Makšķernieku veikalu cenu starpības-kur dārgak kur lētāk!

interesanti kāpec eboat veikalā kostīms Norfin maksā pa 10ls lētāk nekā tajā pasā firmā-Salmo kas viņus izplata!
24.janvāris 2013, 11:41 | links
 
tāpēc, ka interneta veikaliem nav veikalu telpu nomas, pārdevēju, apsardzes u.t.t. algas u.t.t., tas ir normāli, man kā MT vadītājam arī interneta veikali ir kā dadzis pakaļā, bet ... diemžēl pagaidām ar to cīnīties nevaru, tik cik patstāvīgiem un labiem klientiem varam arī kādu papildus bonusu piedāvāt :), plus vēl tas, ka tu vari visu pielaikot, aptaustīt un nopirkt to ko vajag, nevis nōpirkt un pēc tam skraidīt mainot..., pietam es tagad strādāju pie Salmo veikalu klientu lojalitātes programmas pārstrādes, gribu izdarīt tā, lai Salmo klienta karte dotu ļoti ievērojamas priekšrocības ..., ar jaunās sezonas tuvošanos sāksim spēlēties ar cenām, lielākie piegādātāji jau ir apzināti un atsevišķām akcijām piekrituši. Kurš gan negribēs nopirkt labu Abu, Okuma vai Shimano spoli par 25-30 procenti lētāk :), bet tas būs 1 -2 dienas un tikai Salmo klienta karšu īpašniekiem ..... .

ar savu veikalnieku vienmēr var kaut ko sarunāt :):), ja runā :):)
24.janvāris 2013, 11:54 | links
 
Ne vienmeer vajag Salmo karti lai iegaadaatos leetaak. Un ne tikai 30%+. :D
Peace!
24.janvāris 2013, 12:01 | links
 
Piekrītu NG, mute ir un runāt var vienmēr, visas lietas ir runājamas. Un starpība Ls 10 nav tā vērta, lai nopirku dārgu lietu bez pielaikošanas, apčamdīšanas, pārdevēja uzklausīšanas arī atsevišķos gadījumos, tobiš, kaķi maisā un plus vēl gaidītu preci. Aizgāji, apčamdīji, iepatikās, vajag, vari atļauties, ņem ciet un Tev jau ir.
24.janvāris 2013, 12:07 | links
 
Nu man bija ka Decembrī pirku peldošo kostīmu Salmo spice hom tad ar gariem zobiem iedeva 5% atlaidi!Pardevējs gados piekrita atlaide bet pardevēja nu negriboši iedeva to atlaidi!
24.janvāris 2013, 12:14 | links
 
Un ja runa iet pa cenām tad pastāv arī tāda lieta ka labāk pārdot vairāk preces pa zemāku bišķi cenu un gūt lielākus ienākumus nevis gaidīt kamer nopērk vienu to preci ar 200%uzcenojumu!Kā piemēram-
EiZii
Par to leetaak un "kaut kas nav kaartiibaa" neaizsvilies.
Es Nero nazhus esmu aplipinaajis ar Ls3.50 cenu ziimeem...
Muusu valstii, copes riiku jomaa, cenu nenosaka izmaksas, bet gan andelmanju apetiite (gjimenju lielums).
24.janvāris 2013, 08:42 | citēt | links
A citur tie naži maksā pāri 5ls!pa 5ls nedēļas laikā nopēr divus komplektus bet pa 3.5ls nopērk 15 komplektus!
24.janvāris 2013, 12:21 | links
 
NG-NG
ir jau daudzi maziņie veikali kas piekopj jau to atlaižu programmu bet jūs pa dienām runājat bet viņiem ir uz nedēļu 25% atlaide konkrētām precēm nākošajā nedēļā citām precēm atlaide un tā tālāk!par šādu patlaižu ieviešanu 10+
Bet vajadzētu neaizmirst par informācijas iegūšanu internetā lai nav katru otro dienu jāskraida uz veikalu!
24.janvāris 2013, 12:25 | links
 
Ja tā būtu,ka pērk 15 gab 5-cu vietā... :)
Ir prece uz kuru veikals pelna un ir prece kuru pārdod krietni mazākos daudzumos,bet to tur uz vietas asortimenta dēļ un lai nebūtu situacijas,ka kaut kas trūkst.
Strādājot uz pasūtījumu ir krietni vieglāk,tāpec arī cena ir cita,nav jaiegulda lieli līdzekļi,respektīvi prece(nauda)nestāv veikalā ilgāku laiku!

Nevienam neienāk prātā skaitīt piena izmaksas un noietu,bet kāpēc tāda starpība cenā? :)
24.janvāris 2013, 12:34 | links
 
Bet vartaču ieiet veikalā apčamdīt sev vēlamo preci, apģērbu pielaikot piefiksēt kodus un pasūtīt interneta veikalā. Zinu ka daudzi tā dara un tā prece sanāk reizēm pat pa 10-30% lētāka, ja ne vēl vairāk.:-)
24.janvāris 2013, 12:38 | links
 
jeeska
man ar ir zināni cilvēki kas tā dara!var ietaupīt smukas summas pa sezonu!čoms šitā ietaupīja 300ls šogad un tas nav maz!
24.janvāris 2013, 12:42 | links
 
jeeska...

nu tieši tāpēc jau tam internetrnetveikalam ir lētāk, ka tam nav jānodrošina fiziski preci turēt uz vietas ko aptaustīt, dzīvu puslīdz pieklājīgu pārdevēju un telpas :)
no patērētāja puses, protams, it kā labāk nopirkt lētāk un pēc tam hotj ūdensplūdi... Tikai sekas ir tādas, ka tie fiziskie veikali arī kļūst nabadzīgāki sortimenta ziņā, jo nevar atļauties vairs tik daudz preces turēt uz vietas utt.

tas, ka fiziskie veikali kļūst par showroom'iem kuros preci apskatās un tad reālo iegādi veic internetā tā ir izplatīta problēma kam tāda 100%
risinājuma nav... Tā ir problēma arī ražotājiem, kam interneta veikali kanibalizē tirgu citiem partneriem, kuri it kā ražotāja preces tirdzniecībā iegulda vairāk līdzekļu un pūļu. A normāls ražotājs vienmēr domā par to lai viņam būtu paēduši un lojāli izplatītāji, nevis šakāļu bars kas rauj viens otram no mutes driskas... Daudzi ražotāji (it sevišķi US) vispār atsakās slēgt sadarbības līgumus ar uzņēmējiem, kam nav brick&mortar (fiziska) veikala.
24.janvāris 2013, 12:52 | links
 
Veikalnieku jomā bardaks ir, un galvenokārt tikai tāpēc ka par Andelmaņiem/Pārdevējiem/iepricējiem ir kļuvuši Copmaņi paši, viņu sievas, paziņas utt , nevis "nominālie" speciālisti-un šo situāciju diktē mūsu mazais tigus.Tad arī sanāk situācijas, kad "pavārs" ir kuģa kapteinis.
Man ir tā Salmo karte bet es viņu nemaz bodē arā nevelku-jo pa entajiem 100tiem neiepērkos t.i. jēgas nekādas.
24.janvāris 2013, 12:56 | links
 
Pag Robchik a kas tur slikts, ka copeslietu biznesus bīda copmaņi un pārdevēji ir copmaņi? Tas taču ir tikai labi no pircēja viedokļa, manuprāt - vismaz kaut ko saprot no paša sortimenta un patērētāju vajadzībām. Tas, ka kādam pietrūkst sapratnes par biznesu vai izglītības utt. nav nekāda sakara ar to vai ir vai nav copmanis.
24.janvāris 2013, 13:07 | links
 
NG interneta veikali dadzis pakaļā ir tāpēc,
ka salmo pašam nav interneta veikals. Tiko jūs paši sāksiet konkurēt ar visādiem internetiem, tā visi tavi dadži (vai vairums) no tiem iznīks. Neieslīgšu niansēs, kurš vainīgs, kura nolaidība, bet tas, ka Salmo nav sava ineta veikala ir tikai un vienīgi nolaidība (vai nabadzība?). No neta veikaliem nekur neizbēgs, ir tikai viens veids kā ar viņiem tikt galā un to jūsu marketinga speci labi zin :)) Tākā, lai veicas :)

P.S nesaku, ka tas ir viegli un lēti tik lielam uzņēmumam palaist savu tirgu internetā.
24.janvāris 2013, 13:55 | links
 
mazkalns - :):) saprast un darīt ir dažādas lietas un nav jau īstas vajadzības to darīt :), viss jau notiekās , bet... tieši tas, ko raksta Krafts vairāk ir dzinulis pamainīt spēles noteikumus, arī pašiem gribās kaut ko biki pamainīt, citādāk rutīnā iegrimstot var aizmirst, ka jāstrādā :):)
24.janvāris 2013, 14:36 | links
 
kraft...

Tu neņem vērā to, ka Salmo pats ir gan ražotājs/ vairumtirgotājs, gan pats tirgojas... Tur sanāk baiga dillemma... Vai nu ekskluzīvi tikai pašam tirgot savu preci tikai savos veikalos, vai arī veidot distribūcijas tīklu... Ekskluzīvi tirgojot var teorētiski nodrošināt tirgus cenu kontroli, taču būtiski palielinās mārketinga izmaksas brenda atpazīstamībai un mērķtirgus... Viens liels un varens zilonis tāpat notirgos mazāk kā 100 susļiki... Tagad Salmo produkcija ir 100tos veikalu un visi to pazīst... Bet tad atkal jautājums, kā lai tos partnerus piesaista... Ja rāžotājs tirgos savā veiklā lētāk nekā dod partneriem, tad kāda partneru interese? Līdz ar to loģiski tiek dotas dīleru atlaides un var būt situācija, ka kaut kur Salmo produkcija ir lētāka kā Salmo veikalā...
24.janvāris 2013, 14:42 | links
 
p.s. Salmo nestrādāju :)
24.janvāris 2013, 14:49 | links
 
99 % gadijumos ieperkos i-neta, bet nupat nopirku pa 30 ls laplandus Juglas bode tikai tapec, ka pardeveji bija pietiekami pozitivi. savadak butu nemis pa 5 ls letak ieks i-neta. laba attieksme no pardeveja veicina mani otblagodaritj veikalnieku. tas ta, pardomas, ka bodes bija, ir un bus.
24.janvāris 2013, 15:02 | links
 
Tirgus cenu var kontrolēt ražotājs, ja viņam ir tāda vēlme. Vēlmei jābūt, jo interneta veikals nerosina uzticību ražotājam, kvalitāte paliek sekundāra un cena notiecošais. Otrs kā rakstīja, visi aiziet uz veikalu apčamda un nopērk interneta veikalā. Ja veikals paliek par izstāžu zāli, tad par vietu tādā ir jāmaksā. Attiecīgi, ja ražotājas neregulē cenu, tad ātri vien pazūd interese viņa produkciju tirgot.
Vairumtirdzniecība no mazumtirdzniecības ir jānošķir, nepatikšanas sākās, kad tas ir sajaukts kopā, jo mērķi dažādi, mazumtirdzniecībai jāstimulē noiets, lojalitāte attiecībā uz zīmolu, bet mazumtirdzniecībai veikals, vai veikalu ķēde un pieķeršanās veikalam.... utt.
24.janvāris 2013, 15:02 | links
 
atvainojos vairumtirdzniecībai jāstimulē kopējais noiets, lojalitāte attiecībā uz zīmolu + distribūcija utt.
24.janvāris 2013, 15:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager