17. marts klāt un tā ir diena, kad mēs tikai otro reizi braucam uz Salacu, pirmajā reizē parādījās smuks Taimiņš ap 70cm, taču Karali tā arī nesatikām. Šoreiz pavisam pavasarīga diena, kas deva papildus enerģiju copei. Sākām ap 8:30 un pēc pirmās stundas arī pirmais skaistulis, Raivim PB 98cm un 8kg. Lai arī dažādi video internetos redzēti, šo sanāca krastā dabūt diezgan ātri un bez liekas cīņas. Pluss ar uztveramo to izdarīt ir gana vieglāk. Vēl aizvien nesaprotu, kādēļ tāds trends ir izveidojies, ka uz lašiem iet bez uztveramā. Lai nu kā, zivs ir super skaista un liels prieks, ka pie mums tādas zivis var noķer. Pēc pāris stundām BooM un Raivim atkal galā uz Vācijas karoga krāsas vivingru! Un izmērs praktiski identisks, taču šoreiz atšķirībā no pirmā, šis ir gatavs kauties un to mēs saprotam pēc pirmās minūtes, celties augšā neceļās un kad paceļās, pietuvojas krastam, tā tiek izšauta auklā piesieta torpēda atpakaļ uz dziļumu. Cīņa ilga ap 6 minūtēm un tā viennozīmīgi ir spēcīgākā zivs, kas ir vilkta, jo jau cīņas laikā Raivis saka, ka roka gurst un tā nekad nav bijis. Ar laiku spēki izsīkst un Karalis ieguļas gultā, otrs skaistulis tiek ieskaitīts! Grūti iztēloties vēl labāku scenāriju dienai, protams tāds varēja būt man, jo dienas vidū tiku pie spožā, kas uz Raivja torpēdu fona izskatās kā ikrs, bet tik un tā paldies, viņam par to pašu, nebija jābrauc prom tukšā. Lai dzīvo Karalis!
Ingusz | 18.03.22 |

akacis | 29.08.22 |

Noslēdzies zinātniskā institūta BIOR Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fonda (EJZF) projekta „Latvijas Nacionālā zivsaimniecības datu vākšanas programma 2022. gadā” ietvaros organizētā uz nārstu migrējošo lašu un taimiņu uzskaite Salacā. Zivju uzskaite tika veikta divus gadus pēc kārtas, izmantojot automātisko zivju reģistratoru VAKI Riverwatcher. Uzskaites iekārta Salacā tika ievietota jūnija sākumā sadarbībā ar biedrību “Makšķernieku klubs “Salackrasti””, kas uzskaites nodrošināšanai upē uzstādīja sezonālu tača veida norobežojošo konstrukciju un veica tās apkalpošanu. Automātiskais zivju reģistrators piefiksējis ne tikai dažādu citu zivju sugu migrācijas, bet arī Salacas upi apdzīvojošu zīdītājdzīvnieku aktīvu pārvietošanos.
CopesLietas.lv | 14.12.22 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Pāris metieni un @raivisru velk smuku ziemas plankumaino. Domāju šogad vēl pāris šādus redzēsim.
Ingusz | 09.02.23 |

Tā nu sanāca, ka iepirktā licence iekrita februāra līdz šim aukstākajā dienā. Temperatūra vēl ap plkst. 10 bija -12°C, bet par laimi no rīta biju kaseti piesūcinājis ar Johnson's Baby Oil un strādāt varēja diezgan labi. Ap pusdienlaiku izdevās realizēt vienīgo kontaktu, kamēr kolēģis tika pie 2 līdakām.
deadmau5 | 14.02.23 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Šoreiz tāpat kā pērn zīmīgajā 14. aprīļa dienā 3 cilvēku kompānijā devāmies iekarot Salacas upē mītošos lašveidīgos. Kopā ar mani bija Artis un klasesbiedrs Iļja, kuriem dzimšanas dienās biju uzdāvinājis braucienu uz šo Latvijas lašu meku. Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!
Krishka | 18.04.23 |

Šosezon ar licenču trāpīšanu labos laika apstākļos absolūti neveicās. Arī 4. maijā no rīta redzētās līdakas un sapali optimismu neveicināja, tomēr ap 19:00 vakarā, sekojot "copes suņa" norādījumiem, uzsmaidīja veiksme, kas ļāva pielikt skaistu punktu sezonai. Ne asakas!
deadmau5 | 05.06.23 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Salaca C zona! Biju dzirdējis nostāstus par šo upes posmu, bet nekad nedomāju ka skati ir tik iespaidīgi. Šoreiz četru cilvēku kompānijā braucam atklāt lašu sezonu! Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!
Krishka | 29.feb, 15:31 |

Salaca A zona! Pēc pagājušās reizes C zonas piedzīvojuma biju nedaudz noskaities uz sevi, ka nedabūju nevienu zivi un gribēju šo situāciju mainīt. Ar darba kolēģiem labu laiku iepriekš bijām nopirkuši licences uz A zonu, kas šogad tika izpārdota rekordātrā tempā. Sēdējām kabinetos un cerējām, ka upē ūdenslīmenis kritīsies. Tā arī notika, bet ne pietiekamā apmērā un upē vēljoprojām bija liela straume ar stipru spiedienu. Lai arī lielā daļā upes neredzējām ne copi, tomēr atradām vienu vietu kur copes sekoja viena pēc otras. Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!
Krishka | 6.mar, 15:41 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Šoreiz stāsts par ļoti interesantu piedzīvojumu. Kolēģiem bija nopirktas licences uz A zonu, bet kad es attapos, tad jau bija pa vēlu, jo konkrētajā dienā A zona bija izpirkta. Tā nu sarunāju, ka pirkšu licenci uz C zonu un viņi mani no rīta izlaidīs un vakarā savāks. Tā arī darījām. No rīta ap 7:00 biju jau zonā un par pārsteigumu ārā bija -6 grādi, lai arī solīja daudz patīkamākus apstākļus. Kolēģi aizbrauca uz A zonu, bet es pavisam viens paliku C zonā, kur man ar kājām pa kalniem un lejām dienas gaitā nācās pievarēt vairāk kā 10 km. Piedzīvojums neaizmirstams! Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!