Sūdzību grāmata - par copes veikaliem

Viss par visu produkciju.
Godzilla [Vakar]: Nu jau te aizsākās diskusija!
Abavniek, izteicu savu viedokli, diemžēl manai dvēselītei tas baigo skādi nenodarīja un baigi jāsaņemas nebij, lai šeit kko ierakstītu... :) kaut gan jau zināju, ka ierakstot šeit nāksies saņemt kkādus stulbus komentārus.. un varbūt izlasi kārtīgi, ne jau tikai par pārdevēju izteicu savu viedokli.. kā jau vīri te saka, vienam patīk tā, otram tā... par visu šo ļoti precīzi izteicās jig.lv un diametrs, tā tam jābūt :)
Tas nebija Tev domāts.

Par cenu kāpumu piekrītu, svini arī katru reizi dārgāki šķiet
, bet ko padarīt
22.februāris 2020, 06:59 | links
 
Nu jau te aizsākās diskusija!
Abavniek, izteicu savu viedokli, diemžēl manai dvēselītei tas baigo skādi nenodarīja un baigi jāsaņemas nebij, lai šeit kko ierakstītu... :) kaut gan jau zināju, ka ierakstot šeit nāksies saņemt kkādus stulbus komentārus.. un varbūt izlasi kārtīgi, ne jau tikai par pārdevēju izteicu savu viedokli.. kā jau vīri te saka, vienam patīk tā, otram tā... par visu šo ļoti precīzi izteicās jig.lv un diametrs, tā tam jābūt :)
22.februāris 2020, 00:26 | links
 
diametrs [28m]: Personīgi man ļoti nepatīk, pat besī, kad pārdeveji bāžas virsū ar saviem "lūdzu" vai "shto ishem". Ja man ko vajag vai nevaru atrast, jautaju, bet ja nāk klāt un bāžas virsū... nu nē!

malamuts, 21.februāris 2020, 21:32

Strādāju datorveikalā. Cenšos neuzbāzties, bet cilvēki ir lepni, bieži vien pirmoreiz ienākuši, grib atrast paši. Tāpat copes veikalos - katrā ir savs iekārtojums, savs preču izvietojums... Un zābakos ieliktus vizuļus vai barības pakas neatradīsi. Tā bieži ir - ienāk, skatās vienā punktā, bet palīdzību negrib, grib paši atrast ... Ja kas Tukumā copes veikalos viss rullē - gan pats var apskatīties, gan profesionāli palīdz, ne tikai vienā, bet visos veikalos. Nopirki spoli un auklu, ir iespēja uztīt. Ja ļaudis ir savā vietā, vienmēr prieks. Paldies viņiem :)Te arī izpaužas tas pārdevēja profesionālizms! Just, kad klientam ir nepieciešama palīdzība un tikai tad piedāvat to, ja klients nav pats lūdzis. Nevis tiko ienāk veikalā, tā uzreiz labdien, ...ko piedāvāt utt. Ir būts tādas bodēs...izvairos tur atgriezties. Man nepatīk tāda uzbāzība.

malamuts, 21.februāris 2020, 22:31


Ir otra galējība, kad klients meklē, bet darbinieks iegrimis savās darīšanās ...
Ja godīgi, zinām, ka lielā preču klāstā daudzi savu kāroto preci atrast nevar. Un piedāvāto palīdzību uzskatīt par personīgu apvainojumu nevajadzētu. Bieži copes veikalos pārdevēji paši ir copes entuziasti un profesionāļi. Nu vienīgi, sniedzot padomus, ja aizvaino patmīlību par pasaulē labāko copmani, nu tad atvainojiet ... Psihologs un Aliexpress tad var palīdzēt ...
21.februāris 2020, 22:36 | links
 
Visu var saprast - mazums, pārdevēju kas nomāc. Nekad neņemu ļaunā šķietami nelaipnumu, bet, nu, ir dažs labs liela zīmola veikals Rīgā, kurā vienmēr šķiet, ka esi pārdevējam ko nozadzis... Un iepērkos es tur bieži, jo pa ceļam vasaras sezonā.
Šā vai tā - aicinu būt saprotošiem abām pusēm ;)
21.februāris 2020, 22:34 | links
 
diametrs [21.feb]: Personīgi man ļoti nepatīk, pat besī, kad pārdeveji bāžas virsū ar saviem "lūdzu" vai "shto ishem". Ja man ko vajag vai nevaru atrast, jautaju, bet ja nāk klāt un bāžas virsū... nu nē!

malamuts, 21.februāris 2020, 21:32

Strādāju datorveikalā. Cenšos neuzbāzties, bet cilvēki ir lepni, bieži vien pirmoreiz ienākuši, grib atrast paši. Tāpat copes veikalos - katrā ir savs iekārtojums, savs preču izvietojums... Un zābakos ieliktus vizuļus vai barības pakas neatradīsi. Tā bieži ir - ienāk, skatās vienā punktā, bet palīdzību negrib, grib paši atrast ... Ja kas Tukumā copes veikalos viss rullē - gan pats var apskatīties, gan profesionāli palīdz, ne tikai vienā, bet visos veikalos. Nopirki spoli un auklu, ir iespēja uztīt. Ja ļaudis ir savā vietā, vienmēr prieks. Paldies viņiem :)
Te arī izpaužas tas pārdevēja profesionālizms! Just, kad klientam ir nepieciešama palīdzība un tikai tad piedāvat to, ja klients nav pats lūdzis. Nevis tiko ienāk veikalā, tā uzreiz labdien, ...ko piedāvāt utt. Ir būts tādas bodēs...izvairos tur atgriezties. Man nepatīk tāda uzbāzība.
21.februāris 2020, 22:31 | links
 
Personīgi man ļoti nepatīk, pat besī, kad pārdeveji bāžas virsū ar saviem "lūdzu" vai "shto ishem". Ja man ko vajag vai nevaru atrast, jautaju, bet ja nāk klāt un bāžas virsū... nu nē!

malamuts, 21.februāris 2020, 21:32


Strādāju datorveikalā. Cenšos neuzbāzties, bet cilvēki ir lepni, bieži vien pirmoreiz ienākuši, grib atrast paši. Tāpat copes veikalos - katrā ir savs iekārtojums, savs preču izvietojums... Un zābakos ieliktus vizuļus vai barības pakas neatradīsi. Tā bieži ir - ienāk, skatās vienā punktā, bet palīdzību negrib, grib paši atrast ... Ja kas Tukumā copes veikalos viss rullē - gan pats var apskatīties, gan profesionāli palīdz, ne tikai vienā, bet visos veikalos. Nopirki spoli un auklu, ir iespēja uztīt. Ja ļaudis ir savā vietā, vienmēr prieks. Paldies viņiem :)
21.februāris 2020, 22:05 | links
 
Personīgi man ļoti nepatīk, pat besī, kad pārdeveji bāžas virsū ar saviem "lūdzu" vai "shto ishem". Ja man ko vajag vai nevaru atrast, jautaju, bet ja nāk klāt un bāžas virsū... nu nē!
21.februāris 2020, 21:32 | links
 
Par discountu jau kuro reizi teikšu, man viss patika. Bieži tur neesmu, tagad nesen biju tik pirmo reizi jaunajā adresē. Plašs, likās šis tas mazāk, bet gan jau tāds iespaids, jo pirms tam bodīte bija pārbāzta ar precēm . Beigās paņēmu cūku oriģinālo ( bik pārsteidza, ka arī tādas piedāvā) un standarta svinu krājumus.

Jau kuro reizi aizdomājos, kas jānodara tai dvēselītei, lai tik stipra nepatika rastos pret veikalu, pārdevēju utt, lai vēl saņemtos un par to ierakstītu kaut ko forumā :D
21.februāris 2020, 21:05 | links
 
Man ar discount veikalu ir tikai pozitīva pieredze. Neviens neuzbāžās. Vari mierīgi izstaigāt bodi visu pārcilāt un izpētīt. Ja slinkums meklēt, tad uzjautāju. Nekad neesmu sajutis negatīvu attieksmi.
21.februāris 2020, 20:47 | links
 
Parasti publiski nemēdzu sūdzeties par kkādiem niekiem vai ko tml. Bet šoreiz domāju padalīšos. Ne gluži sūdzība, bet vnk manas pārdomas.
Runa iet par fishingdiscount. Kādreiz forši tur varēja iebraukt, izvēlēties kas nepieciešams,papļāpāt ar pārdevēju, un galvenais cenas, tās tur bij ļoti pieņemamas.
Bet tgd, ņēmāmies pa veikalu kādas 15/20min, pārdevējs staigājot garām ne reizi neapjautājās ko mēs cenšamies atrast. aizvedu uz turieni tēvu, lai nokomplektētu viņam unversālu kātu copei-jūrai/vimbām + pieķert klāt vēl šādus, tādus sīkumus pats sev. Par cik tēvs neizmanto fīderi, bet parastās gruntenes, tad attiecīgi vajag arī smagā gala artilēriju.. netā bijām atraduši ko vēlamies, bet reāli uz vietas no tā nebij pilnīgi nekas, ne kātu,ne komplektu, ne karbiņas, ne šis tas no apģērba.. arī cenas forši apaugušas.. par cik pārdevējs īsti šķiet neorentējās veikalā, kurā strādā tad devāmies prom.. aizbraucām uz turpat netālu esošo GARDS un iepirkām visu nepieciešamo, ar daudz foršāku attieksmi no tirgotāja puses un galu galā par labākām cenām kā fishingdiscountā...
Tādas īsas pārdomas.. iespējams ka vnk mums nepaveicās, bijām neīstā dienā/laikā.. :)

Godzilla, 20.februāris 2020, 17:23


Tā kā kautkādas cacas, vai pat trakāk! Pats nevari pajautāt pārdēvējam to kas intresē? Kad eju veikalā, zinu ko vajag. Ja nevaru atrast, eju un prasu. Nekādu problēmu. Pārdevējs tavas domas nolasīt nevar. Tas, ka tu domā savādāk, jau ir tavas problēmas.
21.februāris 2020, 20:37 | links
 
iem, kas būvē un remontē paši - BūvētPrieks.lv
Pa lielam jau visur ir ok!
Viss jau ir atkarigs no tã ar kãdu mérki esi atnãcis! Nu neatceros ka jel kãdã bodé bútu problémas bijušas!)))
Bet Ja esi múžígi ar kreiso kãju no gultas izvélies un atnãcis izgãzt savas negãcijas uz pãrdevéju tad nekur naf labi! Nu tã, kaut kã.
21.februāris 2020, 15:08 | links
 
Pa lielam, jau viss ir bumbās, un komunikācija atkarīga no paša pircēja jeb klienta. Ne katru reiz ejot bodē, ejam ar mērķi pirkt. Jokojot saku: Ekskursija! Tik atgriežoties limuzīnā pensija kaput!
Vispār jau Avotenes Gunča lāga zēns, lauķiem labas atlaides piespēlē!
Ar smaidu mūlī un labestīgu labdien, atver visnoslēgtākos un sevī iegrimušos!
Savulaik pie mana novadnieka Ingusa, tas kurš, ja nemaldos, Raiha apakšīrnieks bija, dzērām kafiju cienājām cits citu ar līdzatnestiem kārumiem un vadījām brīvbrīžus aizrautīgās sarunās. Viss jau OK, tik tai bodē nekā tāda lāga pērkama nebija. Un vieta, kurai lielie kuģi iet garām un mazie nepiestāj.
21.februāris 2020, 13:28 | links
 
Cilvēki ir ļoti dažādi, vieni vēlas lai ar tiem aktīvi komunicē, citi nevēlas, ar visdažādākām gradācijām pa vidu. Jārespektē katra īpanības. Mums pārdevējam puslīdz standarta procedūru instrukcija ir tāda. Pirmkārt, sasveicināties, tā ir elementāra pieklājība. Otrkārt pajautāt kaut ko apmēram tādu "Jums kaut ko palīdzēt? Vēlaties ko konkrētu atrast?" Ja atbilde noliedzoša, tipa vēlos pats apskatīties kas ir vtml. , tad pateikt "Jā protams. Ja rodas kādi jautājumi vai nevarat ko atrast, tad droši jautājiet". Tad likt cilvēku mierā, varbūt vienīgi, ja sāk pastiprināti pētīt lietas, kur parasti tomēr ir nepieciešama konsultācija (spiningi, spoles, dažreiz auklas), tad pēc kāda brīža var vēlreiz uzdot jautājumu vai nevajag ko pastāstīt parādīt. Mazo veikalu priekšrocība jau kā reizi ir tas, ka normālajos parasti strāda patiešām kompetenti pārdevēji konsultanti, kas spējīgi sakarīgi kaut ko paskaidrot (protams tāpat ne visu, visu zināt nevar neviens), nevis tikai kasieri, kā pašapkalošanās tipa veikalos, kas tikai apstrādā klienta paša grozā savākto preci, bet konsultēt nav viņu uzdevums.
21.februāris 2020, 10:25 | links
 
Stacionārie veikali kā savu,reklamē preci,kura atrodas aiz trejdeviņām zemēm,kuru uzrādītajai cenai jāpieliek transporta izdevumi..
21.februāris 2020, 08:22 | links
 
Čaļi ar GOST standartiem ierunājās :D
20.februāris 2020, 19:50 | links
 
Āprāc! Pārdedevējs sakautrējās! Tik forši čaļi katru baltu dien neienāk!
Es pac, kad ieeju bodē, zinu, ko man vajag un ko vēlos, un visvairāk, man patīk pamācīt un dot padomus pārdevējam!!! Un kad šis jau neizpratnē virzās prom, pieturu aiz svārku pogas.
20.februāris 2020, 18:58 | links
 
Ir dažādi cilvēki un dažādas situācijas,katrā gadījumā labāk jau ir, kad pārdevējs tev neuzmācīgi pievērš uzmanību...
20.februāris 2020, 18:44 | links
 
Protams, katram savs :) kā jau minēju varbūt gadījos neīstā brīdī tur, jo arī pašam līdz šim viss bijis oky, bet šoreiz bij kā bij :)
20.februāris 2020, 18:41 | links
 
Pirms nedèĺas biju fishingdiscountà, pàrdevejs loti atsaucigs, pastaveju kadu minuti pie stenda ar gumijam, pienaca klat, apvaicajas vai mekleju ko konkretu, palidzeja visu piemeklet. Palika pozitivs iespaids, sortiments manam vajadzibam skita ok :)
20.februāris 2020, 18:37 | links
 
Jāpiekrīt kurjeram,man arī nepatīk kad pārdevējs ar savu laipnību uzbāžas,ja vajadzēs ,uzprasīšu pats...:)
20.februāris 2020, 18:33 | links
 

Pievieno savu atbildi

Nepieciešams reģistrēties, lai pievienotu atbildi!
Uz augšu
 
Creative templates for Google Ad Manager