Pašvaldiba aizliedza benzīna motorus,lai tur mazāk būtu tautas.Tagad iznāk tā, vieni var braukt cits sēdi no krasta.
27.marts 2017, 08:00 | links
swordfish216, 25.marts 2017, 08:44
Kamēr uz visu Latviju būs 20 zivju inspektori,kamēr katrs pagastvecis varēs dalīt tīklu licenzes,kamēr brakarus neliks cietumā,kamēr tīklus tirgos pat makšķernieku veikalos,tikmēr situācija neuzlabosies..
aldeens, 26.marts 2017, 18:46
Agrāk Nagļu kanālā šajā laikā pilnā sparā ķērām karūsas , karpas un pārejās zivis ar parasto mašķeri, tagad diemžēl situācija ir gaužām kritiska, tur laikap pat mazo karūsiņu būs pagrūti nocopēt. Rezultāts ir tāds jo ir atnākusi info ka visa izteka ir pārstiepta ar tīkliem un zivīm vienkārši neļauj ieiet iekšā upē. Pasakiet kad tas bardaks beigsies, un to tīklinieku vissatļautība. Agrāk dzenāja un tīklus ņēma ārā, bet tagad darās kā grib un ar ko grib.
swordfish216, 25.marts 2017, 08:44
Skaidrs, ka Lubānā zivju stipri mazāk. Tāpēc jau Lubāna zvejnieki šoziem Rāznā strādāja.
valnaans, 25.marts 2017, 15:17
Ja jau copermanjiem ( prastajam makhskjernieks vulgaris) ir liegums tik un tik m aizliegts copeet caurteces dambji tilti u.ttt tad jau pavasarii visa zive nartot celjas uzaugsju - iet pret straumi tatad tur vispaar - tiem zivju celjiem jaabuut pilniigi briiviem. Nekad un neviens makhskjernieks - ar makhkjeri nenodaris a praktiski nekadu skaadi - bet vot tiikls salasa visu un zivei narsts nojauks - agram zive gaja augshaa, kjeera i zive Lubanaa bija - a tagad jau saka ka zives vairaak neesot (((
zivotaajs, 25.marts 2017, 09:27
par tiem Kvāpānu dīķiem runājot, man tie numuri neko neizsaka- tas sanāk tie dīķi, kurus Birze pieskatīja vai arī pie UTC Bāka esošie arī ir to skaitā?
ashukainis, 21.marts 2017, 08:23