Vienīgi sašutums par iekšdedzes motoru aizliegumu. Tādu debīlismu ir ieviesuši Rāznā un Ežezerā, kur ar iekšdedzes dzinējiem atļauts braukt licencētiem tīkliniekiem ar 700 m tīklu un viesu namu uzturētājiem. Pārējiem pīckiniekiem muskuļu spēks vai akumulatori, laikam lai netraucē pirmajiem.
Būtu vismaz ierobežojuši iekšdedzes dzinēju jaudu vai arī ieviesuši iekšdedzes dzinēju licences. Iekšdedzes divtaktu motorus viennozīmīgi vajadzētu aizliegt.
Arī no ezeru aizaugšanas un airācijas viedokļa pilnīgs aizliegums nav īsti saprotams.
Ja arī ezerā vētrā apgāžas laiva un divi svina- skābes akumulatori nonāk ezerā, pat negribas salīdzināt ar benzīna dzinējiem.
Protams, ka aizliegumu var apiet uzstādot laivā mazo benzīna ģeneratoru ar akumulatoru lādēšanas funkciju, tādā veidā palielinot elektroenerģijas apjomu el. motora darbināšanai, bet troksnis un smaka laivā nedod komfortu.
Tā ka god. kolēģi copmaņi jāmēģina panākt racionālu lēmumu pieņemšana.
Būtu vismaz ierobežojuši iekšdedzes dzinēju jaudu vai arī ieviesuši iekšdedzes dzinēju licences. Iekšdedzes divtaktu motorus viennozīmīgi vajadzētu aizliegt.
Arī no ezeru aizaugšanas un airācijas viedokļa pilnīgs aizliegums nav īsti saprotams.
Ja arī ezerā vētrā apgāžas laiva un divi svina- skābes akumulatori nonāk ezerā, pat negribas salīdzināt ar benzīna dzinējiem.
Protams, ka aizliegumu var apiet uzstādot laivā mazo benzīna ģeneratoru ar akumulatoru lādēšanas funkciju, tādā veidā palielinot elektroenerģijas apjomu el. motora darbināšanai, bet troksnis un smaka laivā nedod komfortu.
Tā ka god. kolēģi copmaņi jāmēģina panākt racionālu lēmumu pieņemšana.
5.septembris 2015, 18:59 | links