Lietotājs:Krishka

Krishka

Vimbu sezonas atklāšana Lielupē! Starp Jelgavu un Kalnciemu! Piedalieties konkursā un laimējiet karpu spoli! Kā mums veicās skatieties video!
Krishka | 16.mar, 15:03 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

2021. gada sezonas noslēgums! Kā jau pienākas sezonu noslēdzām uz ledus. Noslēgums izdevās fantastisks, jo tikām arī pie labiem bonusiem. Patīkamu skatīšanos un lai lomiem bagāts 2022. gads!
Krishka | 30.12.21 |

Gaujā strauji kritās ūdens līmenis un bija jābrauc izlūkos kas notiek ar spožajiem. Tā nu 7:30 esam pie upes un situācija no vienas puses pozitīva, bet no otras bēdīga. Pozitīvais ka ūdens dzidrs un straume normāla, bet negatīvais lietutiņš un nomākušās debesis. Tuvojoties pēcpusdienai no mākoņiem izlīda saulīte un tad tikai viss sākās. Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!
Krishka | 20.mar, 11:24 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Tēma vēl joprojām par un ap vimbu copi. Šajā reizē uz copi devos nedaudz vēlāk un pie upes biju tikai ap 7.00. Protams daudzas vietas jau bija aizņemtas un nācās iekārtoties jaunā nezināmā vietā. Ātri vien sapratu, ka šajā dienā cope nebūs no vieglākajām, jo upē vimbām ir uzradušies konkurenti, kuri manu kāro ēsmu atrod daudz ātrāk kā pati mērķa zivs. Protams nepadevos un turpināju copēt. Kā man veicās skatieties video. Ne asakas!
Krishka | 06.04.21 |

Sveiki draugi! Beidzot atkal biju aizbraucis uz karpu copi. Šoreiz gan pati cope izvērtās nedaudz savādāk kā parasti, jo braucām astoņu cilvēku kompānijā. Šoreiz mērķis nebija tik daudz makšķerēt, kā atpūsties. Bet arī makšķerēšana padevās ļoti interesanta un es domāju, ka video to ļoti labi varēs redzēt. Bijām aizbraukuši uz ļoti fantastsku vietu - Draudziņu dīķi. Šajā vietā biju pirmo reizi, bet noteikti ne pēdējo. Bijām rezervējuši arī atpūtas namiņu, no kuram bija piebūvēta laipa, no kuras arī makšķerējām. Namiņš ļoti labs un iesaku visiem, kuri vēlas ar ģimeni aizbraukt atpūsties pie ūdeņiem. Ne asakas!
Krishka | 06.07.20 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Kopā ar čomu Kasparu braucam vimbu medībās! Iepriekšējā dienā bija ienākušas ziņas no diviem citiem čomiem, ka vimbas ķerās uz urrā. Tā nu devāmies izlūkos! No rīta pieejot pie upes bija ļoti liels pārsteigums, jo straume iespaidīga! Nepietiek pat ar #5 svinu, bet tas netraucēja dienas gaitā tikt pie ļoti laba vimbu loma. Turklāt uz dienas otro pusi straume krietni mazinājās un vimbas ķērās aktīvāk. Tāpat šajā video parādu arī recepti kā es gatavoju voblas. Un arī ilgi gaidītā karpu spoles izloze! Kā mums veicās skatieties video!
Krishka | 23.mar, 09:02 |

Pirmo reizi makšķerēju ar pašrullētām boilām nevis paļāvos uz shelf life variantu. Rezultāti iepriecina.
Krishka | 06.06.17 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Esmu nolīgojies un no rīta saņemu īsziņu no bračkas. Saka ka labi ķeras karpas un ne no tām mazākajām. Diena jau bija saplānota, bet tomēr vakarā pierunāju ģimeni, ka tomēr braukšu uz copi. Apzināti izvēlējos ķert nevis uz karpu kātiem, bet uz fīderiem aprīkotiem ar karpu sistēmu. Gribēju notestēt kāds ir šo kātu limits un vai varēšu izvilkt arī desmitnieci karpu. Kā mums veicās skatieties video! Patīkamu skatīšanos un ne asakas!
Krishka | 30.06.23 |

Klāt jauns video! Beidzot saņēmos un pirmo reizi dzīvē devos uz lašu copi. Līdz šim vienmēr biju domājis, ka tas ir ļoti dārgs vaļasprieks, jo dienas laikā sanāk apraut pat līdz 10 mānekļiem. Bet izrādās, ka ja darbojās ar prātu, tad var tikt mājās gandrīz bez zaudējumiem. Tā nu modos 4.00, lai 4.30 dotos ceļā, lai 7.30 jau būtu pie upes. Bija izvēlēta Salaca A posms. Zināju dažas pamata lietas, kuras palīdzēja apgūt kolēģis, bet pēc pirmā metiena sapratu ka viss ir daudz sarežģītāk un jāspēj sajust un saprast ko māneklis dara konkrētajā straumē. Brīžiem tas bija jāietin ļoti lēnām, brīžiem vispār varēja neietīt un ļaut tam spēlēt, bet brīžiem bija nepieciešams ietīt straujāk. Mērķis bija pavilkt kādu lašveidīgo, nebiju pat plānojis izvilkt krastā. Kad biju visu daudz maz atkodis, tad nebija arī ilgi jāgaida līdz pirmajam tesienam. Kā man veicās skatieties video! Neaizmirstiet piedalīties konkursā un piesekot kanālam! Ne asakas!
Krishka | 16.04.21 |
  • Vērtējums ir 5 no 5

Šogad Lielupē ir pavasarim neierasti zems ūdenslīmenis un straume. Tas ir ietekmējis arī vimbas un mūs, to ķērājus. Cik dzirdu manā pusē Kalnciems-Jelgava lielākā daļa makšķernieku paliek bez lomiem. Šajā video vēllos padalīties ar savu pieredzi kā man izdevās pierunāt Lielupes kūtrās vimbas. Cerams ka Jums noderēs! Patīkamu skatīšanos! Ne asakas!