Spoles

Šheit ir īss un vnk skaidrojums
https://www.youtube.com/watch?v=zlOp5CbA6mw
16.februāris 2018, 19:01 | links
 
Vislabākais padoms,kas varētu būt,labāk pašam neaiztikt.Ja nav peredzes.
Var nomainīt to eļļu arī MagSealam arī mājas apstākļos.
Reduktoru arī var atjaukt.
Šajās spolēs viss ir daudz sarežģītāk.
Vecajās varēja visu lēnā garā pats izdarīt.
Pagaidi,pamētā,cerēsim,ka viss piestrādāsies....
16.februāris 2018, 18:44 | links
 
Paldies veči!
16.februāris 2018, 18:32 | links
 
Var arī gadīties,ka mehānisms jauns un gan jau kādā 3.reizē vnk piestrādāsies.
MagSeal galvenā koncepcija,pasargāt reduktoru
As we know, saltwater is bad news for reels especially when left exposed for prolonged periods. Washing under running tapwater typically removes excess salt but minute amounts diluted with tapwater can still seep through into a reel’s gearbox. Over time, corrosion kicks in and eventually causes havoc with the gears and bearings. Water normally finds its way into a spinning reel’s gearbox via a very minute gap between the rotor and opening of the body. Strategically sealing this gap with rubber gaskets or O-rings can significantly reduce the possibility of water entry but the downside of this solution is the existence of cranking inertia. There is a sense of slight resistance when engaging the reel handle. While this is negligible when cranking under load, it is rather noticeable during free spin compared to a reel without such sealing. Constant friction also wears these seals out over time, which eventually allows water penetration into the reel’s gear works.
16.februāris 2018, 18:28 | links
 
Nu nemāci cilvēkam nelabas lietas. Tur taču MagSeal magnētiskā eļļa, nafig kaut ko jaukt vaļā un ievazāt citas mikrodaļiņas, tad jau visa jēga tam MagSeal zūd.

Visdrīzākais spolei vienkārši "jāiegriežas"

Ja uzmanīgi lasiji,tad runa gāja tieši par reduktoru.
http://www.daiwa.com/global/en/magsealed/
16.februāris 2018, 18:17 | links
 
Dzirdēju no viena cilvēka, ja lielāks drag tad lielāka iespēja ka var parādīties lufte. Ko varat kungi pakomentēt?

Elvijs1, 16.februāris 2018, 16:33


Drag realitātē nozīmē tikai vienu lietu - uz cik kg rāvienu var maksimāli aizgriezt spoli, respektīvi cik stipri var saspiesties spoles bremzes mehānisma diski un cik plašā diapazonā tas regulējas!

Jebkuras lugtes var rasties tikai tur, kur ir kaut kāds sakars ar zobratiem, bemzē zobratu nav :)

Drag rāditājs pats par sevi nenozīmē ka spole ir izturīgāka vai mazāk izturīga, tikai tā tīri psiholoģiski-indikatīvi.
16.februāris 2018, 18:01 | links
 
[quote=517473]Daiwa Fuego LT 3000-CXH ir klāt! Uz sajūtām liekas tāda pastīva, pagaidām esmu vīlies :(

Apskaties,varbūt smēra par maz reduktorā.Ta gadās arī jaunam spolēm.
Man ir 2500,lietota tikai 3 spin reizes.Neko sliktu nevaru teikt,pagaidām

DSV, 16.februāris 2018, 15:42


Nu nemāci cilvēkam nelabas lietas. Tur taču MagSeal magnētiskā eļļa, nafig kaut ko jaukt vaļā un ievazāt citas mikrodaļiņas, tad jau visa jēga tam MagSeal zūd.

Visdrīzākais spolei vienkārši "jāiegriežas"
16.februāris 2018, 17:57 | links
 
[quote=517587]Dzirdēju no viena cilvēka, ja lielāks drag tad lielāka iespēja ka var parādīties lufte. Ko varat kungi pakomentēt?

Ar Drag šeit nebūs nekāda sakara.
Viss atkarājas no tā,cik precīzi viss ir salikts,kādi gultņi lietoti(gan jau,ka rūpnīca zin).Kur savākta.Arī ķinieši to spēj,tagad.Tas viss attiecas uz vadošo firmu spolēm.
Šis viss attiecas arī uz jebkuru citu mehānismu.
Ir vēl daži faktori,t.i īsumā.
Ar citām varētu būt visādi....
16.februāris 2018, 17:28 | links
 
Dzirdēju no viena cilvēka, ja lielāks drag tad lielāka iespēja ka var parādīties lufte. Ko varat kungi pakomentēt?
16.februāris 2018, 16:33 | links
 
[quote=517473]Daiwa Fuego LT 3000-CXH ir klāt! Uz sajūtām liekas tāda pastīva, pagaidām esmu vīlies :(

Apskaties,varbūt smēra par maz reduktorā.Ta gadās arī jaunam spolēm.
Man ir 2500,lietota tikai 3 spin reizes.Neko sliktu nevaru teikt,pagaidām
16.februāris 2018, 15:42 | links
 
Kāpēc tieši izvēlējies Fuego nevis piemēram Frīmu?

Elvijs1, 16.februāris 2018, 09:25


neliels salīdzinājums:
Fuego galvenais pluss ir mazāks svars- Freams 2500A- 265g, Fuego 2500- 205g! Arī gultņi Fuego ir vairāk 4:6 un pārnesums, konkrētajam modelim -6.2:1, turpretī Freams tikai 4.6:1
Teorētiski Max drag Fuego ir 10kg, bet Freams 7kg, tā ka tai vajadzētu būt izturīgākai pie dažādām spēka tehnikām- smagais džigs, drops, tvičs utml
16.februāris 2018, 12:00 | links
 
Elvijs1 [16.feb]: Kāpēc tieši izvēlējies Fuego nevis piemēram Frīmu?
Frīms ir jau . Fuego lielāks drag, jāsalīdzina.
16.februāris 2018, 09:43 | links
 
Kāpēc tieši izvēlējies Fuego nevis piemēram Frīmu?
16.februāris 2018, 09:25 | links
 
Uz sajūtām liekas tāda pastīva, pagaidām esmu agnisk, 15.februāris 2018, 20:07[/quote]

Hmm, gribēju tieši aizbraukt šodien uz Fishdiscountu aplūkot so spoli, kas viņai stīvs, jeb kas nepatika?
16.februāris 2018, 09:23 | links
 
Daiwa Fuego LT 3000-CXH ir klāt! Uz sajūtām liekas tāda pastīva, pagaidām esmu vīlies :(



agnisk, 15.februāris 2018, 20:07

Tā no sākuma ,liekas ,jābūt.
15.februāris 2018, 20:45 | links
 
Daiwa Fuego LT 3000-CXH ir klāt! Uz sajūtām liekas tāda pastīva, pagaidām esmu vīlies :(

15.februāris 2018, 20:07 | links
 
Kad ta mūsmājās parādīsies Stella 2018 ? Kāds nav jau iečamdījis ?

skutans, 11.februāris 2018, 21:46


Nākammēnes parādīšoties pie LV bodniekiem. Varēs iečamdīt :)
12.februāris 2018, 11:12 | links
 
Kad ta mūsmājās parādīsies Stella 2018 ? Kāds nav jau iečamdījis ?
11.februāris 2018, 21:46 | links
 
onkyo [10.feb]: Ir kāds Shimano Vanquish C3000 lietotājs?
Kā spole tiek galā džiga galvu 24-28gr + 4" māneklis?
Tiek galā ļoti labi,izmantoju dropā dziga un uz lašiem. Pec divām sezonam nojuka ietinejgultnis nav sāpīgi 10€
10.februāris 2018, 22:32 | links
 
Ļoti labi tiek galā! Ja reiz zini, ko pirki, tad kāpēc tāds publisks jautājums???

Jums cienītais kas sāp, ka tik asa uztvere?
Kā jau minēju, tad jautājums bija tieši par praktisko pusi - lietotāja atsauksmēm. Kungi, paldies jums par atbildēm.
10.februāris 2018, 20:15 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Custom creative templates for DoubleClick for Publishers