Kā teicienā - ja nenolasi pāris ienaidniekus, tas nozīmē, ka kaut ko nedari pietiekami aktīvi. Jānovēl veiksmi, lai veikals attīstās un ne tikai ar četriem brendiem :) Es tikai par.
andriskkk, 18.aprīlis 2014, 23:21
Ja sagrābt vaiŗak par 5 nu max10 brendiem, tad neizbēgami zūd kvalitāte un sortiments, ja tu neesi vismaz Salmo līmeņa spēlētājs un mijonārs.
Lai vienu brendu kvalitatīvi nostādītu tirgū, savā noliktavā jātur VISMAZ 5-10 tūkstoši Eiro uz katru + jāiegulda mārketingā ne mazāk kā 5% no apgrozījuma.
Ja runājam tīri par gumijām, tad jau nāk nākamais psiholoģiskais līmenis, ja skatamies no tīra biznesa viedokļa - nafig tirgo salīdzinoši dārgus oriģinālos japāņus ar salīdzinoši nelielu pelņu, ja ar daudz mazākām izmaksām var
aizbraut uz Ķīnu pasūtīt konteineru ar kloniem (pašizmaksa ar visu ceļu, cik esmu rēķinājis, sanāk zem 0.40EUR/paciņa), sadomāt savu brendu un fifīgus modeļu nosaukumus un tirgot ar 700-1000% uzcenojumu "foršu un lētu tautas klasi". Tur gan vēl vismaz 2x vairāk jāiegulda mārketingā, lai to brendu "Ragi&Nagi" vispār kāds sāktu atpazīt un pirkt, bet tehniski nekā nereāla tur nav...
Nu negribam mēs to, vismaz pagaidām noteikti nē... Gribam vienkārši tirgot kvalitatīvas lietas, galvenokārt japāņus, par saprātīgu cenu... Nav tā, ka uz "klonētām" gumijām neķeros zivis, ķeras un normāli ķeras, bet japānis, vismaz manā pieredzē, IR pārāks... Vizuālo izskatu un vispārējās dimensijas noklonēt ir kā 2vus pirkstus a vot ķīmisko sastāvu, piešprices un fiziskos raksturlielumus - silikona blīvumu, īpatnējo svaru, elastības koeficientu, sīkās detaļas un citu know-how, ja arī var nospiest, tad tas ir zinātniski-pētnieciskā institūta līmeņa darbs. Nu un elementāras izmaksas - nafig maksāt ķīnietim par dārāku/mīkstāku/elastīgāku silikona bāzi, ja no blakus mucas var dabūt bik lētāku, nafig mudrīt ar pārgudrām piešpricēm, ja no maisa var piebērt sāli ar zivju miltiem un kādu gatavu ēterisko ēļu piešaut utt. utt. Japānim tāpēc arī savā galā tā gumija visdrizāk nostājas vismaz 3x-4x dārgāk pie ražošanas, bet nu viņu fokuss ir savs iekšējais tirgus (JDM - Japan Domestic Market) un tur tādus jociņu cilvēki neasaprot...