fugu: tā arī ir citi fiziski netur, jo nodžērkot visu dienu ir ne katram pa spēkam. Otrs faktors lielas grūtības rada multiplikatori - bārdu nebēdas, kur rezultātā dažreiz māneklis norauj ar visu pavadu un auklu var tā arī neizpiņķerēt un ja tikai viens kāts līdzās, tad cope apstājas + 10nieka robiņš makā! Ja copēju no krasta, tad pats vienmēr ņemu līdzās otru muļķiku, lai bezizejas rezultātā pārliktu spoli vai citu kaseti un copi turpinātu! Laivā jau 3 kāti līdzās būs defaultā! Treškārt daudzi pārlieku saceras un aplaužas ar dažiem ablamovičiem un paņemot veco labo inventāru kko izmāna, bet tas viss ir tamdēļ,ka līdz galam nav izkoduši vadīšanu un džērka īpatnības! Tad kad tā lieta ir aizgājusi, tad var pāriet uz smalkākiem džērka kātiem un katru rāvienu - katru piesitienu un vilkšanas procesu padarot daudz jūtīgāku un intriģējošāku!
7.jūnijs 2012, 08:38 | links