Spoles

Kur Rīgā nopirkt Shimano Nasci 2500 izmēra spolei rezerves kaseti?
18.novembris 2019, 19:21 | links
 
IneseTims [18.11.19]: Varbūt kāds var ieteikt ko par spolēm..../strādāju ar testu 15-40g.
citām ir burti kaut kādi
FD
HD
HDFD
GULTŅU SKAITS??

ieteikumi?
Domàju,ka tas ir pàrnesumu attiecîba.
18.novembris 2019, 19:14 | links
 
Varbūt kāds var ieteikt ko par spolēm..../strādāju ar testu 15-40g.
citām ir burti kaut kādi
FD
HD
HDFD
GULTŅU SKAITS??

ieteikumi?
18.novembris 2019, 19:06 | links
 
Sveiki. Vai ir kādam bijusi saskarsme ar Shimano Curado DC?
26.oktobris 2019, 14:13 | links
 
Shimano super GTM 4000 ar aizmugurējo bremzi, meklēju rezerves kaseti. Varbūt der arī no kādas citas 4000 sērijas, bet nav ne jausmas.
21.oktobris 2019, 11:55 | links
 
Interesē bezinerces spole bigbait tēmai
16.oktobris 2019, 23:10 | links
 
Abavnieks [15.10.19]: arvis_an [16:28]: arvis_an [Vakar]: Es 3000 Fuego pie slodzes lieku daudz un bieži, pagaidām nekādas problēmas neesmu jutis. Viss kalpo teicami.Twicha metodēm?

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 17:23

Esmu ar viņu arī tvičojis,bet ikdienā man viņa kalpo kā DS spole - a DS svini man ir sākot no 28g līdz 35g nu un plus gumijas svars, kas dažbrīd galīgi nav mazs. Tās reizes gadā, kad braucu uz lašiem/taimiņiem arī lieku virsū šo. Nu jau man liekas vai tik nav 3ā sezona ar viņu, varbūt otrā, neatceros kad LT viņiem parādījās, bet uzreiz paņēmu.Hah. Tieši dropam un 2x gada braucieniem uz taimiem meklēju spoli. Laikam vajadzēs notestēt
ņem tak twinu, nenožēlosi
15.oktobris 2019, 18:08 | links
 
arvis_an [15.10.19]: arvis_an [Vakar]: Es 3000 Fuego pie slodzes lieku daudz un bieži, pagaidām nekādas problēmas neesmu jutis. Viss kalpo teicami.Twicha metodēm?

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 17:23

Esmu ar viņu arī tvičojis,bet ikdienā man viņa kalpo kā DS spole - a DS svini man ir sākot no 28g līdz 35g nu un plus gumijas svars, kas dažbrīd galīgi nav mazs. Tās reizes gadā, kad braucu uz lašiem/taimiņiem arī lieku virsū šo. Nu jau man liekas vai tik nav 3ā sezona ar viņu, varbūt otrā, neatceros kad LT viņiem parādījās, bet uzreiz paņēmu.
Hah. Tieši dropam un 2x gada braucieniem uz taimiem meklēju spoli. Laikam vajadzēs notestēt
15.oktobris 2019, 17:58 | links
 
arvis_an [Vakar]: Es 3000 Fuego pie slodzes lieku daudz un bieži, pagaidām nekādas problēmas neesmu jutis. Viss kalpo teicami.Twicha metodēm?

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 17:23


Esmu ar viņu arī tvičojis,bet ikdienā man viņa kalpo kā DS spole - a DS svini man ir sākot no 28g līdz 35g nu un plus gumijas svars, kas dažbrīd galīgi nav mazs. Tās reizes gadā, kad braucu uz lašiem/taimiņiem arī lieku virsū šo. Nu jau man liekas vai tik nav 3ā sezona ar viņu, varbūt otrā, neatceros kad LT viņiem parādījās, bet uzreiz paņēmu.
15.oktobris 2019, 16:28 | links
 
Un vispār paldies par tik detalizētiem skaidrojumiem uz jautājumiem un šādiem stulbiem komentāriem.
15.oktobris 2019, 14:59 | links
 
Paldies par skaidrojumu, nebiju iedziļinājies. Tagad besīšos mazāk :) Bet vispār spole laba, patīk.
15.oktobris 2019, 14:56 | links
 
It kā sīkums, bet man besī, ka Fuego nevar nolocīt rokturi. Pārvadājot čakars, aizņem stipri vairāk vietas čeholā.

Maariss, 14.oktobris 2019, 22:00


Saprotu, ka noteiktos apstāķlos var likties neērti, bet tā kā reizi ir konstruktīvi speciāla fiška screw-in handle, kas raksturīga DAIWA spolēm virs budžeta klases (no FUEGO uz augšu).
Lētajā budžeta galā ir "štirja" konstrukcija - ass iziet cauri visam mehānismam un pieskrūvējas otrā pusē ar tipa galviņu-uzgriezni - tādu tad var atslābināt pavelkot ārā un pielocīt. Konstrukcijas trūkums ir tas, ka slodze uz to asi ilgtermiņā dod daudz lielāku iespēju dilt, deformēties un izļurkāt "lufti" kā arī vibrācijas rezultātā turētājs var atskrūvēties, vītni apraut utt., tas ir vājais posms.
A screw-in konstrukcijā ass ir iekša korpusā, rokturis ieskrūvējas sazobē (mehānisms sarežģitāks un dārgāk uztaisīt, tāpēc to lētā gala spolēs neliek). Savienojums iekrūvējas pretēji slodzes virzienam, griežot spoli tas "skrūvējas ciet", praktiski neiespējami kaut kam nelaikā atskrūvēties, nekādu vītni apraut un mesties uz riņķi neizosies principā... Lūk tādēļ tā un ne savādāk, bet nu nolocīt nevar gan :)
14.oktobris 2019, 22:55 | links
 
It kā sīkums, bet man besī, ka Fuego nevar nolocīt rokturi. Pārvadājot čakars, aizņem stipri vairāk vietas čeholā.

Maariss, 14.oktobris 2019, 22:00

Noskrūvēt aizņem 10 sec ;)
14.oktobris 2019, 22:19 | links
 
arvis_an [14.10.19]: Es 3000 Fuego pie slodzes lieku daudz un bieži, pagaidām nekādas problēmas neesmu jutis. Viss kalpo teicami.
It kā sīkums, bet man besī, ka Fuego nevar nolocīt rokturi. Pārvadājot čakars, aizņem stipri vairāk vietas čeholā.
14.oktobris 2019, 22:00 | links
 
Paldies, par TOUGH DIGIGEAR® tā kā būtu skaidrs, bet gribētos jautāt par korpusa materiālu - vai DS5 ogļšķiedras materiāls ir tikpat izturīgs vai izturīgāks par alumīnija HardbodyZ?

dim, 14.oktobris 2019, 18:53


Ja ņem tīri fizikāli, tad metāla sakausējumam visdrīzāk ir augstāka lineārā izturība un zem preses DS5 spole izšķīdīs mazliet ātrāk kā alumīnija :) BET tu tak zem preses netaisies viņu bāzt, bet lietot copei - jautājums jau ir vai pietiek vai nepietiek izturības rezerve. Atbilde ir - pietiek atliektiem galiem, mītus, ka modernie armētā grafīta sakausējumi netur slodzes un "izļurkājas" atspēko Formula 1 :)
14.oktobris 2019, 19:09 | links
 
Tas daudz ko izskaidro. Paldies par info

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 18:38


Ja skatās tehniski, tad, kā jau iepriekš minēju, tad tehniski vistuvākā salīdzināmākā spole ar "veco" PROREX Spin, kuru var nosacīti uzskatīt par alternatīvu un salīdzināmu cenās ir FUEGO LT- tie vienas klases produkti. FUEGO LT ir par 2 gultņiem mazāk, bet plusā ir Mag Seal, jaunais reduktors, augstāki drag rādītāji, vieglāks svars. Kā jau rakstīju iepriekš, tad es šajā izvēlē dotu priekšroku FUEGO.
14.oktobris 2019, 18:53 | links
 
Nez kapēc daudzi, runājot par LT sērijas spolēm usvaru liek uz burtu L (light) un vieglumu asociē ar neizturību, bet aizmirst ar otra burta atšifrējumu T=tough. Tieši jauna skausējuma un izpildījuma precizitātes (tehnolģijas nestāv uz vietas) galvenais zobratu pāris/ reduktors TOUGH DIGIGEAR® ir galvenā lieta, kas kvalitatīvi atšķiras no visiem iepriekšējiem "pirms-LT" modeļiem, un tādēļ JEBKURAI spolei no LT sērijas pamata mehānisms IR IZTURĪGĀKS nekā vecākas paaudzes modeļiem.
Visas LT sērijas spoles no Ninja līdz Freams izmanto vienu un to pašu TOUGH DIGIGEAR® un shematiskā konstrukcijā ir ļoti līdzīgas (atšķirības pamata konstrukcijas shēmā sākas ar rūpnīcas maiņu no CALDIA LT un uz augšu).

Ja jāizvēlas starp Prorex Spin 2500 RA, un FUEGO LT, tad es viennozīmīgi izvēlētos FUEGO. Ne tāpēc, ka vecais būtu Prorex būtu slikts, bet tāpēc, ka es personīgi nekad nepirktu jau vairāk kā gadu no ražošanas noņemtu modeli, ko kaut kur izpārdod pēdējos nolikatvas atlikumus, ja tai pašā ciparā sanāk principiāli modernāks. Bet nu katram savs viedoklis, jebkura no minētajām spolēm savu funkciju pildīs.

JIG.LV, 14.oktobris 2019, 16:45


Paldies, par TOUGH DIGIGEAR® tā kā būtu skaidrs, bet gribētos jautāt par korpusa materiālu - vai DS5 ogļšķiedras materiāls ir tikpat izturīgs vai izturīgāks par alumīnija HardbodyZ?
14.oktobris 2019, 18:53 | links
 
JIG.LV [14.10.19]: Runa jau bija par prorex lt x un veco prorex.

Kāds ir tāds vienkāršs izskaidrojums pāris vārdos, kādēļ teiksim prorex lt x maksā 80 eiras bet vecais 180?

Modernāks, izturīgāks... Par 100€ lētāks?!

Par parasto lt jau viss sen skaidrs

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 17:15

Mazliet tiek jaukta terminoloģija spoļu sērijas kaut kā pabāžot zem vienas "birkas" PROREX... PROREX ir DAIWA apakšzīmols, zem kura ir kaudze visdažadāko produktu...

Ja runā par spolēm, tad nav nekāda kopēja PROREX, ir "vecā" spoļu modeļu sērija "PROREX SPIN" kurā ietilpa divas modifikācijas "PROREX SPIN" un "PROREX SPIN XR". To ražošana tika pārtraukta vairāk kā pirms gada (vai pat diviem, neatceros)
Jaunākās paaudzes PROREX LT sērija vispār nav īsti tehniski un konceptuāli līdzīga, tikai visam PROREX brendam raksturīgais violetais dizains un viss, a tā tur ir 3 spoles PROREX LT X, PROREX LT V UN PROREX LT, kuras arī, lai gan nosaukumi maldinoši līdzīgi, savā starpā stipri atšķiras un pieder dažadām klasēm.

Nekādu īstu paralēļu lai salīdzinātu "vecos" un "jaunos" pēc cenas vtml. nav, galīgi nav līdzīgi tehniski. Var tikai ņemt tehniskos parametrus un ķidāt pa punktiem.
Tas daudz ko izskaidro. Paldies par info
14.oktobris 2019, 18:38 | links
 
Runa jau bija par prorex lt x un veco prorex.

Kāds ir tāds vienkāršs izskaidrojums pāris vārdos, kādēļ teiksim prorex lt x maksā 80 eiras bet vecais 180?

Modernāks, izturīgāks... Par 100€ lētāks?!

Par parasto lt jau viss sen skaidrs

Abavnieks, 14.oktobris 2019, 17:15


Mazliet tiek jaukta terminoloģija spoļu sērijas kaut kā pabāžot zem vienas "birkas" PROREX... PROREX ir DAIWA apakšzīmols, zem kura ir kaudze visdažadāko produktu...

Ja runā par spolēm, tad nav nekāda kopēja PROREX, ir "vecā" spoļu modeļu sērija "PROREX SPIN" kurā ietilpa divas modifikācijas "PROREX SPIN" un "PROREX SPIN XR". To ražošana tika pārtraukta vairāk kā pirms gada (vai pat diviem, neatceros)
Jaunākās paaudzes PROREX LT sērija vispār nav īsti tehniski un konceptuāli līdzīga, tikai visam PROREX brendam raksturīgais violetais dizains un viss, a tā tur ir 3 spoles PROREX LT X, PROREX LT V UN PROREX LT, kuras arī, lai gan nosaukumi maldinoši līdzīgi, savā starpā stipri atšķiras un pieder dažadām klasēm.

Nekādu īstu paralēļu lai salīdzinātu "vecos" un "jaunos" pēc cenas vtml. nav, galīgi nav līdzīgi tehniski. Var tikai ņemt tehniskos parametrus un ķidāt pa punktiem.
14.oktobris 2019, 18:21 | links
 
arvis_an [14.10.19]: Es 3000 Fuego pie slodzes lieku daudz un bieži, pagaidām nekādas problēmas neesmu jutis. Viss kalpo teicami.
Twicha metodēm?
14.oktobris 2019, 17:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager