SEN tā nebiju smējies!!!!!! Skatos, ka dažam labam nav pilnīgi nekādas izpratnes par to kā LV darbojas interneta veikali.
Nekā personīga, bet tik neadekvāto smieklu lēkme nebūtu uznākusi, ja Tu būtu izlasījis šo foruma sadaļu pilnībā.
Par Latvijas inteneta veikaliem es tiku rakstījis:
Tā ir gandrīz visu Latvijas interneta veikalu problēma - cenšas pārdot to kā nav.
Maris_C, 22.decembris 2015, 23:04
Nu mēs 99% tirgojam tikai to, kas IR, un rādam internetā savus reālos fiziskos noliktavas atlikumus. "Gļuki" gadās , jo sistēma apdeitojas 1x dienā, un var būt situācijas, ka kaut kas izpirkts pirms "atvadījies" webā, bet nu tas ir reti un domāju, ka klienti apliecinās, ka fufeli mēs nedzenam :)
Bet JIG.LV nav klasisks interneta veikals, bet gan fizisks veikals, kas par vienu no tirdzniecības kanāliem izvēlējies mūsdienīgas internet vides iespējas. Ir kaut kas pa vidu, tas pats fishbon.lv (starp citu tiešām uzskatu viņus par cienīgu veikalu). Ir arī cita tipa interneta veikali, kuri ir klasiski e-shop, tādu ir 90%+ visā pasaulē, katru dienu mirst simtiem, , bet dzimst tūkstošiem, jo ideja kaut ko nopelnīt tikai ar starpniecību, bez ieguldījumiem, nepieredzējušiem "biznessmeņiem" liekas mega-salda :) Tur ir pavisam cita biznesa loģika apakšā, tie nav veikali mūsu izpratnē, tās ir loģistikas kompānijas, kas "pārstumda" preci no noliktavas A, B, C utt. līdz klientam, nopelna mazu starpniecības %, vairāk "iegruzī" uz pašu piegādi. Biznesa modelis, kurš samēŗa labi strādā ar elektroniku utt. , bet slikti ar makšķerlietām, vienkārši tāpēc, ka makšķerlietu vairumtirgotāji par vairākām paaudzēm atpaliek no citām (IT, elektronika utt.) nozarēm ar iespējām parādīt savus reālos noliktavas atlikumus tiešsaistes režīmā.