Liels paldies visiem par viedokli, noteikti ņemsim vērā, lai uzlabotu mūsu servisu. Pirms veram šo tēmu ciet, iekomentēšu uz dažām no jūsu replikām.
Protams visas šīs lietas ir saistītas ar mūsu tirgus lielumu, kā jau iekomentēja kāds no jums. Poļi vai Ukraiņi iepērk visas lietas tūkstošos, mēs Latvija labi ja desmitos. Noliktavas viņiem ir pilnas ar preci, kurās veikals var iegūt visu vajadzīgo preci gandrīz jebkurā laikā. Protams, ka mēs cenšamies pārdot jebkuru preci un priecājamies par katru klientu, kas ir gatavs pagaidīt. Mēs neesam ne poļi, ukraiņi un protams arī ne vjetnamieši, cīnamies par katru klientu.
1. Maksājuma veidi mājas lapā ir norādīti divi. Viens ir ar pārskaitījumu, kur klientam ir jāsagaida pasūtījuma apstiprinošs rēķins un tikai tad jāveic apmaksa. Apstiprinošais rēķins tiek izsūtīts tikai tad kad rēali prece ir pieejama klientam.
2. PayPal - viegls un ātrs apmaksas veids. Naudu kā pārdevējs tā arī pircējs saņem 30 sekunžu laikā. Ja produkts nav pieejams un klients nevēlas gaidīt, nauda tiek atgriezta nekavējoties.
Visas šīs te darbības aizņem dažas minūtes. Ja to mēs salīdzinam ar došanos uz veikalu, tad es domāju, ka komentāri ir nevietā par jūsu laika necienīšanu, bezdarbniekiem utt.
3. Produkta pieejamības rādīšanu vai nerādīšanu protams var tehniski atrisināt, atomātiski sinhronizējot noliktavas atlikumus ar mājas lapu. Diemžēl šādas sistēmas ieviešana prasa pietiekami lielus līdzekļus, kurus patreiz nevaram atļauties. Manuāli to darīt var atļauties mazas mājas lapas, regulāri pārbaudot sortimentu. Mūsu gadījumā to darīt ar vairākiem tukstošiem produktu nav iespējams. Sortiments un noliktavas atlikumi bieži vien mainās pa stundām sezonas laikā.
4. Mūsu viedoklis ir, ka klientam ir ērti redzēt visus Rudra krāsojumus kādi pastāv vienā vietā. Nav jāstaigā pa vairākām lapām un jāmeklē varianti. Ja tā tas nebūtu, nedomāju, ka man šāda mājas lapa vispār liktos interesanta.
Šie visi jautājumi patiesībā nav tikai vairuma Latvijas interneta veikalu problēma, bet arī daudzu lielu ārzemju lapu problēma.
Ceru, ka mazliet izskaidroju situāciju, veicinot sapratni daudzos jautājumos. Vēlreiz visiem paldies par viedokli. Sūtam tur kur ērtāk, labāk un vairāk. Paldies un lai visiem veicas!
P.S. Mūli devēju droši gaidam ciemos, parunāsimies pa muļiem. Iesaku turpmāk ievērot arī kaut kādus pieklājības principus interneta vidē.
19.decembris 2015, 15:09 |
links