citramons [14.02.21]: Ar e boat nav izdevies nekad,vairāk nemēģinu.Taču šoreiz izsaku līdzjūtību tiem,kas saskarsies ar kurjerpastu Itella,-pilnīgs murgs!Kas notikās?
14.februāris 2021, 21:01 | links
citramons [14.02.21]: Ar e boat nav izdevies nekad,vairāk nemēģinu.Taču šoreiz izsaku līdzjūtību tiem,kas saskarsies ar kurjerpastu Itella,-pilnīgs murgs!Kas notikās?
andreiko [02.02.21]: Eboat īpašnieks ir Gints Zeiļa, Latvijas makšķerēšanas sporta federācijas valdes loceklis, kurš ir atbildīgs par spingošanu no laivām.Un kāds tam sakars ar to, ka stipri lielākā daļa "klientu" ir neapmierināti?
Man personiski ar Ginču un viņa veikalu nekad nav bijis problēmu (iepērkos tur gan tikai dažas reizes sezonā), nu bet man drusku cits stāsts. Pazīstu viņu, jo viņš arī dzīvo Gaujā (tikai otrpus dzelzceļam), tāpēc viss ir vienkārši. Ginča jau pats vairāk ņemas ar tām krutajām laivām un to pričendāliem, veikalā pats nav bieži.
jurciks66 [2.jan]: eboat ir kā loterija, man no 3 reizēm vienu reizi izdevās kaut ko pasūtīt (ar milzīgu kavēšanos), pārējās reizes pasūtījumi tika izgnorēti.Man līdzīga pieredze. Uz pasūtījumu nereaģē, uz jautājumiem neatbild. Tāpēc tur vairs noteikti neko nepirkšu
lukinsarturs, 2.februāris 2021, 18:39
jurciks66 [02.01.21]: eboat ir kā loterija, man no 3 reizēm vienu reizi izdevās kaut ko pasūtīt (ar milzīgu kavēšanos), pārējās reizes pasūtījumi tika izgnorēti.Man līdzīga pieredze. Uz pasūtījumu nereaģē, uz jautājumiem neatbild. Tāpēc tur vairs noteikti neko nepirkšu
pusdienlaiks [02.02.21]: Man pieredze ar 779.lv ir ok, tiesa gada laikā daudz kas var mainīties. Pasūtīju, piezvanīja, jo nebija vēlamais krāsojums, saskaņoja.man arī pozitīva pieredze. bet mož kas mainījies, LV internetveikalos pasen neesmu neko pircis, sūtu no ārzemēm
Šai bodei pluss ir tas, ka sortiments diezgan paliels.
semo1522 [02.01.21]: Vairākas reizes esmu veicis pasūtījumus E-boat veikalā. Nevienu reizi neesmu pasūtījumu saņēmis! Vienreiz e-pastā saņēmu atbildi, ka dos ziņu, kad prece būs veikalā, pārējās pat neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt. Klients tur netiek uzskatīts par vērtību. Tā kā vajag padomāt vai ir vērts tērēt laiku un veltīgi cerēt uz brīnumiem. Karoče- šaraškina kantora!Laiku atpakaļ tak te dievojās, ka uzlabos darba un apkalpošanas kvalitāti. Skatos tik tāda kārtējā plikā d..... bijusi. :)
Ahven, 2.janvāris 2021, 12:37
Prāta čakarētāji.Man ar šogad tāda problēma ar viņiem.Šajā bodē vairs centu ne atstāšu
Vairākas reizes esmu veicis pasūtījumus E-boat veikalā. Nevienu reizi neesmu pasūtījumu saņēmis! Vienreiz e-pastā saņēmu atbildi, ka dos ziņu, kad prece būs veikalā, pārējās pat neuzskatīja par vajadzīgu atbildēt. Klients tur netiek uzskatīts par vērtību. Tā kā vajag padomāt vai ir vērts tērēt laiku un veltīgi cerēt uz brīnumiem. Karoče- šaraškina kantora!
Ahven, 2.janvāris 2021, 12:37
KurmisZ [04.07.20]: olegs69 [16:13]: Labdien! Veicu pirkumu eboat.lv - ne rēķinu, ne zvanu tā arī nesagaidīju. Tā kā varu ieteikt tur neiepirkties.Vajadzēja sākumā palasīt šo sadaļu, būtu aiztaupijis nervus un šo postu. :)He he, tad jau viss skaidrs!
olegs69 [04.07.20]: Labdien! Veicu pirkumu eboat.lv - ne rēķinu, ne zvanu tā arī nesagaidīju. Tā kā varu ieteikt tur neiepirkties.Vajadzēja sākumā palasīt šo sadaļu, būtu aiztaupijis nervus un šo postu. :)
_EKA, nekā personiga, bet es nesaprotu, kā var STEIDZAMI savajadzēties ziemas kombinezonu !
Varbūt vari pastāstīt ??
Jon-Hill, 2.jūlijs 2020, 15:21