Ap un par velcēšanu...

Produktīvā velcēšana
veliks, pretīm Kokneses drupām otrā pusē Daugavai esot traktos Dugavas dibenā
19.maijs 2017, 06:41 | links
 
Vienīgi viņam mazais un zemais sākuma riņķis, tātad paredzēts darbam ar multiplikatoru, bet es tāpat biju plānojis to multi pirkt, pagaidām cenšos apzināt labāko pieedāvājumu cenā līdz kādām 80-100 naudiņām.
18.maijs 2017, 14:46 | links
 
->Ivog:
Ja nav noslēpums, kur un par cik ņēmi to kātu?
grus, 18.maijs 2017, 13:24


Salmo bodē Piedrujas ielā - 50 naudiņas maksāja.
18.maijs 2017, 14:44 | links
 
->Ivog:
Ja nav noslēpums, kur un par cik ņēmi to kātu?
Es esmu uzmetis skatu šim: http://lukass.lv/turisms/makskeresana/makskerkati/saliekamie/makskerkats-mitchell-tanager-211-601200-squid-1378228?p=284380 tik tā piegāde viņiem ilgst mēnesi.
Es turējis rokās mitchell- tanager 50-100 gr, 1.8m. Tā jau likās tā neko, kāts ciets, spice ļoti jūtīga, tik tas garums 1.8 m likās par maz, 2.1m vajadzētu būt kā kulaks uz acss
18.maijs 2017, 13:24 | links
 
vlDream
es pierakstos iet kursos pie tevis pa aliņiem

Es jau neesmu lepns, tik cik pats esmu apguvis, tik varu arī tev iemācīt. Daugava ir liela un vasara par īsu lai visur paspētu. Pārsvarā vizinos pa augšējo baseinu ap Koknesi + - uz katru pusi.
18.maijs 2017, 12:59 | links
 
:))) Nu, jā.... mētāšanai gan... :))
18.maijs 2017, 12:29 | links
 
40-80 gr..... Ko tādam kātam domā sēdināt pavadiņas galā?

Maris_C, 18.maijs 2017, 11:18


Kā, ko - vobleri ar lielo mēli. Citi Usmā vispār velcē ar tādiem bomjiem, kam puskilogramu tests :D Un šim konkrētajam ir ļoti lokana spicīte, smuki varēs redzēt voblera spēli. A tests - tam jau vairāk priekš mētāšanas nozīme.
18.maijs 2017, 12:23 | links
 
40-80 gr..... Ko tādam kātam domā sēdināt pavadiņas galā?
18.maijs 2017, 11:18 | links
 
Jā, vakar tika iegādāts jauns kāts velcēšanai, veikalā izmēģinot likās ļoti labs.
http://www.copeslietas.lv/site/bildes/bilde-85179.htm
18.maijs 2017, 09:34 | links
 
Cien. Administrātor!!! Lūdzu liegt iespēju CL mobīlajā versijā citēt.Šīs tēmas pēdējie ieraksti ir spilgts piemērs intelekta trūkumam ,četras reizes atkārtojas viens tas pats.Pietiks ar iespēju atbildēt,ļoti jau nogurdina tā nemitīgā ritināšana.
18.maijs 2017, 09:29 | links
 
Domāju ka tukšgaita ne vienmēr būs atkarīga no motora jaudas. Piemēram divtaktu 5 hp motoram tukšgaitas apgriezieni var būt augstāki kā 4-taktu 20 hp. Nākamais - skrūves solis, kas nosaka ātruma atkarību no apgriezieniem. Tad vēl ir dažādi paņēmieni ātruma samazināšanai.
18.maijs 2017, 09:28 | links
 
Iekomentēšu kautko no savas pieredzes. Velcēšanas prasme patiesībā ir ļoti smalka padarīšana.Kad es sāku šim copes veidam pievērsties bija pagalam traki. Bezjēdzīgi notērēts copes laiks izbraukta degviela, norautie vobleri, vienkārši kaudzēm. Protams, ka pirms to sākt darīt, arī konsultējos un lasīju informāciju internetā bet tas neko daudz nepalīdzēja. Šeit ir drusku citāda skola vajadzīga. Sākumā būtu lietderīgi vienkārši sarunāt kādu prasmīgu vīru, kurš paņemtu iesācēju līdzi laivā un praksē rādītu visas gudrības. Noteikti lētāk būs saliet viņam degvielu un uzsaukt vēl kādu aliņu nekā spītīgi cīnīties vienatnē tam visam cauri.
Tīri no sevis ieteiktu sākt ar to, ka vispirms izvērtē ūdens tilpni kur taisies velcēt un pielāgo voblerus pēc attiecīgā dziļuma pie kam ar rezervi. Ja dzilums ir apmēram 3 līdz 5 metri, tad strādāt vajadzētu ar vobleriem, kuri aizsniedz 6 līdz 8 metrus. Un tad nevajadzēs izlaist auklu 50 vai 70 metrus un brīnīties, ka vairāk neko par zacepiem noķert nesanāk. Protams, ka katra vieta ir individuāli īpaša bet manuprāt pilnīgi pietiekoši ja izlaid metrus 20 līdz 30 un saproti, ka vobleris pieklauvē pie grunts. Savukārt siltā vasarā un lielā dziļumā nekādu grunti aizsniegt nemaz nevajag. Ir jāsaprot kādā dziļumā uzturas zivju bari un vobleris jāvada tieši virs tiem. Jāatceras, ka zivis kuras gribi noķert, skatās slīpi uz augšu un uz sāniem, pārsvarā. Un galvenais ir braukšanas ātrums, tas manuprāt ir 80% no veiksmes.

veliks, 17.maijs 2017, 18:55

es pierakstos iet kursos pie tevis pa aliņiem
18.maijs 2017, 07:53 | links
 
Kāds ir rezultatīvākais velcēšanas ātrums, tavuprāt? Tukšgaitas ātrums benzīna motoram ir par ātru?

NeKapteinis, 17.maijs 2017, 20:33[/quote]

Viss ir atkarīgs no tā, cik tā nosacītā tukšgaita ātri stum laivu uz priekšu. Un tas savukārt ir atkarīgs no tā, cik jaudīgs motors stāv aizmugurē.
Man ir divi motori. Ar vienu, kuram ir 4,5 zirgi, tas ir jātur nelielos apgriezienos un tad JPS rāda 2,5 līdz 3 km h, savukārt ar 10 zirgu motoru dabūt 2,5 km h ir ļoti grūti bet 3,5 km h jau ir par ātru. Par to runā copes rezultāts.
Lai nerastos pārpratumi, es šeit runāju par Daugavu un tiem vobleriem ar kuriem es strādāju, respektīvi, tie ir pārsvarā dziļumnieki. Un katram voblerim ir sava īpašā spēle. Noteiktā dziļumā ar pareizu ātrumu braucot tie perfekti izdanco un rezultāts pārsvara ir pozetīvs.
17.maijs 2017, 22:03 | links
 
Iekomentēšu kautko no savas pieredzes. Velcēšanas prasme patiesībā ir ļoti smalka padarīšana.Kad es sāku šim copes veidam pievērsties bija pagalam traki. Bezjēdzīgi notērēts copes laiks izbraukta degviela, norautie vobleri, vienkārši kaudzēm. Protams, ka pirms to sākt darīt, arī konsultējos un lasīju informāciju internetā bet tas neko daudz nepalīdzēja. Šeit ir drusku citāda skola vajadzīga. Sākumā būtu lietderīgi vienkārši sarunāt kādu prasmīgu vīru, kurš paņemtu iesācēju līdzi laivā un praksē rādītu visas gudrības. Noteikti lētāk būs saliet viņam degvielu un uzsaukt vēl kādu aliņu nekā spītīgi cīnīties vienatnē tam visam cauri.
Tīri no sevis ieteiktu sākt ar to, ka vispirms izvērtē ūdens tilpni kur taisies velcēt un pielāgo voblerus pēc attiecīgā dziļuma pie kam ar rezervi. Ja dzilums ir apmēram 3 līdz 5 metri, tad strādāt vajadzētu ar vobleriem, kuri aizsniedz 6 līdz 8 metrus. Un tad nevajadzēs izlaist auklu 50 vai 70 metrus un brīnīties, ka vairāk neko par zacepiem noķert nesanāk. Protams, ka katra vieta ir individuāli īpaša bet manuprāt pilnīgi pietiekoši ja izlaid metrus 20 līdz 30 un saproti, ka vobleris pieklauvē pie grunts. Savukārt siltā vasarā un lielā dziļumā nekādu grunti aizsniegt nemaz nevajag. Ir jāsaprot kādā dziļumā uzturas zivju bari un vobleris jāvada tieši virs tiem. Jāatceras, ka zivis kuras gribi noķert, skatās slīpi uz augšu un uz sāniem, pārsvarā. Un galvenais ir braukšanas ātrums, tas manuprāt ir 80% no veiksmes.

veliks, 17.maijs 2017, 18:55

Kāds ir rezultatīvākais velcēšanas ātrums, tavuprāt? Tukšgaitas ātrums benzīna motoram ir par ātru?

NeKapteinis, 17.maijs 2017, 20:33


Ar dažādiem vizuļiem ir nepieciešams dažāds ātrums. Ir vobleri kas labi ķer pie ātruma 4,5 - 5 km/h. Ir viena grupa vobleru, kas jāvelk ar ātrumu tuvu 6 km/h. Es vēl izmantoju lielos ratlinveidīgos vizuļus, tiem ātrums ir vajadzīgs no 3,2 - 4 km/h. Bet ja velcēju ar gumijām vai šūpiņiem, tad tikai ar airiem, jo motora tukšgaita ir par ātru.
17.maijs 2017, 21:46 | links
 
Iekomentēšu kautko no savas pieredzes. Velcēšanas prasme patiesībā ir ļoti smalka padarīšana.Kad es sāku šim copes veidam pievērsties bija pagalam traki. Bezjēdzīgi notērēts copes laiks izbraukta degviela, norautie vobleri, vienkārši kaudzēm. Protams, ka pirms to sākt darīt, arī konsultējos un lasīju informāciju internetā bet tas neko daudz nepalīdzēja. Šeit ir drusku citāda skola vajadzīga. Sākumā būtu lietderīgi vienkārši sarunāt kādu prasmīgu vīru, kurš paņemtu iesācēju līdzi laivā un praksē rādītu visas gudrības. Noteikti lētāk būs saliet viņam degvielu un uzsaukt vēl kādu aliņu nekā spītīgi cīnīties vienatnē tam visam cauri.
Tīri no sevis ieteiktu sākt ar to, ka vispirms izvērtē ūdens tilpni kur taisies velcēt un pielāgo voblerus pēc attiecīgā dziļuma pie kam ar rezervi. Ja dzilums ir apmēram 3 līdz 5 metri, tad strādāt vajadzētu ar vobleriem, kuri aizsniedz 6 līdz 8 metrus. Un tad nevajadzēs izlaist auklu 50 vai 70 metrus un brīnīties, ka vairāk neko par zacepiem noķert nesanāk. Protams, ka katra vieta ir individuāli īpaša bet manuprāt pilnīgi pietiekoši ja izlaid metrus 20 līdz 30 un saproti, ka vobleris pieklauvē pie grunts. Savukārt siltā vasarā un lielā dziļumā nekādu grunti aizsniegt nemaz nevajag. Ir jāsaprot kādā dziļumā uzturas zivju bari un vobleris jāvada tieši virs tiem. Jāatceras, ka zivis kuras gribi noķert, skatās slīpi uz augšu un uz sāniem, pārsvarā. Un galvenais ir braukšanas ātrums, tas manuprāt ir 80% no veiksmes.

veliks, 17.maijs 2017, 18:55


Kāds ir rezultatīvākais velcēšanas ātrums, tavuprāt? Tukšgaitas ātrums benzīna motoram ir par ātru?
17.maijs 2017, 20:33 | links
 
Iekomentēšu kautko no savas pieredzes. Velcēšanas prasme patiesībā ir ļoti smalka padarīšana.Kad es sāku šim copes veidam pievērsties bija pagalam traki. Bezjēdzīgi notērēts copes laiks izbraukta degviela, norautie vobleri, vienkārši kaudzēm. Protams, ka pirms to sākt darīt, arī konsultējos un lasīju informāciju internetā bet tas neko daudz nepalīdzēja. Šeit ir drusku citāda skola vajadzīga. Sākumā būtu lietderīgi vienkārši sarunāt kādu prasmīgu vīru, kurš paņemtu iesācēju līdzi laivā un praksē rādītu visas gudrības. Noteikti lētāk būs saliet viņam degvielu un uzsaukt vēl kādu aliņu nekā spītīgi cīnīties vienatnē tam visam cauri.
Tīri no sevis ieteiktu sākt ar to, ka vispirms izvērtē ūdens tilpni kur taisies velcēt un pielāgo voblerus pēc attiecīgā dziļuma pie kam ar rezervi. Ja dzilums ir apmēram 3 līdz 5 metri, tad strādāt vajadzētu ar vobleriem, kuri aizsniedz 6 līdz 8 metrus. Un tad nevajadzēs izlaist auklu 50 vai 70 metrus un brīnīties, ka vairāk neko par zacepiem noķert nesanāk. Protams, ka katra vieta ir individuāli īpaša bet manuprāt pilnīgi pietiekoši ja izlaid metrus 20 līdz 30 un saproti, ka vobleris pieklauvē pie grunts. Savukārt siltā vasarā un lielā dziļumā nekādu grunti aizsniegt nemaz nevajag. Ir jāsaprot kādā dziļumā uzturas zivju bari un vobleris jāvada tieši virs tiem. Jāatceras, ka zivis kuras gribi noķert, skatās slīpi uz augšu un uz sāniem, pārsvarā. Un galvenais ir braukšanas ātrums, tas manuprāt ir 80% no veiksmes.
17.maijs 2017, 18:55 | links
 
man ar nebija kas pasaka priekšā bet centos pats izdomāt ekspermentēju līdz kaut sāk sanāk
12.maijs 2017, 15:56 | links
 
Sazaans, īsi un kodolīgi. Kā naglai uz galvas :)
Ja cilvēks šo vēl nesaprot, tad acīmredzot nav lemts.

jenots13, 12.maijs 2017, 06:35


Cilvēks mēģina ieglubināties un saprast. Ne jau visi piedzimst ar katu rokās :)
12.maijs 2017, 10:20 | links
 
Sazaans, īsi un kodolīgi. Kā naglai uz galvas :)
Ja cilvēks šo vēl nesaprot, tad acīmredzot nav lemts.
12.maijs 2017, 06:35 | links
 
Katrs jau dara, kā pašam tīk. Es zinu, ja man vobleris ir jādabū 2.80m dziļumā, tad bez auklas skaitītāja to nevaru izdarīt. Piem. - ar 0,17 pīto auklu varu novilkt vobleri 2.80m dziļumā, izlaižot 50 metrus, tad ar citu spoli, kur ir , piemēram 0,14, vajadzēs izlaist 45 metrus. Zivi taču jāmēģina atrast tur , kur viņa ir - tātad arī vobleris ir nevis jāvizina aiz laivas, bet jānovada tur, kur zivij vajadzētu būt.

Maris_C, 11.maijs 2017, 14:36

Viss jau ir pareizi, bet kā Tu vari zināt, kādā dziļumā iet vobleris, izlaižot konkrētu auklas garumu? Vai to var kā izmērīt? Otrs jautājums protams ir - kā zināt, kur vajadzētu būt zivij? Teorētiski uz gultnes, bet praktiski?

ivog, 11.maijs 2017, 15:18


Voblera dzilumu izmera aptuveni sadi: pec skajtitaja laiz ara auklu, kad vobleris sak skrapet grunti, tad tas ir voblera maksimalais izlaisanas attalums, pie attieciga laivas atruma un udenstilpnes dziluma. Tatad. Ja laiva iet ar 5km/h, dzilums ir 3m un vobleris skrape pie 30m izlaistas auklas, tad attieciga voblera darba dzilums bus aptuveni 25m izlaizstas auklas. Nakamreiz laizot vobleri, vai mainotjes udenstilpnes dzilumam, vairs nav problemu atrast voblera darba dzilumu. Piemeram, ja dzilums mainas no 3m uz 4m, tad izlaizam auklu par +/- 5m.
12.maijs 2017, 05:23 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager