Pirms veido jaunu tēmu vai raksti atbildi, iepazīsties ar CopesLietas.lv foruma noteikumiem un norādījumiem!
Skatīt foruma noteikumus »
Veidot jaunu tēmu!

Meklēt forumā

Sacensības

:):):) nepārvērtējiet savas mācēšanas...., pat reiz spiningošanas sportā ir paši spēcīgākie universāļi..., tas, ka kāds copmanis savā ūdenī šos var apķert, jā noteikti, tā ir vietu un īpatnību zināšana

veči ar lielām grūtībām meklē sev komandas biedrus, jo vairums nevis nevar, bet negrib startēt, protams, dalība LČ, tātad augstākajā līgā, kaut ko maksā, to nevar noliegt, bet... lai labi un veiksmīgi copētu tās nav mega izmaksas, kuras strādājošs un copēt gribošs copmanis var atļauties, ikdienā redzu večus, kuriem acīs deg uguntiņas, tas nekas, ka viņiem ir švaks un vecs motorītis, nekas, ka kāti nav tik kruti kā vadošajiem, bet ir azarts, rezultāti no gada uz gadu aug..., ir jēga un azarts dzīvot un strādāt, bet.... to jau var saprast tikai tads pats slimais :):):)
tāpēc neņaudam, ka apslēptos talantus nelaiž pie š'prices, ir ļoti daudz mazu izmaksu maču sezonā, kaut kā nav dzirdēts, ka kāds apslēptais talants visus tos mačus pārliecinoši uzvarētu ....
20.maijs 2013, 16:09 | links
 
Nekādā gadījumā nevajag ierobežot motoru jaudu.Losis ar milzu jaudas motoru nez vai noķer vairāk par meistaru ar mazu pieckumeļu motoru.Tik žēl ka sacensībās nepiedalās jaunas komandas(spriežot pēc iepriekšējo gadu protokoliem)jo grozies kā gribi lieljaudas motoram tomēr ir priekšrocības atiecībā uz mazmotoriem un airu laivām.Tagad iznāk tā ka esošās komandas mainās spēlētājiem un audzina motora muskuļus,bet tie kas māk copēt un gribētu piedalīties,nedaro to tikai tāpēc vien ka nevar uzaudzēt lielo motora muskuli.Un kam patīk saņem ģīmī aizejošās laivas šļakatas.
20.maijs 2013, 15:33 | links
 
pagaidām sportisti nestrīdas :):), apspreižamais variants būtu aptuveni šāds -
ir ātruma ierobežojums 50km\h (apspriežams, bet noteikti ne vairāk),
ja ir kanāli, šaurumi u.t.t., tad tur tiek noteikti papildus ātruma ierobežojumi,
visām laivām , kuru motoru jauda ir 50 un vairāk zs, jābūt aprīkotām ar GPS, kura rādījumus var redzēt un piefiksēt laivā esošais tiesnesis,
viss nekā vairāk
visos copes sporta veidos , atkārtoju VISOS ir ierobežojumi, citur tie ir maksimālie makšķeru garumi, citur barību limiti, ierobežoti sektori u.t.t. un tas ir tikai normāli, jo lielos vilcienos skatoties makšķerēšanas sports ir MAKŠĶERĒŠANAS sports, bet tas neliedz aprikot savas laivas ar super tehnoloģijām u.t.t., bet kamēr sacensības notiek ūdeņos, kuri tajā laikā ir atvērti arī visiem pārējiem copmaņiem, tikmēr ātruma ierobežojumiem ir jābūt, ja ne savas, tad citu drošības dēļ.

katrā gadījumā par šīm lietām visupirms lems paši sportisti šajos mačos, no LMSF valdei galvenais ir sportistu un citu cilvēku drošība un ātruma ierobežojums makšķerēšanas - spiningošanas sacensībās ir tikai loģisks solis
20.maijs 2013, 14:54 | links
 
Ja Sportisti sāk strīdēties ka kādam nepatīk lielo motoru izmantošana - nu tad atliek dalīt pa klasēm. Jātaisa kas līdzīgs starp laivu un motorlaivu klasi - kas laivu klasē tie iztiek ar 5( varbūt 10) hp, kas var atļauties 150 hp tie startē savā klasē un viens otru neabižo - ezeru mums pietiks visiem.
20.maijs 2013, 14:13 | links
 
ir visai plašas iespējas piedalīties mačos ar vienāda tipa un kalibra laivām - tiesa ne līdz galam, jo citam būs jāairē pašam, citu vilks uz priekšu elektro motors. Pats pagājušo gad startēju gan LVM, gan silverscale.lv rīkotajās sacensībās - un ir vēl citu - to ir daudz, ik pa 2 nedēļām. Takā droši!!!
20.maijs 2013, 14:03 | links
 
Iespējams, ka mans viedoklis būs nepopulārs CL pamatauditorijai, tomēr tas ir sekojošs:

LV notiek ļoti daudz sacensību-parasto. Un ir LČ, kurā būtu jāsacenšas vislabākajiem. Bez mākslīgiem ierobežojumiem.

LČ mērķis ir noskaidrot vislabākos LV. Apturēt progresu LČ ar mākslīgiem ierobežojumiem būtu tuvredzīgi, jo pēc tam LČ uzvarētāji startē ārpus LV, kur šādu spec-ierobežojumu nav.

Vadošās komandas ir gadiem strādājušas, lai sakrātu pienācīgu inventāru, tie ir izcili copmaņi. Viņus vajag atbalstīt nevis ierobežot. Ne jau inventārs ķer zivis, inventārs dod atsevišķas priekšrocības. Tad jau jāaizliedz arī eholoti, GPS, ēdamgumijas un spiningi virs 30 Ls.... Tur var notērēt krietni vairāk kā par laivu ar jaudīgu motoru :)

.... ja SuperJankam no "Nezinkurmucāniem" iedotu šitādu inventāru un tad viņš visiem parādītu.... šim daudzkārt paustajam tekstam patiešam nav vērtības. Velkot paralēles ar ralliju - bija ļoti ātri braucēji "divriteņu" grupās, kuri pārsēžoties uz dārgiem un moderniem "četriteņiem" nekļuva ātrāki, jo izmaksas uzlika atbildības slogu un "spieda"... pilots vairs nespēja trasē atraisīties un parādīt sevi. Tikai piemērs no dzīves.

Ar šo gribēju teikt, ka, iespējams, pēc kāda laika LČ būs vēl augstāka līmeņa sacensības, kurām, iespējams, būs vajadzīgas kvalifikācijas sacensības, jo LV ūdeņi nespēs uzņemt nepieciešamo dalībnieku skaitu, lai viss notiktu ar minimizētu risku. Nedomāju, ka ātro laivu vadītājiem ir vēlēšanās kādu sabraukt vai sakropļot....

Visiem sacensībās pa metrīgai līdakai!
20.maijs 2013, 13:36 | links
 
Ok, paarliecinaajaat, lai iet - visi dalibnieki ar airu laivaam :-) :-)
20.maijs 2013, 13:16 | links
 
par kādām sacensībām iet runa? laivu ātrumsacīkstēm vai tomēr spiningošanu? :)))

Tajās F2 Grand Prix sacensībās, kas Rīgā starp tiltiem notiek, viņi nemaz spiningus ārā nevelk...vinnē tas, kurš ātrāk atbrauc, atkrīt čakars ar zivju mērīšanu utt. :)))
20.maijs 2013, 13:10 | links
 
Nenobrinities :-) varbuut vajag pacelt diskusiju ka autoralijaa arii vajag jaudiigaakaam automasinam ieviest aatruma ierobezhojumus, lai tie kas nevar atlauties var piedaliities ar piemeram velisopeedu un sastadiit konkurenci :-) kaa nekaa sportam jaabuut pieejaam visiem gribeetaajiem :-)

Dizhais, 20.maijs 2013, 12:41


Nenobrīnies, gan :) Rallijā, tāpāt kā praktiksi visos autosportos ir ļoti daudz ierobežojuumu uz jaudām. Tam par iemeslu ir gan drošība, gan vienlīdzīgāka konkurence. Bet tas ne pa tēmu.. :)

Vienīgais reālais arguments, par ātruma ierobežošanu ir drošība, pārējais ir spekulācijas.
Nav ko iespringt, kad notiks kāda lielāka vai mazāka nelaime, (un par 90% esmu drošs, ka vaina būs ne motoros, bet stūrētājos) tad arī mainīs kautko. Skarbi bet realitāte :)
20.maijs 2013, 12:58 | links
 
Nenobrinities :-) varbuut vajag pacelt diskusiju ka autoralijaa arii vajag jaudiigaakaam automasinam ieviest aatruma ierobezhojumus, lai tie kas nevar atlauties var piedaliities ar piemeram velisopeedu un sastadiit konkurenci :-) kaa nekaa sportam jaabuut pieejaam visiem gribeetaajiem :-)
20.maijs 2013, 12:41 | links
 
MK SILVERSCALE 01.jūnijā rīko spiningošanas sacensības- festivālu BABīTES LīDAKA 2013 Spuņciemā.. Visi laipni lūgti! Sīkāka info www.silverscale.lv vai pa tālr. 29843717.
20.maijs 2013, 12:40 | links
 
V.S.O.P.

Es Tev piekrītu uz 85%. Ir jau visādi indivīdi, gan ar 2,5 zs motoriem, gan ar 100 zs motoriem.
Kas attiecās par ātruma ierobežojumiem sacensību laikā, tad tur es esmu tikai par un to saku kā cilvēks kurš ir piedalījies sacensībās un kurš ja būtu tāda nepieciešamība nopirktu arī laivu ar 100 zs.
Manā izpratnē sports nav tikai Tavs, mans un vel izredzēto cilvēku aktivitātes. Sportam ir jābūt plaši pieejamam arī tiem, kuri nevar atļauties dārgas laivas un lielus motorus. Tas tikai nodrošinātu veselīgu konkurenci un makšķerēšanas sporta attīstību.
Protams subjektīvs redzējums.
20.maijs 2013, 11:49 | links
 
Burtniekā par sapratnes trūkumu var sūdzēties atsevišķi ļautiņi, kuram svarīgākas par ētiku ir "savas tiesības" un nepieciešamība tās demonstratīvi izrādit.

Savstarpējā saskarsme, komunikācija uttt nav nopērkama veikalā. Mums bija varianti, ka velcētāji mēģina izspraukties starp mums un zālēm, kad pāri tavai copes vietai vēsā mierā pukšķina par savām tiesībām pārliecinātais indivīds vai arī smīnot tev sejā apzināti kāds brauc spininga auklās.... Tādi nu esam... Arī mums sanāca situācija, kad piestājot 100 m pa vējam no viena džerkotāja pēc minūtes jau džerks krita pie mūsu laivas un sekoja teksti....... it kā skatījāmies, lai nevienam netraucējam, bet kādam jau traucē vienmēr :)))) nu nevari visas situācijās iedomāties. Kurš stāv uz enkura, kurš dreifē, kurš dreifē ar parašūtu, kurš iet ar elektromotru pret vēju.... situācijas ir dažādas, bet komunikācijas - pēc situācijas, atbilstoši komunikāciju partnera izteikumiem vai darbībām :) Nav problēmu pieskaņoties :)))

Runājot par ātruma ierobežojmiem - organizatori izdod sacensību noteikumus, dalībnieki tos pilda vai arī nepiedalās, ja noteikumi škiet nepieņemami. Vislabāk jaudas ieguvumus var komentēt tie, kuri ir piedalījušies sacensībās. Varbūt tiem, kuru viedoklis ir balstīts uz citiem argumentiem, v ajadzētu izvērtēt savu izteikumu pamatotību no visiem aspektiem, pirms paust kategoriskus viedokļus.


PS. Ja kādam šķiet, ka labas laivas iegāde ir izrādīšanās, tad acīmredzot tam ir savi, psiholoģiski iemesli. Labā laivā ir ērti un forši copēt, jo cope ir atpūta, sports un ķert ar labiem kātiem, spolēm un lietot labas laivas ir tikai normāli. Nenormāli ir tas, ka daudzi to nevar atļauties, bet tas jautājums varbūt nemaz nav labo laivu lietotāju kompetencē.... tas tā ... pārdomām...
20.maijs 2013, 11:36 | links
 
To Kadmijs.

Es tikai par to, ka no malas izskatījās, ka priekš sacensībām ir vai nu iznomātas, vai nopirktas jaudīgas laivas un nu tik zīmējās ka ir pārāki par citiem. Tas ir tāpat kā kad nopērk puišelis BMW... Ceru ka saprati, ko vēlējos pateikt.
Tas neattiecas patreiz uz Rapalas komandu. Visu cieņu viņiem!!! Gan laivas jaudīgas, gan cieņa pret citiem makšķerniekiem.
20.maijs 2013, 11:26 | links
 
Sazaan, nevajag lielus motorus, lai tu, vai es nebūtu apmierināti, to sauc par savstarpējo cieņu un kultūru.

Man n..... reizes krastā sēžot un feederējot ir nācies skaļi bļaut elektromotoriem, ka redz man te feederis ''iekritis'', tu domā visi maina trajektoriju, kā mauca, tā mauc, meloju 50/50.

Zvaigzne, nekā personīga, bet visos jautājumos speci neesam.
20.maijs 2013, 11:16 | links
 
Es arī velētos ko piebilst šajā sakarā. Biju uz ezera abas brīvdienas. Respekts tiem sportistiem, kuri neskatoties uz jaudīgajiem motoriem ievēroja elementāru cieņu pret citiem makšķerniekiem. Tomēr viss nav tik skaisti kā gribētos. Bija ne viens vien spiningotājs, kurš cieta dēļ lielo motoru īpašniekieku visatļautības. Manai laivai dēļ tā divas reizes bija jamaina dislokācijas vieta. Pietam neapmierinātību varēja dzirdēt arī citu makšķernieku skaļajās balsīs.
Laikam jau pareizi pateica Kadmijs: Ja būs ierobežojumi uz ūdens, tad tos arī atbilstoši ievēros.
Par cik ierobežojumu nav, tad valda klaja visatļautība.
Skumji!!!
20.maijs 2013, 11:00 | links
 
Nu redz un citi jau tās 20 minūtes velk :))
20.maijs 2013, 10:31 | links
 
visi kam ir 50hp+ izbrauc 20min vēlēk :D
20.maijs 2013, 10:28 | links
 
kadmijs, tie kas vēlējās saprast salīdzinājumu, tie saprata ... ja visu uztver burtiski tad negribu pat iedomāties, ko dari, kad lamāšanās karstumā kāds krievu valodā ...

Bez tā skaidri un gaiši uzrakstīja, ka tiek domāts, attiecīgi pamats ir. Bet vari palikt pie sava, ka ierobežojumi nav vajadzīgi.
20.maijs 2013, 10:20 | links
 
Temīda, visiem laivotājiem ir tiesības, tāpat kā uz ceļa autovadītājiem. Attiecīgi, zināšanas ir. Ja būs ierobežojumi uz ūdens, tad tos arī atbilstoši ievēros.

Zvaigzne (PPS), vai tu zini kas notiks, ja tu sabērsi tos entos motiļus, ja reiz tā raksti, tad domāju, ka neko no tā nesaproti. Paprasi NG kāds būs rezultāts !!!

Un šis salīdzinājums ir aplams pret motoru jaudām.
20.maijs 2013, 10:09 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager