Sveicināti,ir kāds sūtijis no poļu FISHING MART,cik saprotu muita nav,reģistrējies un pasūti,kā ir ar piegadi un cik ilgi tāds būtu jautajums,dikti jau patīkamas cenas un sortiments kāda mums nav
6.februāris 2017, 21:27 | links
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01
Ir sūtīti tieši kāti, ērti, uzreiz var nomaksāt PVN, piegāde no Kipras, tikai jāuzmanās ar preces esamību, pirms maksā ar paypal, aizraksti jautājumu, vai prece ir pieejama. Piegāde ar EMS līdz durvīm.
Vigulis, 28.decembris 2016, 21:39
Sveiki!
Noskatīju vienu kātiņu sev tackle4all.com mājaslapā.
Varbūt kāds ir sūtījis no tieši šī internetveikala un var padalīties ar pieredzi? Nekad neesmu sūtījis kātus no ārzemēm, varbūt ir kaut kas, kam jāpievērš pastiprināta uzmanība?
Paldies iepriekš atsaucīgajiem cilvēkiem :)
Tarakans, 22.decembris 2016, 12:01
Izstāstīšu savu gadījumu.
Daudzas lietas copei pasūtu internetveikalos, un līdz šim ar visu esmu bijis ļoti apmierināts. Pasūtu, jo dzīvoju tālu no Rīgas.
Esmu sūtījis gan jig.lv, gan eboat.lv, fishbon.lv, neoshop.lv, moblive.lv, utt.. Ar visu līdz šim nekad nav bijušas nekādas problēmas, bet pēdējo reiz moblive.lv mani tomēr pievīla. Pirms tam tur ir pirktas vairākas spoles un kāti, viss bija super. Noskatīju sev jaunu fīderi un ar labu cenu atradu to tieši moblive.lv. Mājas lapā rādās, ka prece ir pieejama, super. Izdaru pasūtījumu, atzīmēju saņemšanas veidu. Tad man tiek atsūtīts rēķins, kuru apmaksāju un gaidu savu preci. Nākamā dienā tiek atsūtīta sms, ka mana pasūtītā prece nav pieejama, un pasūtījums ir atcelts, ne vārda par naudas atmaksu. Zvanu, reizes 10, neveiksmīgi, neatbild. e-pastā beidzot atbild, ka lai atgūtu naudu, man jāsūta savs vārds, uzvārds un konta nr. viņiem. Manuprāt viņiem pašiem būtu mani jāmeklē, lai atgrieztu naudu, nevis man viņus, jo rēķinu jau viņi man izsūtīja. Un beigās izrādās naudu man 3-10 darba dienas jāgaida, ja nebūtu interesējies, tad naudas nebūtu.
Par naudu neuztraucos, jo tā jau nav zaudēta. Galvenā problēma, kāpēc, ja prece nav pieejama, pircējiem tiek izsūtīts rēķins? Vai tā ir ierasta lieta internetveikaliem, vai man vienkārši nepaveicās?
EdgarsPriede, 16.decembris 2016, 15:50
Palielam, tagad arī http://220.lv/lv/ vbar dabūt visu ko vajag, tikaikāda tur specifika..
ganins, 18.jūlijs 2016, 18:56
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
raihs, 31.maijs 2016, 22:59
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
raihs, 31.maijs 2016, 22:59
Sūtījuma cenu palūdz, lai norāda līdz kādiem 45$ un galvenais, lai sūta privātpersona. Ja tomēr sūti vairākas preces, tad norādi saprātīgu cenu un samaksā nodokļus, lai nevienam nav vēlme meklēt preces vērtību, jo mēģini izvairīties no nodokļu maksāšanas.
onkyo, 31.maijs 2016, 23:24
Vispār jā, visvairāk konkrēti tiranizē tos, kas principiāli negrib neko maksāt un ved, piemēram zelta stieņus, norādot svina cenu :) Ja norādīsi ciparu, kas jau konkrēti apliekas ar PVN un ivedmuitu (no 150$ laikam) tas daudz lielāka varbūtība ka nečakarēs, sarēķinās, biki samaksāsi un tīri papīri.Valsts īpaši nečakarē tos, kas padalās, varbūt ko nomuhļī, bet tomēr padalās :)
JIG.LV, 1.jūnijs 2016, 00:19
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
raihs, 31.maijs 2016, 22:59
Sūtījuma cenu palūdz, lai norāda līdz kādiem 45$ un galvenais, lai sūta privātpersona. Ja tomēr sūti vairākas preces, tad norādi saprātīgu cenu un samaksā nodokļus, lai nevienam nav vēlme meklēt preces vērtību, jo mēģini izvairīties no nodokļu maksāšanas.
onkyo, 31.maijs 2016, 23:24
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
raihs, 31.maijs 2016, 22:59
Pasūtīju padārgus kātus ārpus EU. Kā tur tagad ir ar tiem 'giftiem'-iet cauri vsai nē? Vai labāk palūgt vienkārši samazināt sūtījma cenu? Vai lai sūta kā lietotus?
raihs, 31.maijs 2016, 22:59
1. Atnāca lielāka krava ar jau par top-seller kļuvušajām INTECH Furious WX4 auklām, visi izmēri no #0.4 līdz #1.5
Tu esi malacis, INTECH auklu jau nosaucis par TOP-SELLER ... Pavadītais laiks šajā portālā tev palīdz :)
Trio, 27.maijs 2016, 07:55