātiem var pat pa virsu lēkāt vai traktoru dzīt pāri, ko viņi savos reklāmas ruļlos ar lepnumu rāda :) Ja ražotājs āķi ir iestrādājis, tad uz to arī parasti karina un niespringst... Neesmu ne redzējis ne pat dzirdējis, ka tādi kāti lūstu pie ručkas...A ja runa sākas par delikātu japāni un augstā gala smalki-trauslo supejūtīgo virs 99.7% modulāro grafītu , tad gan visi šie smalkumi vajadzīgi...

Ja skatamies tā vispārīgi, tad ir milzums šāda tipa verķīsu un smalkumu ko japāņi taisa, kurus reāli var uztaisīt mājas apstākļos... tikai daudziem patīk copēt nevis ķimerēties... Japāņi un amerikāņi taisa gatavas lietas uzreiz priekš cilvēkiem, nevis tāds ko jāņemas vai jādod profesionāliem meistariem ar "zelta rokām"...
31.jūlijs 2014, 22:16 | links
 
Kabinu un kabināšu pie tā turētāja un mierīgu sirdi copēšu tālāk. Nu Nekas nav lūzis tajā vietā un salūzt nevar... Bet nu, katrs dara kā grib, nu gluži kā tās cimperlīgās meičas :D
Lai Rīt labi kabinās :)
31.jūlijs 2014, 22:39 | links
 
Par to jau ir šis stāsts. Palasot šādus komentārus tā vien liekas, ka katrs otrais sapircis ,,kristāl trauslus" kātus ar kuriem pat normāli pacopēt nevar, ka tikai kautkas nenotiek.
Man savā praksē vēl nav nācies saskarties ar tādiem sīkumiem, ka kāts būtu salūzis līdzīgu iemeslu pēc. Ir bijuši gadījumi ar spicēm bet arī uz to es īpaši neiespringstu, varbūt pārāk īsi gabaliņi nolūzuši, nezinu, bet es pārlīmēju gala riņķi zemāk un copēju tālāk.
Man vienkārši izskatījās pārāk ,,uzspēlēta" šī tēma. Pieņemot to, ka cilvēks ir visu mūžu krājis un beidzot nopircis sev kātu par kādiem pāris simtiem eiro, taču vajadzētu būt prātam, kā to pasargāt no tīšiem bojājumiem un to nolāpīto vobleri, kas to kātu nemitīgi bojā, galu beigās var tak pie vai zem spoles aizkabināt. Vai to kātu vienkārši atstāt čeholā un mājās aiz skapi atstāt, tad vispār nekas nenotiks.
31.jūlijs 2014, 23:55 | links
 
Brīvdienās iztestēju kātiņu, ko dabūju no Zarazas (jig.lv) - Favorite Blue Bird 1-7gr., kātiņš ĻOTI patika, sākotnēji tas man tika testēts uz slodzi dīķī ar karpiņām 500-700gr., to tas godam izturēja, tad mēģināts uz ducīšiem un asariem, nekādu problēmu ar zivs pieciršanu, noturēšanu un izvadīšanu. Kāts diezgan ass, ir jūtama rezerve, metiens precīzs un pie 1,95m arī adekvāti tāls, nekādas spicītes parazīt-kustības netika manītas. Testēts tika ar džiggalvām 1,5-3gr. + 3cm tvisterīši, pārslogot nemēģināju, bet pēc sajūtām to var droši darīt. Kā sacīt jāsaka, par pirkumu esmu apmierināts. :)
4.augusts 2014, 09:23 | links
 
Kabinu un kabināšu pie tā turētāja un mierīgu sirdi copēšu tālāk. Nu Nekas nav lūzis tajā vietā un salūzt nevar... Bet nu, katrs dara kā grib, nu gluži kā tās cimperlīgās meičas :D
Lai Rīt labi kabinās :)

itaalis, 31.jūlijs 2014, 22:39


Mēs arī kabinām un kabināsim gan džigus gan citas lietas pie kāta, veikalos var noprikt tādus plastmasas verķīšus, kurus ar gumiju piestiprina. Abiem TICTiem tādi ir piestiķēti, nav ne vainas, jo vieglie volframiņi neko vieglajiem kātie nenodara, ja atrodas tuvu klāt, no stress....

Ko gan noteikti iesaku - uzmanieties ar brīvajiem sviniem, piem, no atvoda, DS utt kuri karājas auklā... braucot ņemiet nost vai nostipriniet, jo pa viļņiem tie riktīgi iet pa gaisu un var traumēt grafītus.
4.augusts 2014, 10:19 | links
 
Atsauksmes par Salmo tioga kātu 7-23g? 230cm , gaujā , uz zandartiem , asariem un arī līdakām.
jiggot un okuma octana 5:0:1 spolīti?
7.augusts 2014, 01:58 | links
 
Piekrītu Velikam, nestādos priekšā kā un kur ir jādauza tas kāts, lai šamējais salūztu no tā , ka māneklis aizkabināts aiz austiņas. Laikam jau tie kam tas noticies, ar kātu dauzījuši kaimiņa suni, kas čurā zemeņu dobēs.
7.augusts 2014, 10:02 | links
 
Piekrītu Velikam, nestādos priekšā kā un kur ir jādauza tas kāts, lai šamējais salūztu no tā , ka māneklis aizkabināts aiz austiņas. Laikam jau tie kam tas noticies, ar kātu dauzījuši kaimiņa suni, kas čurā zemeņu dobēs.

papsis, 7.augusts 2014, 10:02

Ja lieto ikdienišķos kātus cenā līdz 100Euro, tad jā...var karināt un vēl karinat. Bet ja ir cieņa pret savu špiningu, hobiju, iegādats smalks, "augstākās raudzes" kāts, tad tāda rīcība ir necieņa pret savu "darba rīku " un "prieka avotu. Ja naudas daudz, tad necieņa ir nopērkama...........
7.augusts 2014, 10:07 | links
 
Vai kāds ir rokās turējis kātu Calyber 198cm 7-28g. ML 112gr.? Vajadzīgs uz līdakām, no laivas, pārsvarā tvičošanai ar 10-15g. smagiem vobleriem. Paldies par info! Šeit neliels apraksts angliski:
DAM CALYB SP UL 2-PIECE CANE TC 36 N carbon. EVA handle, comfortable armrests and provide the opportunity to move fast. All Calyb cane, special soft-textured Fuji® machines were equipped with beds and SIC rings.
7.augusts 2014, 17:08 | links
 
Pardodu katus salmo elite x-twich salmo diamond agressor, salmo power spin,
7.augusts 2014, 17:38 | links
 
Nevaru izvēlēties starp Team Salmo Treno 207cm un Team Salmo Ballist 180cm kātiem.
Tvičosanai no laivas ar poperiem, walkeriem, seklajiem vobleriem, bet labprāt pamācītos arī Jigu. Vai 207cm Treno nebūs par garu? No otras puses, Treno var izmantot arī Jigam, Ballist vairāk tvičam.
8.augusts 2014, 16:34 | links
 
Nevaru izvēlēties starp Team Salmo Treno 207cm un Team Salmo Ballist 180cm kātiem.
Tvičosanai no laivas ar poperiem, walkeriem, seklajiem vobleriem, bet labprāt pamācītos arī Jigu. Vai 207cm Treno nebūs par garu? No otras puses, Treno var izmantot arī Jigam, Ballist vairāk tvičam.

Jokdaris, 8.augusts 2014, 16:34


Treno ir jocīgs kāts, pozicionēts kā kā tviča/džiga, kas principā mūsu apstākļos ir stipri atšķirīgas un grūti savietojamas tehnikas... Acīmredzot ar spiedienu uz Krievijas tirgu, tur veči Volgā utml. ar smagiem 30+ gramiem bombī ar bomjveidīgiem kātiem. Nu un sanācis tāds universālis, nevar saprast...Par Ballist neko nemācēšu teikt... Elite x-Twict ir ļoti labi darba kāti, bet nu te cik saprotu gribas ko "biezāku"...
Kā interesantu alternatīvu iesaku izskatīt FAVORITE New Spirit 1.98m.... Labi nostrādādāts, oriģinālā Fuji ručka un rinķi , viegls , ass un skanīgs. Manuprāt, baigi pareizais ručkas izvietojums gan twicham, gan dropshotamm, gan arī džigam - ļoti īsas spoles turētāja priekšējā daļa ļauj turēt pirkstu pa tiešo uz blankas un just jebkuru pieskārienu rokā. Es ta tvičoju 2x gadā, bet šis kāts mani "uzrunāja" un paņēmu sev dropshotam, pagaidāmn esmu apmierināts kā zīlonis :)
8.augusts 2014, 23:33 | links
 
Kādi plusi un mīnusi ir viendaļīgajam tviča kātam pret divdaļīgo?
9.augusts 2014, 23:21 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager