Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
DagnisM [15.feb]: Dārgie, Tirgotāji!

Ir mums te tādi, mega aktīvi veikali, kas bombī visos portālos cik vareni utt, bet kad piezvana par ģelu, tad ir sajūta, ka labāk būtu netraucēt.

Nezvanu es Jums kafiju vai ko citu piedāvāt!
Mani interesē sortiments uz vietas, lai nav jābraukā pa visiem veikaliem.

Tomēr nelielu pieklājību gribētu saņemt pretī, jo tomēr mēs jums atdodam savu naudu.

Trio, 14.februāris 2020, 11:52
Kurš tad Jums tā uzvilka, naudu jau Jūs neatdodat, bet samaksājat par to ko iegādājaties.
Zinot kā ir sačakarēts tas makškerēšanu preču bizness, tad Mums pašiem varbūt vajag labāk uzvesties pret tiem no kā mēs kaut ko pērkam
Var teikt , ka mēs naudu atdodam ;) Jo reāli jebkurai precei kas stāv veikala plauktā , ir uzcenojums 40-50% Jo dārgāka prece , jo jāliek lielāks uzcenojums (jo dārgā prece var plauktā aizņemt vietu , vēl ilgu laiku) ... Protams , tīra peļņa paliek kapeikas , no tā visa ... Jo jāmaksā īres , nodokļi , muitas , algas , elktrības , ūdeņi , utt... BET nu katram sava filozofija par to .
15.februāris 2020, 10:01 | links
 
Dārgie, Tirgotāji!

Ir mums te tādi, mega aktīvi veikali, kas bombī visos portālos cik vareni utt, bet kad piezvana par ģelu, tad ir sajūta, ka labāk būtu netraucēt.

Nezvanu es Jums kafiju vai ko citu piedāvāt!
Mani interesē sortiments uz vietas, lai nav jābraukā pa visiem veikaliem.

Tomēr nelielu pieklājību gribētu saņemt pretī, jo tomēr mēs jums atdodam savu naudu.

Trio, 14.februāris 2020, 11:52

Kurš tad Jums tā uzvilka, naudu jau Jūs neatdodat, bet samaksājat par to ko iegādājaties.
Zinot kā ir sačakarēts tas makškerēšanu preču bizness, tad Mums pašiem varbūt vajag labāk uzvesties pret tiem no kā mēs kaut ko pērkam.
15.februāris 2020, 09:31 | links
 
Alex, uz severku brauc labāk.... tas pats saimnieks tik pārdevēja daudz zinošāka, laipnāka utt... agrāk pie autenes bija ok, kad bij iepriekšējās pārdevējas, bet tad parādijās.... un pēc tās reizes nosolijos tur vairs nerādīties....
14.februāris 2020, 18:55 | links
 
Trio [14.feb]: Dārgie, Tirgotāji!

Ir mums te tādi, mega aktīvi veikali, kas bombī visos portālos cik vareni utt, bet kad piezvana par ģelu, tad ir sajūta, ka labāk būtu netraucēt.

Nezvanu es Jums kafiju vai ko citu piedāvāt!
Mani interesē sortiments uz vietas, lai nav jābraukā pa visiem veikaliem.

Tomēr nelielu pieklājību gribētu saņemt pretī, jo tomēr mēs jums atdodam savu naudu.
to mudaku vārdu studijā:)
14.februāris 2020, 18:24 | links
 
IK Laki Pie Rēzeknes AO nevar atļauties par 12 mēnešiem atvest līdaku āķus. Bija labs veikals, tagad palicis par sūdu. Man jau vienalga, citur var nopirkt āķus! :)
14.februāris 2020, 17:35 | links
 
Ja ja ja)))
Pilnméness?
Vai vnk gribãs pačíkstét?
Kã tãdi aizvainoti puišeli! D
14.februāris 2020, 15:26 | links
 
Kura bode? Tautai jāzin savi varoņi!
14.februāris 2020, 14:47 | links
 
Vārdus studijā vai tas nenotika !

cupix, 14.februāris 2020, 13:54


Pievienojos!
14.februāris 2020, 14:13 | links
 
Vārdus studijā vai tas nenotika !
14.februāris 2020, 13:54 | links
 
Dārgie, Tirgotāji!

Ir mums te tādi, mega aktīvi veikali, kas bombī visos portālos cik vareni utt, bet kad piezvana par ģelu, tad ir sajūta, ka labāk būtu netraucēt.

Nezvanu es Jums kafiju vai ko citu piedāvāt!
Mani interesē sortiments uz vietas, lai nav jābraukā pa visiem veikaliem.

Tomēr nelielu pieklājību gribētu saņemt pretī, jo tomēr mēs jums atdodam savu naudu.
14.februāris 2020, 11:52 | links
 
Man jau liekas atbilde ir-saimnieks. Kāpēc pie Vitālija, piemēram, sortiments ir tik plašs, kā gandrīz nekur citur. Ja svini, tad visa sērija-ja āķi-tad arī visādi utt utjpr. Jo viņš pats personīgi seko visam līdzi.

VilnisL, 2.decembris 2019, 19:57


Profesionāls saimnieks, protams, ir ļoti svarīgi, vēl daudz svarīgāk ir uzkrātais resurss un kapitāls. Es lieliski zinu tūkstoš un vienu lietu, ko man varbūt gribētos savā veikalā, bet visam nekad
nepieteik, jāizvēlas un jākombinē. Un tas ir normāli, savādāk tiešām tirgu būtu tikai viens - pats bagātākais.

Nekad neesmu noliedzis, ka Vitālijam ir ļoti labs veikals, visstiprākais sortimenta ziņā Rīgā pilnīgi noteikti. Lai gan, arī, jebkuram veikalam ir savas know-how un fiškas, visiem nekad nebūs vienādi, vienmēr būs kaut kādas lietas, kurām specifiski iet pakaļ uz kādu veikalu. Par sortimenta plašumu pie Vitālija man nav gadījies dzirdēt ka kāds sūdzētos, par attieksmi un cenu politiku gan, bet nu arī saprotami, visiem mīļš nekad nebūsi.

P.s. Vēl viens milzīgs paradokss ir nacionālais jautājums. Smieklīgi, bet nekad neesmu dzirdējis, ka latvietis ietu iepirkties pie latvieša "tāpēc ka letiņš", a vot no krievalodīgajiem esmu tādu lietu dzirdējis :)
2.decembris 2019, 20:28 | links
 
Rīgā Buļļos arī ir labs copes veikaliņš,mazss, bet tirgojas pats saimnieks... līdzarto visu var sarunāt,ja ko vajag pasutīt,utt.
Vienmēr atrod laiku aprunāties par copes lietām,lomiem utt. ja ko vajag samainīt nav problēmu.
2.decembris 2019, 20:25 | links
 
VilnisL [2.dec]: Man jau liekas atbilde ir-saimnieks. Kāpēc pie Vitālija, piemēram, sortiments ir tik plašs, kā gandrīz nekur citur. Ja svini, tad visa sērija-ja āķi-tad arī visādi utt utjpr. Jo viņš pats personīgi seko visam līdzi.
pie Vitaļika ir forši
2.decembris 2019, 20:00 | links
 
Man jau liekas atbilde ir-saimnieks. Kāpēc pie Vitālija, piemēram, sortiments ir tik plašs, kā gandrīz nekur citur. Ja svini, tad visa sērija-ja āķi-tad arī visādi utt utjpr. Jo viņš pats personīgi seko visam līdzi.
2.decembris 2019, 19:57 | links
 
Un par jakām bija tikai piemērs - paskaties uz precēm, 90% ir S izmēra vai XXXL, pa vidu nekā. Un tas ir vienkārši prikols, ka veikala platība (kas maksā savus eiro mēnesī)ir aizsista ar neejošām precēm.

jurciks66, 2.decembris 2019, 19:01


Pagriez no otras puses... Par pārējiem izmēriem kā reizi ir PILNĪGI PAREIZI izrēķinājuši, viss ir 100% pārdots , balasts nav iekāries. Nepareizi ir parēķinājuši uz to S un XXXL :)
2.decembris 2019, 19:28 | links
 
jurciks66...

Tu aizmirsti kurā valstī mēs dzīvojam. Jebkurš lielais globālais ražotājs-monstrs jebkurā nozarē koncentējas uz savām prioritātēm un nez vai Latvijas mazumtirdzniecība ir ir pirmā, vai pat divdesmit pirmā :( A ar mazajiem vietējiem ir vienkārši - tupa nav kapitāla ko investēt preču krājumos, ko var, to paņem, visam ko gribētos un vajadzētu nekad nepietiek, tā vot i ar ar diegiem...

Ir gan pasaulē vēl viena interesanta pārdošanas taktika, bet nu tas uz copes nozari īsti neattiecas (lai gan pāris reizes pilnīgi noteikti ir dabā sanācis, bet nu nez vai apzināti). Saucas - mākslīgais deficīts!
Ja kādu produktu maksimāli raskruķī un
iepotē prātos, bet reāli ilgi tas nav pieejams, tad palaižot tirgu garantēti būs ažiotāža, skries un pirks, vajag vai nevajag, ņems ar rezervi un kopumā īsā termiņā pilnīgi noteikti tiks pārdots vairāk nekā nodrošinot normālu pieejamību, kad cilvēks slinki pērk tikai tik cik vajag uz to brīdi un vēl domā, a mož i nevajag :) Masu psihoze, protams, bet paskatoties apkārt pasaulē šad un tad var piefiksēt uz visādiem jauniem telefoniem utml.
2.decembris 2019, 19:21 | links
 
Viatore [2.dec]: Pret to džeku pārdevēju nekādu pretenziju nav, jo viņš jau tirgo tikai to, ko viņam atved un viņš apkalpoja vienīgo klientu, kas bija veikalā pirms manis.
Bet otra bija tāda kundzīte, nu tik iegrimusi krāmēšanās procesā, ka es sajutos kā nejauši garām peldošs planktons, kam pateikt labdien vai kaut ko piedāvāt nopirkt vienkārši nesanāk laika, jo tas aizkavētu svarīgo krāmēšanās nodarbi.
Tāda alternatīva, kā apkalpot klientu un tad turpināt savas svarīgās lietas netika izskatīta.
Nevajag kautrēties. Droši ejiet klāt un jautājiet. Mani personīgi kretinē uzbāzīgi pārdevēji ar kā varu palīdzēt!
2.decembris 2019, 19:10 | links
 
! Vai jūs varat iedomāties šādu situāciju citas nišas veikalos, ka nekad nav ejošas preces, ...

jurciks66, 2.decembris 2019, 12:15

Manā Ikšķiles Maximā regulāri uz vakaru izpērk man ļoti garšojošu bageti un es nedabonu :( Kam man tagad pasūdzēties?

A ja nopietni, jebkurš ražotājs un tirgotājs balansē starp krājumu aprites ātrumu un kaut kādu patēriņa/pieprasījuma prognozi (nu un pa vidu miljons citu faktoru no banālas naudas esamības vai nesamības līdz visdažadākajiem ražošanas kavējumiem un problēmām). 100% uzminēt nevar nekad, taču ir kaut kādi cipari formulas un kritēriji, kas nosaka pieļaujamo kļūdu, konkrētas Tavas jakas un manas bagetes neviens nerēķina, kamēr tās neizlec aiz kopējā rādītāja robežām.

zaraza, 2.decembris 2019, 17:09


Wow, vecīt, kaut ko tik stulbu no tevis negaidīju. Tas, ka, piemēram, copes bodē katru gadu trūkst barotavu ir normāli, jo, redz, grūti prognozēt pieprasījumu? Kas tas par stulbumu? Barotavas vajadzēs katru gadu un katru gadu tukši plaukti un kasieri rausta plecus. Un par jakām bija tikai piemērs - paskaties uz precēm, 90% ir S izmēra vai XXXL, pa vidu nekā. Un tas ir vienkārši prikols, ka veikala platība (kas maksā savus eiro mēnesī)ir aizsista ar neejošām precēm.
2.decembris 2019, 19:01 | links
 
! Vai jūs varat iedomāties šādu situāciju citas nišas veikalos, ka nekad nav ejošas preces, ...

jurciks66, 2.decembris 2019, 12:15


Manā Ikšķiles Maximā regulāri uz vakaru izpērk man ļoti garšojošu bageti un es nedabonu :( Kam man tagad pasūdzēties?

A ja nopietni, jebkurš ražotājs un tirgotājs balansē starp krājumu aprites ātrumu un kaut kādu patēriņa/pieprasījuma prognozi (nu un pa vidu miljons citu faktoru no banālas naudas esamības vai nesamības līdz visdažadākajiem ražošanas kavējumiem un problēmām). 100% uzminēt nevar nekad, taču ir kaut kādi cipari formulas un kritēriji, kas nosaka pieļaujamo kļūdu, konkrētas Tavas jakas un manas bagetes neviens nerēķina, kamēr tās neizlec aiz kopējā rādītāja robežām.
2.decembris 2019, 17:09 | links
 
iem, kas būvē un remontē paši - BūvētPrieks.lv
Pret to džeku pārdevēju nekādu pretenziju nav, jo viņš jau tirgo tikai to, ko viņam atved un viņš apkalpoja vienīgo klientu, kas bija veikalā pirms manis.
Bet otra bija tāda kundzīte, nu tik iegrimusi krāmēšanās procesā, ka es sajutos kā nejauši garām peldošs planktons, kam pateikt labdien vai kaut ko piedāvāt nopirkt vienkārši nesanāk laika, jo tas aizkavētu svarīgo krāmēšanās nodarbi.
Tāda alternatīva, kā apkalpot klientu un tad turpināt savas svarīgās lietas netika izskatīta.
2.decembris 2019, 16:49 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager